Toon posts:

Canon BJC5000

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer deze printer te installeren op WindowsXP
op een pentiumIII 500 maar WindowsXp kan hem niet vinden ook met de nieuwe drivers( van Win2000) van canon lukt het me niet nou las ik ergens dat je deze printer niet kan installeren onder windowsXp?
Kan iemand mij hiermee help wil echt graag printen!:(

Verwijderd

net even gezocht met google en het schijnt inderdaad een probleem te zijn

er zijn mensen die de win2k drivers gebruiken, maar die moeten om de zoveel tijd hun printer resetten omdat de boel anders fouten geeft :(

ik vond zelfs een online petitie waarmee enkele mensen hopen te bereiken dat canon xp drivers voor de bjc5000 uitbrengen

denk dat je of canon eens moet mailen of afwachten :'(

Verwijderd

Nei. Ken niet :'(
'K gebruik een BJC 5100 :'(
Drivers voor XP zijn er niet en oudere drivers werken niet
:(
Moet je speciaal voor je printer 98 of 2000 installeren :(

Verwijderd

Topicstarter
Krijg hem nou af en toe aan de praat als ik winXP net opnieuw installeer doet ie het wel zodra ik wat anders ga installeren zoals video drivers of usb scanner dan doet ie weer helemaal niks ben voor derde keer winxp opnieuw aan het installeren wordt echt ziek van (btw ook geprobeerd als ie het wel doet systeemherstelling gemaakt dan andere prog installeren en als ie het nie doet teruggaan, maakt niks uit hij doet het dan gewoon nie meer!)
:?:?:?

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Lijke me geen hardware probleem (dit is [forum=6]) lijkt me eerdere een software probleem (forum=sa]) of een probleem enkel en alleen met WinXP [forum=11] :). Helaash, maar hier zit je volgens mij dus helemaal verkeerd == slotje :).

Dit topic is gesloten.