Ik heb hier al eens eerder een draadje overgepost, maar ben er na heel lang zoeken nog niet uit. Ik heb een MXSTREAM basis abo. bij HCCNET, geen problemen met de verbinding hoor die is top. Alleen start de computer nu om de 5 minuten opnieuw op. Als ik downlaod proggies gebruikt is dit korter, maar zodra er een aantal websites geladen zijn dan loopt ie vast en start de computer opnieuw op. Iemand suggestes hoe ik dit kan verhelpen het is behoorlijk irritant om steeds om de 5 minuten (bij het opstartren) te moeten wachten tot de computer weer helemaal opgestart is.
Een USB modem vereist veel vermogen. Bij PCs die niet zoveel vermogen hebben vallen de lampjes vaak uit (=weg internet...)
Misschien dat het bij jou omgekeerd werkt om een of andere reden: USB poorten zuigen vermogen weg bij de processor enzo en daardoor start de PC zichzelf opnieuw op omdat hij te weinig power krijgt.
Maar goed, ik heb er geen verstand van... alleen veel ervaring met usb modem problemen
Misschien dat het bij jou omgekeerd werkt om een of andere reden: USB poorten zuigen vermogen weg bij de processor enzo en daardoor start de PC zichzelf opnieuw op omdat hij te weinig power krijgt.
Maar goed, ik heb er geen verstand van... alleen veel ervaring met usb modem problemen
Dit dus.
Verwijderd
Ik heb alleen maar hoofdpijn gehad met PB's en USB ADSL modems. Probeer de laatste BIOS en VIA drivers te installeren.
Nee ik draai geen Windows ME, deze gaat bagger om met geheugen etc. Ik draai Windows 2k professional. Voor verdere specs zie mijn sig.Op maandag 04 maart 2002 23:20 schreef Jamez_Joint het volgende:
Draai jij win ME?
Zoiets lijkt het inderdaad te zijn, maar vreemde is dat hij (als ik heel rustig downlaod ;-) ) het niet doet en er juist langer over doet om eruit te klappen... Hoe is dit probleem dan te verhelpen, moet ik ergens een hubje neerplaatsen? Denk zelf dat dit alleen maar het tegengestelde effect zal hebben of niet?Op dinsdag 05 maart 2002 09:30 schreef FunkyTrip het volgende:
Een USB modem vereist veel vermogen. Bij PCs die niet zoveel vermogen hebben vallen de lampjes vaak uit (=weg internet...)
Laatste BIOS en VIA drivers... mmm... hoe pak ik dat aan? Ik heb de laatste drivers van de modem...Op dinsdag 05 maart 2002 11:37 schreef Jamez_Joint het volgende:
Ik heb alleen maar hoofdpijn gehad met PB's en USB ADSL modems. Probeer de laatste BIOS en VIA drivers te installeren.
Verwijderd
En installeer dan gelijk de nieuwste beta drivers voor je USB modem. Te vinden via [topic=418393]Op dinsdag 05 maart 2002 15:34 schreef Jamez_Joint het volgende:
via drivers op www.viaarena.com
PB BIOS op www.packardbell.nl
Baad het niet, schaden doet het zeker niet
Ik heb die driver geupdated. De bios kan ik niet vinden. Problemen zijn nu iets minder geworden...
Pagina: 1