Weet iemand of het kwaad kan mijn vinger voor de flitser te houden? Dit om een snellere sluitertijd te halen, om in het donker met veel discolichten, scherp te kunnen fotograferen??
ik weet niet of het kwaad kan, maar als je het doet hoor je wel zo'n dof klikje.. (ik heb het dus al weleens gedaan, en hij werkt nog steeds.. mijn camera
)
Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."
Ik heb van meer mensen gehoord dat ze dat doen met een Ixus, dus volgens mij kan het geen kwaad.
Verwijderd
Ik hou tegenwoordig best wel vaak de vinger voor de flitser, omdat als ik deze gebruik op de low functie (die op mijn camera zit) de foto's soms nog te overbelicht zijn: dus dan maar vinger er voor en wat minder lichtOp maandag 04 maart 2002 23:45 schreef nielsrulz het volgende:
Weet iemand of het kwaad kan mijn vinger voor de flitser te houden? Dit om een snellere sluitertijd te halen, om in het donker met veel discolichten, scherp te kunnen fotograferen??
Ik denk ook dat het geen kwaad kan, mijn cam werkt nog perfect hoor!
ik doe het dus ook wel eens alleen zou het dan kunnen zijn dat hij zijn warmte niet kwijt kan?
"Luie mensen worden ook moe!"
doe ik ook wel eens. Maar met de vinger is geen goede oplossing, krijg je een onregelmatige verdeling van licht en een rode gloed. Ik gebruik gewoon een opgevouwen papiertje. Laat misschien net een beetje diffuus licht door. werkt beter.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
je hoort wel meer klikjes als je hem recht in de zon houd
Pagina: 1