Verwijderd

Topicstarter
Ik liep vandaag even in de verbouwde fotowinkel bij mij in het dorp.
Daar staat nu een computer waar je cd's, Compact Flash, Memorystick's, Smart Media in kan voeren.
Door middel van een touch sreen kan je zelf aangeven welk formaat je wilt en een uur later kan je je foto's ophalen.
De prijzen weet ik nog niet precies. Er worden geen behandelkosten gerekend. Ik weet alleen dat een 30 x 45 cm 4,50 euro kost.
Ze hadden een voorbeel van een 30 x 45 cm van een 3 megapixel en dat zag er super uit.
Zelf heb ik een 5 megapixel camera dus ik ben benieuwd.
Morgen ga ik 2 foto's op 30 x 45 cm af laten drukken.

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
das zeker beter, is dat een keten (van meerdere winkels?) of een losse zaak? misschien dat die hier in de buurt dan ook wel komt.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-03 21:14
Als iemand zo'n apparaat in Amsterdam weet, please reply.

No production networks were harmed during this posting

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 23:32 schreef P@ het volgende:
Ik liep vandaag even in de verbouwde fotowinkel bij mij in het dorp.

Ze hadden een voorbeel van een 30 x 45 cm van een 3 megapixel en dat zag er super uit.
Kan je zo'n formaat aan dan met een 3 megapixel? Ik heb een 3,3 Sony (zie signature) en mij vertellen ze altijd dat ik maximaal een a4 formaat aan kan

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben vandaag geweest.
De kwaliteit is super !
Het is een Agfa machine (met een 6 megapixel ccd chip) en hij staat bij de Combi in Zandvoort (dus niet ver van Amsterdam).
Mijn foto's (gemaakt met de Sony Cybershot 707) zijn op 30 x 45 haarscherp.
Ik heb ook foto's gezien gemaakt met een Canon 3 Mega pixel en die zijn ook top.

De prijzen :

10 x 15 voor 0,45 euro
13 x 18 voor 0,65 euro
20 x 30 voor 2,25 euro
30 x 45 voor 4,50 euro

Geen extra "behandelkosten" en de een uur service was bij mij 10 minuten service.

Verwijderd

oeh duur!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:39
Maar jah, geen 'behandelkosten' en een zeer goede kwaliteit afdruk laten dat waarschijnlijk snel vergeten.... :)

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat mij voornamelijk om de 30 x 45 en die vind ik redelijk qua prijs en uitstekend qua kwaliteit.
Pagina: 1