Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
[edit]
Maar dat weet ik niet zeker..
Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."
Zo'n oplossing is ook vaak niet het eerste wat in me op komt
Maar goed dat is zeker het proberen waard. Bedankt
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
All your base are belong to Chuck Norris
Ik weet heus wel hoe het moet, dat is niet mijn probleemOp maandag 04 maart 2002 22:24 schreef DusHmaniac het volgende:
www.phpbuilder.com/columns/florian19991014.php3
Lang leve Google
(http://www.phpbuilder.com/columns/florian19991014.php3?page=3)
Daar ga ze uit van een filetype die ik dus niet weetHeader( "Content-type: $type");
Verwijderd
Ben toch bang dat dat lang niet altijd op gaat (als het al werkt), want de verschillende type plaatjes zullen ook een andere indeling hebben.Op maandag 04 maart 2002 22:09 schreef thomaske het volgende:
heb je al geprobeerd om gewoon voor elk plaatje dezelfde header mee te sturen, volgens mij gaat dat best goed..
[edit]
Maar dat weet ik niet zeker..
Toch moet er een manier zijn want de huidige site krijgt het toch voor elkaar dmv Asp.Op maandag 04 maart 2002 22:48 schreef NextGeneration het volgende:
[..]
Ben toch bang dat dat lang niet altijd op gaat (als het al werkt), want de verschillende type plaatjes zullen ook een andere indeling hebben.
Eens kijken of ik kan uitpuzzelen hoe zei te werk zijn gegaan
Zei gaan dus gewoon uit van een Gif header. Dus ik denk dat dan de admins van de site dus doorgaans Gif plaatjes uploaden<%@ LANGUAGE="VBSCRIPT" %>
<%
' Clear out the existing HTTP header information
Response.Expires = 0
Response.Buffer = TRUE
Response.Clear
' Change the HTTP header to reflect that an image is being passed.
Response.ContentType = "image/gif"
Set cn = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
' The following open line assumes you have set up a System DataSource
' by the name of myDSN.
cn.Open "DSN=dejong"
Set rs = cn.Execute("SELECT woningFotoKlein FROM tblWoningen WHERE woningID=" & Cint(request.queryString("woningID")))
Response.BinaryWrite rs("woningFotoKlein")
Response.End
%>
Totdat ik een andere oplossing weet ga ik er dan maar gewoon vanuit dat ik met Gif te maken heb.
Verwijderd
Jah, als dat met ASP werkt, werkt het met PHP ook.Op maandag 04 maart 2002 22:55 schreef DeathKnight het volgende:
dat script ziet er als volgt uit:
[..]
Zei gaan dus gewoon uit van een Gif header. Dus ik denk dat dan de admins van de site dus doorgaans Gif plaatjes uploaden
Totdat ik een andere oplossing weet ga ik er dan maar gewoon vanuit dat ik met Gif te maken heb.
Maar misschien is het verstandig om toch een veldje bij je db te maken waarin staat welk type het is zodat het in het vervolg ook mogelijk is om andere plaatjes te uploaden (lijk me makkelijk).
Maar je kan er tot nu toe uiteraard gewoon vanuit gaan dat het gif'jes zijn.
1
| <?// Test file type. I wish I could get HTTP response headers. $magic = substr(ob_get_contents(),0,4); if (substr($magic,0,2) === '^_') { // gzip data $encoding = false; } else if (substr($magic,0,3) === 'GIF') { // gif images $encoding = false; } else if (substr($magic,0,2) === "\xFF\xD8") { // jpeg images $encoding = false; } else if (substr($magic,0,4) === "\x89PNG") { // png images $encoding = false; } else if (substr($magic,0,3) === 'FWS') { // Don't gzip Shockwave Flash files. Flash on windows incorrectly // claims it accepts gzip'd content. $encoding = false; } else if (substr($magic,0,2) === 'PK') { // pk zip file $encoding = false; }?> |
Hiermee moet het wel lukken denk ik
On track