Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
[flamebait]eccp installeren[/flamebait] 
Erm, ik ben niet zo in G@H, maar XP draait het wel? En wat bedoel je met 'hij sluit zichzelf af'? Krijg je een error of verdwijnt hij ineens?
Erm, ik ben niet zo in G@H, maar XP draait het wel? En wat bedoel je met 'hij sluit zichzelf af'? Krijg je een error of verdwijnt hij ineens?
Als ik G@h in XP probeer te instaleren dan start hij op en verdwijnt spontaan weer, rare zaak dus.
Hij verdwijnt gewoon
Verwijderd
Ik heb 'm op een andere computer geinstalleerd (W98). Vervolgens kun je de hele directory zippen, die past dan net op een diskette.Op maandag 04 maart 2002 22:29 schreef DinX het volgende:
Als ik de setup wil uitvoeren opent deze, maar nog voordat ik de tijd heb om op "volgende" te klikken sluit hij vanzelf af.
Iemand een oplossing hiervoor ?
De snelkoppelingen uit de startbalk moet je ook even kopieren, of zelf aanmaken achteraf. (Snelkoppeling naar de ghclient.exe met respectievelijk -upload, -clear, -nonet etc. erachter).
Ik heb een oplossing gevonden. Gewoon eerst compatibiliteit instellen. Ik heb hem op windows 95 gezet. Rechterklikken op de file en eigenschappen kiezen, kan je het in het laatste tabblad instellen.
probeer eens in Dos-box te installeren.
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Op maandag 04 maart 2002 22:39 schreef DinX het volgende:
Ik heb een oplossing gevonden. Gewoon eerst compatibiliteit instellen. Ik heb hem op windows 95 gezet. Rechterklikken op de file en eigenschappen kiezen, kan je het in het laatste tabblad instellen.
haha wel een beetje lullig hoor, want als je goed kijkt kan je zien dat ie jou probeerde te helpen terwijl jij net je berichie aan het versturen wasOp maandag 04 maart 2002 22:46 schreef DinX het volgende:
[..]
Maar ik heb dat ook op 2 pc's met XP gemerkt dat je compatability moet gebruiken voor de install. Vanmiddag hoorde ik van iemand met dual p1000 dat het niet nodig was om comp. te gebruiken
https://u24.gov.ua/
mja, kvond 5 minuten typen wel wat lang voor zo'n korte reply 
Zand erover, of hoe is dat gezegde weer.
Zand erover, of hoe is dat gezegde weer.
Pagina: 1