[WC] Senfu waterblok en radiator

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:42
Ik wil ook WC, nou had ik een mooi setje gezien omdat daar alle slangen al bij zitten en perfect passen zo (minder kans tot lekken):

Afbeeldingslocatie: http://www.gerla.com/water/koelblok-kit.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gerla.com/water/radiator.jpg

ik heb al een pomp van 1000l/h.

Is dit een beetje goed zetje???, graag motiveren met details of eigen ervaringen.

Verwijderd

tja wat is je budget,

je kan altijd zelf de boel samenstellen,

maar voor een beginner raad ik dit ten sterkste aan

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik raad je aan om eens een paar testen te zoeken van dit ding. Ik weet nl niet welke versie dat is.

In de regel zijn die senfu waterblokjes slecht (volgens verscheidene tests).

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Mooi setje.
Toch is het setje van http://www.overclockershideout.com/ mooier.
Die kan je ook in Belgie kopen... www.wallabie.com (350 Euro).
Mjah dan zit er al een reservoir + pomp bij.

Via google vond ik al 3 zeer positieve reviews!

Verwijderd

het ziet er wel gaaf uit ,zijn er tegen woordig ook in nederland van die setjes te koop.
Maar je hoort toch waterkoeling altijd lopen door de fan die het water moeten koelen.
alleen als je nou zo setje zou kopen.
en je gaat naar een lan :7 kan je niet makkelijk zo kast vervoeren dan ben je toch bang dat die gaat lekken.
Of zou dat niet mogen gebeuren ,als het gewoon goed vast zou zitten.

• The Dolf
  • Niet online
Anandtech

Waterblok schijnt ook snel weg te slijten. Weet niet of dat bij andere ook zo is.

Na ff gezocht te hebben zie ik dat het ene senfu kitje zeer goed is en de andere kanp waardeloos.

Gezocht!
Router

Verwijderd

Hoe duur zou nou zo blok kosten????

• h.hoepel
  • Laatst online: 18:10
Op maandag 04 maart 2002 22:54 schreef thedolf het volgende:

Waterblok schijnt ook snel weg te slijten. Weet niet of dat bij andere ook zo is.

Na ff gezocht te hebben zie ik dat het ene senfu kitje zeer goed is en de andere kanp waardeloos.
Die link is dus van het oude setje, niet van de nieuwe.

• Gman
Op maandag 04 maart 2002 22:48 schreef bopitje het volgende:
het ziet er wel gaaf uit ,zijn er tegen woordig ook in nederland van die setjes te koop.
Maar je hoort toch waterkoeling altijd lopen door de fan die het water moeten koelen.
alleen als je nou zo setje zou kopen.
en je gaat naar een lan :7 kan je niet makkelijk zo kast vervoeren dan ben je toch bang dat die gaat lekken.
Of zou dat niet mogen gebeuren ,als het gewoon goed vast zou zitten.
Die fan kan ook op 7volt draaien.
En lekken gebeurt bijna nooit.

Valt me op dat iedereen meteen LEKKAGE!!! roept als het woord waterkoeling valt.
Dit valt reuze mee mensen!
Op maandag 04 maart 2002 22:54 schreef thedolf het volgende:
Anandtech

Die slijtage kan je voorkomen/tegengaan.
Als je koper en aluminium mixt dan breekt koper af (of alu maar ik d8 koper)
Met waterwetter en een blokje messing of zink in je watersysteem moet het helemaal goed gaan omdat het blokje messing dan het slachtoffer is ipv koper/alu.

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:50
ik heb effe gezocht op wat sites in duitsland, omdat die over het algemeen wel goedkoop zijn:
183euro voor de hele set >:)

http://www.preistrend.de/suchen.php3?keyword=Senfu&type=euro&counter=0&q=0

kijk maar onderaan in het lijstje :)

Verwijderd

Iets is duur, iets kost goedkoop!
Ok van wie is ie ?

• The Dolf
  • Niet online
Op maandag 04 maart 2002 23:02 schreef Reino het volgende:
Ok van wie is ie ?
Niet van je leraar Nederlands >:)

iets kost veel
iets is goedkoop

als je een pleonasme verbeterd doe dat dan goed >:)

Gezocht!
Router

• Gman
Ok van wie is ie ?
Vliegende Pantersch

maar ONTOPIC blijven aub!

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01-2025
Ok van wie is ie ?
die heeft zijn slaap nodig >:)

misschien helpt het bij dat setje ook er Water-wetter in te doen (verhouding 1/20 tot 1/30). Dat helpt ook wel roest tegengaan.

Nadeel van het setje is, dat je toch weer met fans zit. Eigenlijk wil je met een waterkoeling daar van af.

• De_Bastaard
nah lijkt me wel een goed setje om als newbie met WC toch eens een mee te beginnen of niet? ik vind zo'n setje van Wallabie (die Z4, of was het nu Z3:?) wel erg duur ... 350 euro.. terwijl je deze voor onder de 200 euro kan krijgen, tenminste in duitsland, als je nu nog ff met je pa daar heen kan rijden is het helemaal goed he >:)
lijkt me wel 'n goed setje om mee te beginnen, en dan kan je toch altijd nog wat dingen veranderen als je dat zou willen? na verloop van tijd ander blokje ofzo :)

Edit:
check net ff de tweakers.net pricewatch, staat ie ook bij :+ voor 189 euro

Verwijderd

Waarschuwing: Heb nu twee van deze blokken gemold!

Dit kan aan mij liggen, maar het nare is dat de verbindingen (klemmen) tussen koelblok en slang niet betrouwbaar zijn (!).

Het idee van een doorzichtig kunstof blok ziet er erg kewl uit, echter barst dit kunstof onder constante druk: Dit is een probleem aangezien je toch je koelblok goed vast op de proc wilt draaien.
Hetzelfde geldt voor de aansluitingen van de slangen: Alles moet "handvast" anders barst het blok aan alle kanten :'(

Een koperen koelblok is wat dat betreft makkelijker: Je draait hem enigzins stevig op de socket / het mobo, en de aansluitingen voor de slangen klem je stevig vast: Voila....

Het waterreservoir is prima....De Radiator ook. De fans op de radiator zijn erg luidruchtig (meteen Enermax fans op gezet :P). Het pompje doet zijn werk, maar maakt teveel geluid (tripje naar locale aquariumboer lostte dat probleem op).

De slangen zijn erg dun, dus knikken erg gemakkelijk: Dit is opgelost door stalen spiralen door de leidingen te doen: Dit is uitermate belabberd voor de weerstand binnen de leidingen.

Dan weten jullie dat :)

(Tis een oplossing, alleen heb ik wat modificaties noodzakelijk geacht: Misschien bewijst dit wel dat waterkoeling niet iets is om onbezonnen mee te beginnen :?)

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Toch blijf ik vinden dat Senfu innovatief bezig is, maar wel op de "taiwan" manier.

• Tead
Nou waar ik het meeste mee zit is het verzenden uit een ander land. er gaat wel eens wat mis, en als ik het in NL bestel is het er meestal binnen een paar dagen.dat senfu kitje kan je gewoon in nederland bestellen.

• php
  • Niet online

php

Vraag Arthur Gerla (www.gerla.nl)

• art
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

art

Herman schreef:
Vraag Arthur Gerla (www.gerla.nl)
Hier ben ik al! ;)

De eerste berichten over het nieuwe blok die ik van gebruikers krijg zijn gunstig. De koelcapaciteit is enorm vergeleken met de massief metalen blokken die tot nu toe gangbaar waren. Zo weet ik van een gebruiker die een dual PIII systeem probleemloos koelt met twee in serie geschakelde Senfu II koelblokken.
De stalen veren in de slangen zijn een veiligheidsmaatregel, bedoeld om knikken te voorkomen. Ik weet uit persoonlijke ervaring dat zo'n knik gemakkelijk ontstaat. Natuurlijk heeft de veer invloed op de doorstroming, maar als je een betrouwbare pomp met de nodige capaciteit gebruikt is er niets aan de hand. Waarschuwing: Het Senfu pompje past mooi in het bij het blok geleverde reservoir, maar het is niet alleen luidruchtig en een beetje zwak, het kan er bovendien op een ongelegen moment mee uitscheiden. (zie bij voorbeeld hwextreme.com. Ik gebruik zelf een Eheim 1046.

l'art pour l'art

• art
  • Niet online

art

werty schreef:
Het pompje doet zijn werk, maar maakt teveel geluid
Er is een serie senfu-pompjes waar een los onderdeel voor herrie zorgt. Daar valt wat aan te doen met een strategisch geplaatst dotje lijm of kit.

l'art pour l'art

Verwijderd

zijn de in- en uitlaat buisjes van de radiator ook verbreed t.o.v van de vorige kit? of moeten we die zelf nog modden >:)

Kben me ook aan het orienteren in waterkoeling, en zo'n senfu lijkt me ook wel een goed ding om mee te beginnen, alleen zijn de reviews zo verschillend, de een prijst 'm de hemel in, de ander stampt 'm de grond in :?

anyway, heeft een van jullie ervaring met dit setje? (proc. snelheid + graden celsius a.u.b)

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:24
Ik heb dit setje ook (heb alleen een eheim pomp erbij ipv het senfu pompje), en bevalt me goed. Ik vind alleen wel dat mijn temperatuur best wel hoog zit. Athlon 1000@1333 is nu 40 graden idle en 45 stressed. Mijn water is 25 graden. Ik weet niet of dit normaal is, maar ik vind het wel een beetje hoog eerlijk gezegd.

Verwijderd

www.dangerden.com

mooi(er) spul

• php
  • Niet online

php

De uitlaten zijn ook vergroot, is ook op de foto te zien. Zelf heb ik een stuk of wat "kleine Senfu's" omgesoldeerd.

Let erop bij de reviews over WELKE senfu kit ze het hebben. De nieuwe is een stuk beter dan de oude.

-overigens moet ik wel toegeven dat voor de afmetingen de oude heel zo gek niet was-

Verwijderd

die senfu rotzooi is best mooi.

• Tead
Waarschuwing: Het Senfu pompje past mooi in het bij het blok geleverde reservoir, maar het is niet alleen luidruchtig en een beetje zwak, het kan er bovendien op een ongelegen moment mee uitscheiden.
Ik heb al een 1000l/h maxijet pompje die redelijk klein is en ook past in het reservoir. ik denk dat ik dat setje maar ga bestellen, tenminste alleen waterblok inc reservoir en radiator. we zien verder wel hoe het uitpakt, want van het lawaai wat ik nu steeds hoor wordt ik gek van, zeker nu met hoofdpijn |:(

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:17

Whuzz

Dodgeball!

Tja, hetzelfde wat ik altijd over dit soort dingen zeg:
Onnodig duur, en de 'echte' tweaker niet waardig. Zelf maken is leuker, goedkoper en (vindt ik) betrouwbaarder.
Ik weet precies wat er in mijn PC-tje zit, hoe vast het zit en hoelang ik kan verwachten dat het meegaat. Van die kant-en-klare spullen moet je dat altijd nog maar afwachten.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op maandag 04 maart 2002 23:04 schreef thedolf het volgende:

[..]

Niet van je leraar Nederlands >:)

iets kost veel
iets is goedkoop

als je een pleonasme verbeterd doe dat dan goed >:)
En als je een contaminatie verbetert noem het dan geen pleonasme. En zet geen d waar een t hoort :+ (sorrie, taalneuken is mijn hobbie en ik heb nogal veel vrije tijd)

I reject your reality, and substitute my own.

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Hmmzz mij was dit setje dus ook opgevallen, en wilde er een topic over beginnen maar dacht laat ik eerst de search nog eens gebruiken :)
Maaruh bij micromotive kan je dit kopen voor 105 euro! Alleen geen raditiator, en ook geen pomp ( :? ). Maar dat is denk ik juist wel beter, naar wat ik hier zo al lees over die pomp :) Ennuh is een radiator echt nodig? Of koelt je antivries wel weer af als je je pc een nachtje uitlaat en kan je dan weer een dag vooruit?? Want ik heb niet zoveel geld en dacht ik kijk het eerst ff aan zonder radiator, dus kan dit?
En welk pompje zou ik er het beste bij kunnen nemen? (die dus ook in dat resevoir kan)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb een setje gekocht bij www.cool-computers.com Dacht rond de 250 dollar dat ik kwijt was. Ben er zeeeeeer tevreden mee, volledig waterdicht, goed afgewerkt, netjes verzonden. De pomp is ook netjes stil, blokje bleek (volgens sommige) niet de beste te zijn, maar mn 1900XP@1,7Ghz draait idle op 37graden (fans@7volt = goed stil) en stressed 45 graden. Op 12volt blijft ie goed onder de 40graden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Sneaky_Dill
  • Laatst online: 20-02-2025
Op woensdag 06 maart 2002 14:39 schreef _sNaRs_ het volgende:

[..]

En als je een contaminatie verbetert noem het dan geen pleonasme. En zet geen d waar een t hoort :+ (sorrie, taalneuken is mijn hobbie en ik heb nogal veel vrije tijd)
Helaas is het toch met een d (of niet, of wel... boeit het)
Of niet maar dan heb ik mijn slaap en deze post (ik mag nog niet bij HK) nodig!!

Trouwens, niet alles hoef een tweaker zelf te maken, waterkoeling kits zijn wel relax. Iig zal ik niet snel zelf een waterblokje ofzo in elkaar prutsen. Ik vind het iig wel mooi deze set.

Heb een upgrade nodig =/

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Op vrijdag 12 april 2002 02:04 schreef Sneaky_Dill het volgende:
Helaas is het toch met een d (of niet, of wel... boeit het)
Zeker boeit dat! Probeer maar eens te programmeren zonder het verschil tussen d en t te kennen... Dat gaat nooit lang goed >:)

Dus (helaas, helaas): het is met een t: verbeterd met een d komt alleen voor als voltooid deelwoord. En dan heb je echt meer werkwoorden nodig ;)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op vrijdag 12 april 2002 00:24 schreef McFlipp het volgende:
Hmmzz mij was dit setje dus ook opgevallen, en wilde er een topic over beginnen maar dacht laat ik eerst de search nog eens gebruiken :)
Maaruh bij micromotive kan je dit kopen voor 105 euro! Alleen geen raditiator, en ook geen pomp ( :? ). Maar dat is denk ik juist wel beter, naar wat ik hier zo al lees over die pomp :) Ennuh is een radiator echt nodig? Of koelt je antivries wel weer af als je je pc een nachtje uitlaat en kan je dan weer een dag vooruit?? Want ik heb niet zoveel geld en dacht ik kijk het eerst ff aan zonder radiator, dus kan dit?
En welk pompje zou ik er het beste bij kunnen nemen? (die dus ook in dat resevoir kan)
Nog iemand echte antwoorden op mijn vragen???

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• Tead
In middels heb ik dat setje al
Zie hier het resultaat.

Alle vragen worden beantwoord in die lijn.
suc6 :7

Verwijderd

183 euro????!!!!
ik heb een knieknelkoppelingetje gekocht voor een 10-tje(guldens) en een vijverpompje uit de schuur gehaald, werkt perfect.
doe maar lekker duur....

• De_Bastaard
wat zijn je temps nu met dat ding??

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:05
De RadMOD maakt ook veel uit, want er zit een enorme vernouwing in die buis :?
Beetje vreemd opzich...

• Tead
Op vrijdag 12 april 2002 21:12 schreef Bredend het volgende:
De RadMOD maakt ook veel uit, want er zit een enorme vernouwing in die buis :?
Beetje vreemd opzich...
Leg uit :?

Verwijderd

Misschien nu wat meer mensen die deze (complete) set gekocht hebben en ons hun ervaringen willen laten weten?

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Verwijderd schreef op 20 juli 2002 @ 18:48:
Misschien nu wat meer mensen die deze (complete) set gekocht hebben en ons hun ervaringen willen laten weten?
(ja ik weet.. vrij oud topic ja)

ik heb deze set..

nadelen..

er wordt koper en alu gebruikt in deze setup.. :(

in mijn koelblok zitten rare wittige dingetjes en het koper is groen uitgeslagen

waterreservoir is een mooi dingetje maar na veelvuldig schoon moeten maken van rare wittige aanslag is hij kapot gegaan en gebruik ik nu een pvcpijp waar mijn pomp in past

de fans die je bij de radiator gebruikt komen ongeveer op het niveau uit van een delta fan dus voor de stilte moet je het niet doen (ik heb nu een 120 mm fan er voor zitten die op lage toeren draait)

voordelen..

lekker simpel aan te sluiten
koelblok zit goed vast op de processor
bij gerla.nl bestellen betekend uiterlijk overmorgen binnen
ik werk soms niet al te voorzichtig maar heb nog nooit lekkages gehad die de schuld waren van het senfu pakket

jaja.. komt erop neer dat ik dus niet echt tevreden ben met deze set. ik heb hem gekocht bij gerla.nl maar er staat nog steeds dat hij in overleg is met welke stoffen nou wel of niet schadelijk zijn, mijn email wordt niet beantwoord

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik snap de plaatsing van de buisjes op de radiator niet. Stel je wilt je kast modden om die twee fans naar buiten te laten blazen (dus de radiator tegen een zijpaneel zetten), dan kun je dus geen slang op die buisjes aansluiten omdat je dan onmiddelijk tegen de kast aanzit. Of je moet er al een flinke knik voor over hebben, of je zaagt ze af. Niet onoverkomenlijk maar toch jammer.

Verder ben ik er al voor 85% zeker van dat ik deze set ga kopen, is er nog iemand die me een duwtje in de rug geeft of me aan het twijfelen kan brengen?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
Pixal schreef op 21 augustus 2002 @ 02:20:

nadelen..

er wordt koper en alu gebruikt in deze setup.. :(
Jaaa dat wilde ik nog zeggen. Daar verbaas ik me ook al over.

Ik lees dus een aantal posts terug dat je dat tegen kan gaan met Water Wetter en een blokje messing? Zijn er ook andere oplossingen? En waarom verkopen ze dit als set, in hemelsnaam, als de radiator van alu is en het blok van koper :?

Onbegrijpelijk.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Speedy-J
  • Laatst online: 31-07-2025

Speedy-J

AMD Enthusiast

_Hades_ schreef op 06 maart 2002 @ 12:42:
Ik heb dit setje ook (heb alleen een eheim pomp erbij ipv het senfu pompje), en bevalt me goed. Ik vind alleen wel dat mijn temperatuur best wel hoog zit. Athlon 1000@1333 is nu 40 graden idle en 45 stressed. Mijn water is 25 graden. Ik weet niet of dit normaal is, maar ik vind het wel een beetje hoog eerlijk gezegd.
Dit is best netjes hoor ,mijn tbird 1400@1700 doet 42 idle en 48 stressed ,met een Swiftec blokje.
Verhoudings gewijs klopt dit ongeveer wel die temperaturen.

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

• Captain Pervert
Is er iemand die nog wat te zeggen heeft over de combo radiator (alu) en koelblok (koper)??
Anders ga ik deze set volgende week bestellen.

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Captain Pervert schreef op 02 september 2002 @ 01:58:
Is er iemand die nog wat te zeggen heeft over de combo radiator (alu) en koelblok (koper)??
Anders ga ik deze set volgende week bestellen.
ja.. niks dan problemen ermee gehad :(

alleen maar gezeik.

en iemand zegt een paar posts hierboven dat ie het raar vindt dat het blok van koper is en de radiator van aluminium.. das niet waar

in het blok worden zowel aluminium als koper gebruikt en dat gaat verteren als de hel.. de radiator is van koper maar is aluminium kleur gespoten

ik snap deze hele set niet.. hij is makkelijk op te zetten maar volgens de site moet je alleen gedestilleerd water gebruiken omdat sommige stoffen schadelijk kunnen zijn voor het blok.. er staat dat hij nog in samenspraak is met de fabrikant :Z

DAT STAAT ER AL TIG MAANDEN.. ondertussen is mijn hele blok een grote zompige groene klont verteerd koper met alu.. tis een zooitje en ik doe er elke week nieuw water in..

Verwijderd

Ik moet toegeven dat ik die Senfu setjes er altijd erg geil uit vind zien, maar ik ben toch blij dat ik een Magnum 390 set heb gekocht bij Listan..

Deze set is nl. helemaal van koper... en goede temps...

Afbeeldingslocatie: http://users.fmg.uva.nl/rstoter/waterkoeling/lieferumfang.jpg

temps:

TB 1000 Mhz @ 1430 Mhz. 1,91 volt --> 38 graden idle - 48 graden full load

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 10:13:
Ik moet toegeven dat ik die Senfu setjes er altijd erg geil uit vind zien, maar ik ben toch blij dat ik een Magnum 390 set heb gekocht bij Listan..

Deze set is nl. helemaal van koper... en goede temps...

[afbeelding]

temps:

TB 1000 Mhz @ 1430 Mhz. 1,91 volt --> 38 graden idle - 48 graden full load
hoe duur was die set?

zit er geen reservoir bij? en ook geen makkelijke aansluitingen voor op de pomp? hoe snel was ie binnen? hoe wordt de radiator gekoeld? zie geen gaten erin

[offtopic]

volgens mij ben ik de enige in dit topic vandaag.. zit iedereen op school ofzo?? :?
of zitten hier nu alleen maar niet geregistreerde gebruikers te lezen samen met een aantal ik ben te lui om iets te posten mensen

Verwijderd

Pixal schreef op 10 september 2002 @ 12:54:
[...]

hoe duur was die set?
170 Euro

zit er geen reservoir bij?
Nee, maar een Curver bakje van 1,79 Euro doet het ook

en ook geen makkelijke aansluitingen voor op de pomp?
Niks mis mee, gewoon eromheen draaien en tie-wraps.. simpel
hoe snel was ie binnen?
Khad gezeik met de bank , maar in principe was hij in 1,5 week binnen, das vanaf de dag dat ik de Internationale overschrijving op de bus deed totdat de post langskwam.. verzenden is bij hun 3 tot 5 dagen..
hoe wordt de radiator gekoeld?
120 mm fan,.. bij mij met een Papst, maar die Titan doet het best ok

zie geen gaten erin

Die zitten er wel,.. gewoon schroefgaten... check effe mijn site voor specs..

http://users.fmg.uva.nl/r...eling/html/magnum390.html

[offtopic]

volgens mij ben ik de enige in dit topic vandaag.. zit iedereen op school ofzo?? :?
of zitten hier nu alleen maar niet geregistreerde gebruikers te lezen samen met een aantal ik ben te lui om iets te posten mensen
Mee eens.... ;)

• anandus
  • Niet online
Sorry dat ik dit topicje kick, maar ben een beginner in waterkoelen, en dat bovenste setje lijkt me wel wat...

Is E79 bij Regenboog.net

Kan je dat setje ook draaien zonder die radiator? Of wordt het dan alsnog te warm? Mijn computer draait bijna 24/7...

En als ik een radiator nemen moeten, dan wil ik vooral een stille... (En als het even kan goedkoop. Niet meer dan E50 ofzo)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Pagina: 1