hallo kan iemand mij mischien de serial van half-life geven.. ben de mijne kwijt
kan ook nergens een vinden..
wie heeft hem voor me?
wie heeft hem voor me?
Warez mogen niet he? Maar een no-cd crack is toch geen warez?
Dat is het dus wel of in ieder geval niet gewenst en niet toegestaan op GoT. Wat nog meer in de categorie 'warez' valt zijn uiteraard (abandon)warezlinks zelf (duh ), serials, cracks, no-cd cracks, limited demo cracks en alles wat er enigszins mee overeenkomt.
De reden dat we dit niet willen hebben is simpel, we willen gewoon geen gezeur met allerlei lastige instanties, simpel.
Mocht je het, ondanks dit verhaal, toch nodig vinden om dit soort dingen te posten kun je rekenen op een (officiele) waarschuwing maar ik hoop dat het zover niet hoeft te komen.
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Ik snap niet dat er telkens van die idioten zijn die dit soort kansloze topics steeds weer omhoog schoppenOp maandag 04 maart 2002 23:19 schreef Bobbert het volgende:
shit heh, dat ze toch telkens weer komen hehsnap jij da nou?
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq