Kleine en lichte laptop om foto's op te laten zien

Pagina: 1
Acties:

• Techknow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-11-2022
Hey!

Ik ben op zoek naar een laptop of iets anders dat draagbaar is, dat klein en licht is zodat je hem makkelijk mee op reis kan nemen. Het is de bedoeling om er foto's van produkten op te laten zien. De foto's worden gemaakt met een digitale camera die op de laptop wordt aangelsoten

Ik wil er eigenlijk wel gewoon Windows op hebben, dus een Palm/PocketPC is niet echt een oplossing denk ik en een ingebouwde lan aanstluing zou fijn zijn.

Wie weet er een mooie oplossing? R600 van SOny is leuk maar net iets te groot eigenlijk, dat kleine ding van Sony met die ingebouwde camera is wel weer heel klein...foto's laten zien op een klein display schiet niet op.

Wie o Wie?

Verwijderd

een vaio???
die zijn echt fat!
/me kan er wel geen betalen, maar toch :)

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:39

VisionMaster

Security!

Toshiba Libretto 30 of nieuwer.

specs van de Libretto 30:
PCMCIA, IR, COM, Printer, 800 MB harddisk, geen cd-rom (extern via Printer poort), externe floppy, meestal Win98.

Zijn iets ouder (dus je moet niet te veel van de snelheid verwachten), maar voor je doen perfect.

Naar mijn weten worden de zeer kleine versies niet meer
geproduceerd. Advies kijk bij 2dehands sites.

Of vraag het bij diverse winkels.

Wij hebben er nog 1 hiero die we steeds minder gebruiken.

I've visited the Mothership @ Cupertino

Verwijderd

Techknow schreef op dinsdag 05 maart 2002 @ 00:06:
Hey!

Ik ben op zoek naar een laptop of iets anders dat draagbaar is, dat klein en licht is zodat je hem makkelijk mee op reis kan nemen. Het is de bedoeling om er foto's van produkten op te laten zien. De foto's worden gemaakt met een digitale camera die op de laptop wordt aangelsoten

Ik wil er eigenlijk wel gewoon Windows op hebben, dus een Palm/PocketPC is niet echt een oplossing denk ik en een ingebouwde lan aanstluing zou fijn zijn.

Wie weet er een mooie oplossing? R600 van SOny is leuk maar net iets te groot eigenlijk, dat kleine ding van Sony met die ingebouwde camera is wel weer heel klein...foto's laten zien op een klein display schiet niet op.

Wie o Wie?
Ik heb nog een paar Libretto 100's liggen, daar wil ik er wel wat van missen...

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Misschien en leuke tablet pc? deze worden ook met de dag kleiner :)