Toon posts:

gratis voetbalmanager spel online?

Pagina: 1
Acties:
  • 255 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand iets?
speelde vroeger altijd soccersim, maar beetje jammer dat het betalen is nu. iemand die een gratis manager spel online weet?

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:06
ikkenieweet

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Tjah, niet echt een voetbalmanagerspel, maar het komt in de buurt.. VI-League :)

// edit //

Whoops, sorry, (je kan niet meer inschrijven |:()

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-12 19:56
Er is ook een management sim voor honkbal, is ook wel leuk, want je ziet het spel toch niet.

Verwijderd

hmmz.. als je bij google zoekt op internetfootballclub.com zie je m wel maar die site is al heel lang down :(:(:( jammer was echt dik cool ik heb meegedaan aan die beta test daarvan :D

• Aapzak
  • Laatst online: 08-10 08:22

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik ben net toevallig vandaag True Manager tegengekomen. Ik vind het er leuk uit zien, het is nog gratis en dat willen ze het liefst zo houden.

Je kan kiezen uit allerlei echte Europese clubs. Ik wilde in Nederland en kon alleen maar de Graafschap, RBC of Sparta kiezen de rest was al bezet. Ik heb maar Sparta genomen, iemand anders heeft dat team eerder gemanaged, dus nam ik zijn boeltje kennelijk over. Vannacht wordt mijn eerste wedstrijd, morgen kan ik je er meer over vertellen als je wilt.

Dit is de url :

http://www.truemanager.com/

<edit> Ik zit in English World 2, mocht je het leuk vinden om mij te verslaan ofzo :-) </edit>

PSN ID: Aapzak

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 09 april 2002 16:17 schreef Aapzak het volgende:
Ik ben net toevallig vandaag True Manager tegengekomen. Ik vind het er leuk uit zien, het is nog gratis en dat willen ze het liefst zo houden.

Je kan kiezen uit allerlei echte Europese clubs. Ik wilde in Nederland en kon alleen maar de Graafschap, RBC of Sparta kiezen de rest was al bezet. Ik heb maar Sparta genomen, iemand anders heeft dat team eerder gemanaged, dus nam ik zijn boeltje kennelijk over. Vannacht wordt mijn eerste wedstrijd, morgen kan ik je er meer over vertellen als je wilt.

Dit is de url :

<edit> Ik zit in English World 2, mocht je het leuk vinden om mij te verslaan ofzo :-) </edit>
Die heeft inderdaad wel wat van soccersim weg (ik speelde het ook vorig jaar), ga me wel even registreren en kijken of het wat is. :)

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Dit is de url :

hmm ik ga t ook ff proberen denk ik. ziet er wel leuk uit.

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02

Dit is de url :

ik ben in english world 2 AZ sinds 3 minuten heh

Human Bobby

• Zamorano
  • Niet online
Op dinsdag 09 april 2002 16:53 schreef Justice het volgende:

[..]

ik ben in english world 2 AZ sinds 3 minuten heh
hehe ik Malaga C.F. nu sinds ook een paar minuutjes.
ziet er leuk uit.
Morgen eerste wedstrijd geloof ik.

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 09 april 2002 16:57 schreef DeLaVega het volgende:

[..]

hehe ik Malaga C.F. nu sinds ook een paar minuutjes.
ziet er leuk uit.
Morgen eerste wedstrijd geloof ik.
* El Jefe zit sinds vanmiddag bij Real Oviedo. :Y)

• Zamorano
  • Niet online
Op dinsdag 09 april 2002 17:09 schreef Webgoodie het volgende:

[..]

* Zamorano zit sinds vanmiddag bij Real Oviedo. :Y)
hehe nou dat word allebei strijden tegen degradatie.

succes! :)

• XoiN
  • Laatst online: 02-10-2024

• Aapzak
  • Laatst online: 08-10 08:22

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik ben een ezel ... ik zit in English World 3, niet 2, zonde, kunnen we niet strijden tegen elkaar.

Hebben jullie alles voor elkaar? Transfers, training, opstelling? Echt moeilijk bedienen is het niet, het ziet er allemaal goed uit he?

UNOX tagline = meesterlijk, LOL

PSN ID: Aapzak

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-12 20:20
ik ben de graafschap in world2

• Zamorano
  • Niet online
Op dinsdag 09 april 2002 21:35 schreef Aapzak het volgende:
Ik ben een ezel ... ik zit in English World 3, niet 2, zonde, kunnen we niet strijden tegen elkaar.

Hebben jullie alles voor elkaar? Transfers, training, opstelling? Echt moeilijk bedienen is het niet, het ziet er allemaal goed uit he?

UNOX tagline = meesterlijk, LOL
hehe fuck ik zit ook in Englisch 3

• Zamorano
  • Niet online
Hebben jullie ook al een wedstrijd gespeeld?

Ik heb mn eerste wedstrijd met 1-3 gewonnen bij Las Palmas :)

Verwijderd

als ik daar wil spelen zegt ie dat mn email adres al is gereggt :) maja was er nog nooit geweest.. dus ik andere email adres van me gebruiken en nu... zijn er maar 5 teams waar ik uit kan kiezne, paar duitsers en een deense :( klote...

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Op woensdag 10 april 2002 13:41 schreef DeLaVega het volgende:
Hebben jullie ook al een wedstrijd gespeeld?

Ik heb mn eerste wedstrijd met 1-3 gewonnen bij Las Palmas :)
Your next game (day 1, week 19, season 1):
Twente - AZ Alkmaar

nog niet :)
laatste wedstrijd vna voorganger was 8-2 gewonnen tegen feyenoord :(

Human Bobby

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23-12 19:43
hmmz.. Er is geen NL club meer te krijgen en van de spaanse en italiaanse clubs zijn de leuke ook al weg...

• Zamorano
  • Niet online
Op vrijdag 12 april 2002 12:45 schreef Edwin Broeken het volgende:
hmmz.. Er is geen NL club meer te krijgen en van de spaanse en italiaanse clubs zijn de leuke ook al weg...
Klein clubje uit degradatie naar succes leiden is ook leuk hoor. Grotere uitdaging dan een grote club met veel geld en goeie spelers kampioen laten worden.

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23-12 19:43
Ja ok, maar ik had graag een Nederlandse club gehad...

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
www.wsx.com daar kon je aandelen kopen van spelers, clubs en trainers..

was toendertijd heel koel :P

Verwijderd

www.hattrick.org
Daar ben ik excelsior

Verwijderd

www.hattrick.org_/-\o_ is inderdaad een vet online manager spel. Ik doe dit zelf nu ook al sinds vorig jaar en ik kan het iedereen wel aanraden. Twee wedstrijden per week, kopen/verkopen spelers, jeugdspelers opleiden.

Echt verslafend!!!! :Y)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Ik denk dat hij na een dik jaar zelf wel een spel heeft gevonden :X
Verdere discussie over hattrick kan in het algemene draadje :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.