Ondermeer hier: http://www.directron.com/labels.htmlOp dinsdag 05 maart 2002 01:08 schreef Cheeta het volgende:
[..]
waar kun je dat bestellen?
greetz
Cheeta
Maar er zijn er nog wel een paar. Fff googlen.
Verwijderd
Ondermeer hier: http://www.directron.com/labels.htmlOp dinsdag 05 maart 2002 01:08 schreef Cheeta het volgende:
[..]
waar kun je dat bestellen?
greetz
Cheeta
http://flickr.com/photos/itommy/
Epox kun je gewoon gratis krijgen, zeer simpel gewoon mailen dat je fan bent ofzo.. ( sjek eerste post ) ik kreeg gister bericht dat ze op de bus werden gedaan dus ik denk dat ik ze morgen of misschien vandaag heb!Op dinsdag 05 maart 2002 07:53 schreef Exercy het volgende:
Je moet die dingen alleen met 250 tegelijk kopen, ik ben ook al aan het kijken, en ik wil die Epox badge graag! Ook ben ik durk opzoek naar nVidia en AMD badge, Intel voor server is ook cool!
Verwijderd
Ik had laatst ook naar die dperez en info@nvidia.com gestuurd maar nognooit reply gehad ofzowOp dinsdag 05 maart 2002 07:57 schreef qmo007 het volgende:
Voor nVidia is het iets van dperez@nvidia.com ofzo, heb ook gisteren geprobeert, nu maar afwachten, voor EPoX moet je gewoon ff naar Marion van der Made ofzo, maar dat staat in een ander topic. Voor T.net, gewoon arrangeren met een andere T.netter die er nog heeft.Voor AMD, ik zou graag reseller worden, maar krijg altijd 1 of andere error
Gefeliciteerd! Gefeliciteerd! O wat zijn wij blij!Op maandag 04 maart 2002 23:32 schreef MasterOverdrive het volgende:
Hmm met overleg met m'n ouders zou ik't misschien willen doen he... maar ik ben 14 ( SINDS VANDAAG!) en uhm ik ga nu slapen mzzl
succes en ik wil een GROOT topic
dat was gisterOp dinsdag 05 maart 2002 08:03 schreef Exercy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Gefeliciteerd! O wat zijn wij blij!
Forgive me, I am laughing too much
Verwijderd
gaat om het idee tochOp dinsdag 05 maart 2002 08:06 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
dat was gister
Lol. Nog meer? Zijn er eigenlijk casebadges waaropstaat Intel 486 inside? Voor op me FreeSCO router?Op dinsdag 05 maart 2002 07:56 schreef Exercy het volgende:
Voor als je je eigen wil maken:
[afbeelding] nForce
[afbeelding] AMD Athlon Thunderbird
[afbeelding] AMD Athlon
[afbeelding] AMD Athlon XP
[afbeelding] AMD Athlon 4 Proccesor
[afbeelding] AMD Duron
[afbeelding] Intel Pntium 4
[afbeelding] Beast Inside
[afbeelding] Demon Inside
[afbeelding] Linux inside
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
neeOp dinsdag 05 maart 2002 11:55 schreef RonnieB82 het volgende:
ik heb nvidia een mailtje gestuurd, hopen dat ik wat trug krijg....
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Verwijderd
lekkol kort antwoordOp dinsdag 05 maart 2002 12:13 schreef Firecow het volgende:
[..]
nee
Verwijderd
Met een beetje inspiratie en handighied lukt allesOp dinsdag 05 maart 2002 12:22 schreef Geforce2ddr het volgende:
Misschien een idee... Ik heb van die sleutelhangers verkocht( van moederbord en videokaart chipsets), als ik nu eens geen gaatje hierin boor zijn ze heel mooi om op een case te plakken. Ze zijn glad aan de achterkant..
Hmm, bv. een PC met een Intel 845 P4 chipset, en op de case een 845 chip.....
in wat voor winkels zijn die te krijgen? online ok, maar voor zo'n stom velletje ga je niet zo snel bestellen. (tenzij er meer mensen aan mee doen (liefst omgeving Tilburg) natuurlijk.Op dinsdag 05 maart 2002 00:10 schreef newcleus het volgende:
Ook al eerder genoemd is dit:
[afbeelding]
Daar kun je dan zelf je plaatje achter plakken.
Op de nvidia site kon ik de wereld aan plaatjes vinden,
voor ongeveer iedere kaart wel eentje.
Simpel binnenhalen, afdrukken op fotopapier, dome erop en plakken maar.
Waarom genoegen nemen met de badges die ze je bieden.
Maak ze liever zelf, zou ik zeggen.
(bijvoorbeeld niet alleen een Geforce logo, maar specifiek voor Geforce 4 Ti)
En dan die 3D dome erop als ultieme afwerking.
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Verwijderd
Was er al mee bezig en ga ze van de week bestellen. Zie dit topic voor meer info [topic=427810].Op dinsdag 05 maart 2002 16:17 schreef bas_konings het volgende:
Ik wil wel wat van die Domes ... maar waar koop ik die ... wie start er een inkoopactie ???
en de 'allmachtige preak' heeft mijn andere topic gelockedOp dinsdag 05 maart 2002 16:17 schreef Exercy het volgende:
BTW: Allemachtige Phreak () heeft de DPC badge ontworpen!
HOLA! HOLA!
nee die casebadges worden echt gemaakt binnenkort, ik zal Femme wel ff op hem afsturen om hem te straffen!Op dinsdag 05 maart 2002 17:57 schreef Exercy het volgende:
HAHA, zou het wel fout zijn
Verwijderd
Cool idee! en mooi gedaanOp dinsdag 05 maart 2002 19:25 schreef newcleus het volgende:
Als Femme/Tweakshop daar iets mee zou willen doen: KLASSE.
(Ik ben zelf niet in staat om als reseller te fungeren. Sorry)
AMD: lees eerste post en volge dat linkje en lees; daar staat dat ze ze ff niet meer weggeven dus je kunt het op geen enkele manier uit ze trekkenOp dinsdag 05 maart 2002 19:38 schreef Firecow het volgende:
Damn krijg steeds standaard klote mailtje van amd !!
naar welk mail adress kan ik het beste sturen ??
thx
en waarom krijg ik van nvidia geen reply !!![]()
kep al 3 keer gestuurd naar
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
waartegen ?Op dinsdag 05 maart 2002 22:43 schreef Oxigun het volgende:
Ik heb er 2 van MSI (1 voor mezelf, 1 te ruil). Als je een aanbod doet wil ik best ruilen. (nvidia gf2 ofzo)
email ofzo...
nVidia GeForce 2 zegt hij toch>Op woensdag 06 maart 2002 07:06 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
waartegen ?
lofl mijn ogen zijn nog niet open om 7:00 hoorOp woensdag 06 maart 2002 07:09 schreef Exercy het volgende:
[..]
nVidia GeForce 2 zegt hij toch>
Verwijderd
http://www.logo.nino.ru/Op dinsdag 05 maart 2002 22:40 schreef I_Love_Heineken het volgende:
Ik ben zelf op zoek naar een ATI casebadge. Heeft iemand van jullie misschien een scherp ATI (eventueel met Radeon ofzo) logo? Ik ben nog geen geschikte tegengekomen.
Verwijderd
[feestroes]Op maandag 04 maart 2002 23:32 schreef MasterOverdrive het volgende:
Hmm met overleg met m'n ouders zou ik't misschien willen doen he... maar ik ben 14 ( SINDS VANDAAG!) en uhm ik ga nu slapen mzzl
succes en ik wil een GROOT topic
Verwijderd
HeheOp maandag 04 maart 2002 22:51 schreef MasterOverdrive het volgende:
Nvidia:
[afbeelding]
www.dutchgeforce.nl en wacht voor een actie en dan hopen dat je een van de 20/40 gelukkige bent![]()
ja klopt alleen ik kan nix meer verranderen 'je mag de post niet meer wijzigen na 24 uur'Op woensdag 06 maart 2002 13:38 schreef Mannekino het volgende:
[..]
Hehewe hopen binnenkort nog meer goodies te krijgen, maar dan verdelen we het uiteraard tegen verzendkosten. Hou de site in de gaten en staat nog weel meer op komst.
BTW, MasterOverdrive had het hier over http://www.dutchgeforce.nl/news.php?topicid=129
nvidea = nvidiaOp woensdag 06 maart 2002 19:17 schreef PhoenX het volgende:
maar komt er nu ook weer een tweakgear met nVIDEA badges enzo?
Verwijderd
mijn vraagOp woensdag 06 maart 2002 19:17 schreef PhoenX het volgende:
maar komt er nu ook weer een tweakgear met nVIDEA badges enzo?
hoezo? geen T.net?Op woensdag 06 maart 2002 19:43 schreef BlizzarD het volgende:
* BlizzarD wil amd en nvidia
ja uhm het probleem is dat je hier wel kunt posten wat je wilt... maar dit is uhm geen bestel lijst maar ga je gang hoor ik wou't gewoon ff zeggenOp woensdag 06 maart 2002 19:45 schreef King.Niek het volgende:
ik wil T.net DPC Nvidia en AMD XP
dat was het wel ongeveer:D
Verwijderd
nou ja, misschien kan iemand me er aan helpen ruilen voor die van EPoXOp woensdag 06 maart 2002 19:46 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
ja uhm het probleem is dat je hier wel kunt posten wat je wilt... maar dit is uhm geen bestel lijst maar ga je gang hoor ik wou't gewoon ff zeggen
Heb er al 1 op mijn kast en nog 6 liggen van de 3e druk (hoogste kwaliteit)Op woensdag 06 maart 2002 19:44 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
hoezo? geen T.net?die zijn er ja binnenkort
tja... wie wil er nou een epox, terwijl je die gratis kunt bestellen?Op woensdag 06 maart 2002 19:48 schreef King.Niek het volgende:
[..]
nou ja, misschien kan iemand me er aan helpen ruilen voor die van EPoX
Verwijderd
wil je er een van die 6ver kopen? hoe duur?Op woensdag 06 maart 2002 19:49 schreef BlizzarD het volgende:
[..]
Heb er al 1 op mijn kast en nog 6 liggen van de 3e druk (hoogste kwaliteit)
Ik weet niet hoeveel ik ervoor kan vragenOp woensdag 06 maart 2002 19:52 schreef King.Niek het volgende:
[..]
wil je er een van die 6ver kopen? hoe duur?
over icq gesproken, ik heb net aan femme gevraagd over de badges en hij zei dat hij misschien via hardware.nl aan casebadges van Nvidia en AMD kan komen. en dus die erbij sluit.Op woensdag 06 maart 2002 19:57 schreef Firecow het volgende:
damn chat liever over icq ofzo mensen![]()
Jaha beter! Die ga ik dus opzeker bestellenOp woensdag 06 maart 2002 20:00 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
over icq gesproken, ik heb net aan femme gevraagd over de badges en hij zei dat hij misschien via hardware.nl aan casebadges van Nvidia en AMD kan komen en dus die erbij sluit.
Verwijderd
ik kan je aan die badges niet helpenOp woensdag 06 maart 2002 19:54 schreef BlizzarD het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel ik ervoor kan vragen
Gratis gaan ze iig niet de deur uit. Ruilen wil ik ook wel tegen een echte dikke casebadge van: MSI, nVidia of AMD XP
waar slaat die (en deze) post op?Op woensdag 06 maart 2002 20:07 schreef King.Niek het volgende:
[..]
ik kan je aan die badges niet helpen
hmm misschien kan tweakersgear met jullie ook wat regelen over de nvidia badges? krijgen jullie ook moneyyy!Op woensdag 06 maart 2002 21:05 schreef Mannekino het volgende:
We gaan nog meer proberen te regelen jongens. Have faith.
Verwijderd
jah ik zal NVIDIA Europa wel weer is contactenOp woensdag 06 maart 2002 21:05 schreef Mannekino het volgende:
We gaan nog meer proberen te regelen jongens. Have faith.
danku! ik zal Femme hierover informeren en uhm... sinds wanneer zijn alle geforce management leden er weer es zo snel bij ?Op woensdag 06 maart 2002 21:10 schreef tracer het volgende:
[..]
jah ik zal NVIDIA Europa wel weer is contacten
Verwijderd
AltijdOp woensdag 06 maart 2002 21:11 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
danku! ik zal Femme hierover informeren en uhm... sinds wanneer zijn alle geforce management leden er weer es zo snel bij ?
c00000lOp donderdag 07 maart 2002 08:41 schreef navyseal44 het volgende:
Casebadges van AMD zijn tegenwoordig te bestellen via amdliterature@ayn.com !!!!!
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
schaam je je voor je naam ofzow?Op donderdag 07 maart 2002 09:35 schreef Scorperito het volgende:
ik weet het zelfs helemaal mooi gemaakt, ik mailde EPoX heel lief dat ik een tevreden klant ben, en dat ik intresse had in casebadges en T-shirts. Let op de reply
Beste ######,
Bedankt voor uw e-mail.
Wij zullen u vandaag EPoX case badges toesturen (gratis), wij hebben vorige week de laatste t-shirts verstuurd.
Nog een prettige dag!
Met vriendelijke groet,
Marion
EPoX Europe Computer B.V.
-----Original Message-----
From: Scorperito [mailto:scorpie@xs4all.nl]
Sent: Wednesday, March 06, 2002 5:56 PM
To: sales@epox.nl
Subject: Merchandise (?)
Beste meneer, mevrouw
Ik ben erg tevreden met mijn Epox 8KHA moederbord, en ik wilde aan u vragen of u ook aan merchandise doet. Heeft u bijvoorbeeld T-shirts of Case-badges? Begrijp me niet verkeerd, ik wil deze artikelen niet massaal inkopen en weer doorverkopen, maar ik was alleen nieuwsgierig of jullie deze artikelen hadden en of ze te koop waren.
Bij voorbaat dank,
##########
T-shirts zijn dus op, anders had ik die ook gratis gekregen![]()
![]()
iets in de trand van www.dutchamdfanclub.nl ?Op donderdag 07 maart 2002 18:50 schreef MasterOverdrive het volgende:
net een mailtje gestuurd naar AMD
die badge kan ik vanaf vandaag ik assen halenOp donderdag 07 maart 2002 19:04 schreef Oxigun het volgende:
[..]
iets in de trand van www.dutchamdfanclub.nl ?
edit: URL GEVONDEN
[afbeelding]
Verwijderd
moet dat in het engels ?Op donderdag 07 maart 2002 18:50 schreef MasterOverdrive het volgende:
net een mailtje gestuurd naar AMD
Nou als die engelse mensen ned kunnen kan het in het nederlands maar daar is 99.9% kans op engelsOp donderdag 07 maart 2002 20:02 schreef King.Niek het volgende:
[..]
moet dat in het engels ?
is namelijk SLECHTE taal van mij
Verwijderd
zal ik die dan maar ff maken?Op donderdag 07 maart 2002 20:04 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
Nou als die engelse mensen ned kunnen kan het in het nederlands maar daar is 99.9% kans op engels(VOLGENDE POST IS 100'ste post in dit topic
)
Verwijderd
Verwijderd
waar kan je die badges krijgen?Op donderdag 07 maart 2002 19:04 schreef Oxigun het volgende:
[..]
[afbeelding]
Verwijderd
Toevallig zag ik vandaag op school dat die casebadges geplakt zitten op de kasten.Op donderdag 07 maart 2002 19:04 schreef Oxigun het volgende:
[..]
[afbeelding]
Verwijderd
bij ons Pentium II badges, raad eens wat er nu op mijn T83 Plus zit, naast die AMD Duron badge?Op donderdag 07 maart 2002 21:19 schreef FunkyMonk het volgende:
[..]
Toevallig zag ik vandaag op school dat die casebadges geplakt zitten op de kasten.LOL
moetje kijken naar de resellers op de msi site en dan de dichtsbijzijnde mailen of ze nog hebben liggenOp donderdag 07 maart 2002 21:34 schreef Firecow het volgende:
die msi dingen rulen !!!
die wil ik ook !!
waar ??
toen ik ze probeerde te bestellen kreeg ik dit terug:Op donderdag 07 maart 2002 08:41 schreef navyseal44 het volgende:
Casebadges van AMD zijn tegenwoordig te bestellen via amdliterature@ayn.com !!!!!
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
Verwijderd
lulligOp vrijdag 08 maart 2002 19:19 schreef Yoman het volgende:
[..]
toen ik ze probeerde te bestellen kreeg ik dit terug:
Dear Mr. *******
Thank you very much for your e-mail on the AMD European Support Centre.
You are trading with hardware and you are selling AMD products to end customers?
Why not join the AMD Reseller Program today. The Reseller Program was created to underpin the strong partnership between AMD and the system-builders using AMD processors.It is intended to supply your needs as an AMD Reseller. The AMD Reseller Program helps you to develop the tools to nurture your business and succeed. By building an intimate relationship with AMD and its support staff, you will have a direct communication link and an information resource. In addition, access to materials and programs designed to help you use and sell AMD-based products is providen.
You can register in the AMD Reseller Program under www.amd.com/euroreseller
Best regards.
Francesco Pennelli
AMD Reseller Program
AMD service is lullig maar NviDia is nog lulliger.. die stuurt geeneens mail trug!Op zondag 10 maart 2002 16:28 schreef King.Niek het volgende:
[..]
lullig
heb je naar info@nividia.com gemaild. Of is daar een ander mailadres voor?? dat wil ook nog eens proberen.Op zondag 10 maart 2002 19:09 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
AMD service is lullig maar NviDia is nog lulliger.. die stuurt geeneens mail trug!
je krijgt toch niet reply en het is nietOp zondag 10 maart 2002 20:30 schreef Yoman het volgende:
[..]
heb je naar info@nividia.com gemaild. Of is daar een ander mailadres voor?? dat wil ook nog eens proberen.
ff, proberen om weer wat casebadges te krijgen. Er zijn niet meer mensen die goeie sites weten om casebadges te bestellen?? merk enz. maak niet uit.Op maandag 04 maart 2002 22:51 schreef MasterOverdrive het volgende:
the Beste Tweakers,
^^^
The? welke admin..
Jaaaah alweer zo'n casebage topic? waarom dat? nutteloos!
NEE!
Kijk, ik ben van plan dit topic zo te laten werken: In deze eerste post wil ik alle sites etc. waar je gratis ( of voor een kleine prijs) casebadges kunt krijgen over allerlij soorten merken. De bedoeling is dat JIJ replied als je een tip hebt van een site etc. maar je mag ook heus zeggen van: 'OHH DIE HEB IK, DIE IS VET', dat mag mij een zorg wezen. Het gaat er gewoon om dat hier een aantal bronnen van vette casebadges komen te staan.
Verwijderd
amd bij mij ook nietOp zondag 10 maart 2002 19:09 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
AMD service is lullig maar NviDia is nog lulliger.. die stuurt geeneens mail trug!
oh van amd???Op zaterdag 23 maart 2002 21:42 schreef King.Niek het volgende:
[..]
amd bij mij ook niet
maar ik had vandaag wel een casebadge in de deur liggen
ik heb er ook een van athlon xp gekregen. gigantisch!!! ( 6x6 cm ) ik had al een paar kleine, die zijn maar 2,5 x 2,5 cm.Op zaterdag 23 maart 2002 21:42 schreef King.Niek het volgende:
[..]
amd bij mij ook niet
maar ik had vandaag wel een casebadge in de deur liggen
en ik van sommige vrouwen :D:DOp zondag 24 maart 2002 14:18 schreef Niekosss het volgende:
Ik hou van casebadges, :D:D
wie niet?Op zondag 24 maart 2002 14:44 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
en ik van sommige vrouwen :D:D
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540
\_Specs_/
uhh ja? en je wil zeggen?Op zondag 21 april 2002 17:50 schreef ZiegoM.tk het volgende:
Ik heb dus een lading(etje) van transparante BOLLE (a.k.a. 3d) casebadges. Hiermee kan je iedere sticker-badges bol maken (als deze tenminste vierkant zijn)
Verwijderd
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik