Toon posts:

Extra kosten bij het aanleggen van een (ADSL)lijn?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Greetz all,

Ik ben van plan adsl te nemen met zonnet PLUS :9~ , maar dat gaat via versatel en moest ik een extra lijn laten aanleggen. Mijn vraag is....Zijn daar kosten aan verbonden en komen er extra kosten per maand op bij me kpn abbonement :S??

• msteggink
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:27
Je moet toch én versatel/zonnet betalen en KPN?

Verwijderd

Topicstarter
Oop, sorry mensen. Ik heb hem onder de verkeerde sectie geplaatst. Escuus

Verwijderd

Topicstarter
Is er dan helemaal niemand die dit weet ???

Verwijderd

Weten ze dat bij kpn/versatel niet dan?

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:45

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

HA>>IT

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08 21:03
Hee supervla :) lucky hier. Volgens mij moet je als je een EXTRA lijn moet laten aanleggen (omdat je geen lijnsharing hebt) idd extra kosten betalen. Bij cistron staat in hun ADSL faq dat je minimaal 1 jaar abbo kwijt bent bij de KPN.
Heb je trouwens al bij www.bbnet.nl gekeken of die bij jullie ook kan????
Dit staat er:

2.4. Linesharing is niet beschikbaar, en ik wil toch Cistron ADSL?
Dan moet u een aparte telefoonlijn aanvragen bij KPN, en deze door Cistron om laten zetten naar een ADSL lijn. Daarna moet u het KPN abonnement per direct opzeggen. u moet dan wel aan KPN aansluitkosten betalen EN de abonnementskosten voor 1 jaar telefonie via KPN, want dat is de minimum contract periode zelfs al zegt u de lijn per direct op.
2.5. Dat is achterlijk, waarom moet ik een jaar betalen voor iets wat niet eens werkt want ik heb geen KPN telefonie op die lijn?
Tsja, dat zijn de regels van KPN. Het is mogelijk dat in de nabije toekomst het verplicht afnemen van een jaarabonnement gaat vervallen, maar hierover is nog geen duidelijkheid. De aansluitkosten zullen in ieder geval blijven bestaan.

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op maandag 04 maart 2002 22:11 schreef supervla het volgende:
Greetz all,

Ik ben van plan adsl te nemen met zonnet PLUS :9~ , maar dat gaat via versatel en moest ik een extra lijn laten aanleggen. Mijn vraag is....Zijn daar kosten aan verbonden en komen er extra kosten per maand op bij me kpn abbonement :S??
Bij zonnet betaal je geen extra kosten aan de KPN, alleen de €55 per maand.
Verder wordt die extra lijn aangelegd en geregeld door Versatel en dit zit bij de aansluitkosten inbegrepen.
Pagina: 1