Toon posts:

serial half-life

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo kan iemand mij mischien de serial van half-life geven.. ben de mijne kwijt :? kan ook nergens een vinden..
wie heeft hem voor me?

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
DUDE . lees de faq ..
Warez mogen niet he? Maar een no-cd crack is toch geen warez?

Dat is het dus wel of in ieder geval niet gewenst en niet toegestaan op GoT. Wat nog meer in de categorie 'warez' valt zijn uiteraard (abandon)warezlinks zelf (duh ), serials, cracks, no-cd cracks, limited demo cracks en alles wat er enigszins mee overeenkomt.
De reden dat we dit niet willen hebben is simpel, we willen gewoon geen gezeur met allerlei lastige instanties, simpel.
Mocht je het, ondanks dit verhaal, toch nodig vinden om dit soort dingen te posten kun je rekenen op een (officiele) waarschuwing maar ik hoop dat het zover niet hoeft te komen.

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11 10:28
kansloos

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

shit heh, dat ze toch telkens weer komen heh |:( snap jij da nou?

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
LoL |:(

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-11 10:21
Op maandag 04 maart 2002 23:19 schreef Bobbert het volgende:
shit heh, dat ze toch telkens weer komen heh |:( snap jij da nou?
Ik snap niet dat er telkens van die idioten zijn die dit soort kansloze topics steeds weer omhoog schoppen |:(
Lees het nieuwe ban beleidt eens, jullie maken kans op een OW met dit soort reacties.. De 1e was duidelijk genoeg lijkt me..

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
check je mail
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.