Speedtouch freak
Verwijderd
heb em verkocht toen ik men nieuwe mobo met onboard geluid kocht
ik heb er nog spijt van...
Verwijderd
Maargoed, ik denk dat je het best even kan zoeken op sites als www.marktplaats.nl of de vraag&aanbod van T.net?
Saved by the buoyancy of citrus
Verwijderd
moet gewoon zoeken op die sites waar ze produkten aanbieden
want er is denk ik geen leveransier meer die ze levert...
en wat p.c. zaakjes afgaan mis heeft er iemand prongelijk nog wat in zijn magazijn liggen....?!?!
Sites afzoeken ben ik nu ook mee bezig, maar tot nu toe nog geen resultaat.Op dinsdag 05 maart 2002 00:07 schreef Black het volgende:
jah,
moet gewoon zoeken op die sites waar ze produkten aanbieden
want er is denk ik geen leveransier meer die ze levert...
en wat p.c. zaakjes afgaan mis heeft er iemand prongelijk nog wat in zijn magazijn liggen....?!?!
En wat die p.c. zaakjes betreft, ik kom nooit verder dan school de disco en de supermarkt
Daarom heb ik deze topic maar geopend in de hoop dat iemand me het weet te vertellen waar nog.
Het is voor mij ondoenlijke alle pc zaken van nederland af te bellen of langs te gaan!
Speedtouch freak
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Hij is over *hint*
Ik heb nu namelijk een SB Audigy.... alleen of het geluid nou zoveel beter is weet ik niet, aangezien ik er 2 prutsspeakers op heb zitten
I love watercooling
Heeft jouw kaart dan ook RCA uitgangen? Voor linker en rechter kanaal? ( ROOD + WIT busjes )Op dinsdag 05 maart 2002 01:22 schreef Hellhound het volgende:
Ik heb een Soundblaster AWE64 ISA , weet niet precies wat het verschil is met die Gold versie (zal wel vergulde connects zijn ofzo) maar ik zou m zo ruilen tegen een SB Live PCI.
Want dat is volgens mij het verschil met een AWE64 Value en de Gold.
Wat is precies jouw type kaart dan? Gewoon AWE64 of AWE64 Value. Want ik heb ook termen voorbij zien vliegen over CT4500 en CT 4520 zijn dat nieuwe revisies ofzo?
Wie het weet mag het zegen
Speedtouch freak
Is dit ISA of PCI? PCI toch? Ik heb geen PCI sloten meer overOp dinsdag 05 maart 2002 01:27 schreef Garrett het volgende:
Ik heb nog een originele SB Live! uit 1998 liggen, helemaal compleet met zo'n extra digital out kaartje, kortom alles zit er nog bij, zelfs de driver CD en zo
Hij is over *hint*
Ik heb nu namelijk een SB Audigy.... alleen of het geluid nou zoveel beter is weet ik niet, aangezien ik er 2 prutsspeakers op heb zitten
Speedtouch freak
Creative vermeld dit bij z'n driver support.Op dinsdag 05 maart 2002 01:34 schreef brakkie het volgende:
Alleen jammer dat je de AWE64 GOLD niet onder XP kan gebruiken...... Geen drivers dacht ik he.
Supported by native Windows XP drivers
Zal dan toch ook wel werken?
En bovendien ik hou het bij windows 98se en ME
En je raad nooit waar ik nu achter zit te werken
Gewoon nog WIN95!
Speedtouch freak
mm wel vreemd ik heb dan weliswaar niet de Gold versie , maar de gewone en die draait iig onder win2000 wel goed. Zoveel verschil is er toch niet tussen XP en win2000?Op dinsdag 05 maart 2002 01:34 schreef brakkie het volgende:
Alleen jammer dat je de AWE64 GOLD niet onder XP kan gebruiken...... Geen drivers dacht ik he.
nee, idd, als je de niet-bestaande ondersteuning voor ISA ff achterwege laatOp dinsdag 05 maart 2002 01:50 schreef Hellhound het volgende:
[..]
mm wel vreemd ik heb dan weliswaar niet de Gold versie , maar de gewone en die draait iig onder win2000 wel goed. Zoveel verschil is er toch niet tussen XP en win2000?
op zich is dat natuurlijk best handig bij een AWE geluidskaartje
Ahh op zo'n manier , weer een reden om geen xp te draaienOp dinsdag 05 maart 2002 01:52 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
nee, idd, als je de niet-bestaande ondersteuning voor ISA ff achterwege laat
De reden dat ik m wil ruilen voor een SB Live is vanwege een upgrade van mn pII 350 !! die ik nu nog heb , en het mobo dat ik wil halen heeft geen ISA slot meer
Huu wat? Ik draai mijn AWE 64 Gold gewoon onder XP Pro hoor! Wat zou er dan niet moeten werken? Native support werd er toch gezegd? Dat klopt hoor!Op dinsdag 05 maart 2002 01:52 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
nee, idd, als je de niet-bestaande ondersteuning voor ISA ff achterwege laat
Ik heb hier nog een AWE64 liggen maar niet de Gold helaas.
iOS developer
Verwijderd
Hoi, als je er nog een zoekt ...Op maandag 04 maart 2002 23:21 schreef lSltAlKeR het volgende:
Ik ben opzoek naar mijn mening de beste ISA kaart ooit gemaakt!
Wie weet toevallig nog een adres waar ik hem nog nieuw in retail box kan krijgen.
Ik dacht het is nog het proberen waard toch? Of mag deze topic weer niet?
Het gaat dus om de Creative Sound Blaster AWE64 GOLD
Alle reactie zijn welkom!
Groetjes....
2 weken terug kon ik ze nog nieuw kopen bij de groothandel..
Ik weet niet meer wat ze kosten.
Maar geef je email adres maar, dan laat ik z.s.m weten hoeveel hij kost als hij nog te krijgen is.
99,9% zeker dat ze hem nog hebben.
mijn email adres: webmaster@aznil.nl
Daarnaast heb ik (voor mij de beste ooit gemaakt) ook nog 2 stuks AWE32 liggen.
Helaas heb ik mijn AWE64 in moeten ruilen voor een PCI versie (direct een Live5.1) omdat mijn nieuwe moederbord geen ISA meer kent
De AWE32/64 drivers zijn vanaf Win98 standaard in windows opgenomen en in XP niet meer
weird......
En kom astublieft niet aan met een belachelijk hoge prijs, want veel meer heb ik er niet voorover als hij vorig jaar nog maar 100 piek koste! NIEUW in RETAIL verpakking bij dunnet.
Wie helpt me uit de brand???
Speedtouch freak
Mocht je de Gold willen, geef maar een seintje en een bedrag dat je in gedachten hebt. Mocht je nog een leuk pc133 geheugenreepje over hebben dan wil met op zich ook wel ruilen...
stuur maar een mailtje, ben vanavond de hele avond online
(lang leve Chello
Ik zoek nieuw!
Maar er is weer een dag voorbij en weet echt niemand waar ik nog een nieuwe kan krijgen? In retail verpakking blabalbalba etc... Tegen een gangbare prijs uiteraard.
Dus kom niet aanzetten met 175,-- wat iemand anders al deed.
Afijn ik hoop dat er nog iemand langs komt die weet waar ze te koop zijn!
Speedtouch freak
Probeer eens naar creative te mailen, misschien hebben zij daar nog een kaartje liggen.Op donderdag 07 maart 2002 16:14 schreef lSltAlKeR het volgende:
Nee, ik ben niet op zoek naar gebruikt!
Ik zoek nieuw!
Maar er is weer een dag voorbij en weet echt niemand waar ik nog een nieuwe kan krijgen? In retail verpakking blabalbalba etc... Tegen een gangbare prijs uiteraard.
Dus kom niet aanzetten met 175,-- wat iemand anders al deed.Dat is neem ik aan iets te veel als dunnet ze nog vorig jaar voor 99 piekies verkocht. Toch?
Afijn ik hoop dat er nog iemand langs komt die weet waar ze te koop zijn!
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 12:59
doen het ook wel goed hoor =)
of wil jij hem soms doorverkopen
He je brengt me wel op een IDEE!Op donderdag 07 maart 2002 16:38 schreef tweakduke het volgende:
waarom geen gebruikte?
doen het ook wel goed hoor =)
of wil jij hem soms doorverkopen
Als ik er nu eens straks of binnenkort zoveel reacties krijg
Maar nee, zit natuurlijk wel wat in!
Het is echt puur voor mezelf!
Ik heb het gewoon niet op 2de hans spul! Tot nu toe alleen
maar slechte ervaring mee!
Moet gewoon nog nieuw zijn. Dat het nog naar de fabrieksband stinkt
En heb creative al gemailt, maar krijg geen reactie erop!
Tijd om ze nog maar een keer te mailen dan!
Speedtouch freak
Op dinsdag 05 maart 2002 01:34 schreef brakkie het volgende:
Onzin. De AWE64, de AWE32 en de SB16(Vibra) werken als een trein met XP;Op dinsdag 05 maart 2002 22:49 schreef Sinclair het volgende:
De AWE32/64 drivers zijn vanaf Win98 standaard in windows opgenomen en in XP niet meer
weird......
XP heeft native drivers voor deze kaarten.
Edit: De AWE64 is overgens niets meer of minder dan een AWE32 + 32 softwarematige wavetable kanalen.
Nou maak je me wel nieuwsgierig.Op donderdag 07 maart 2002 17:31 schreef warp het volgende:
[..]
Ik ken anders echt wel 10x betere ISA geluidskaarten
Noem is een fabrikant en types dan! Of is dit weer zo'n bluf actie?
Ben benieuwd
Speedtouch freak
Niks bluf. Terratec en Turtle Beach om er maar 2 te noemen.Op donderdag 07 maart 2002 17:41 schreef lSltAlKeR het volgende:
Nou maak je me wel nieuwsgierig.
Noem is een fabrikant en types dan! Of is dit weer zo'n bluf actie?
En dan zal ik het maar helemaal niet hebben over de echte pro-audio kaarten
Verwijderd
Maar ook een elementair verschil tussen Value en Gold is dat je op de Gold een latje EDO-ram kon steken om het geheugen voor midi-banken te vergroten
Ik zoek dus gewoon nog steeds die Sound Blaster AWE64 Gold retail en geen Turtle Beach of Terratec. Ik ken het niet, en wil het NOG niet kennen
Speedtouch freak
Verandering van spijs....Op zondag 10 maart 2002 20:00 schreef lSltAlKeR het volgende:
Ik ken het niet, en wil het NOG niet kennen