Toon posts:

[Word] Sommige afbeeldingen worden niet geprint

Pagina: 1
Acties:
  • 776 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een document in Word97 met een aantal gescande afbeeldingen, die via Paintshop zijn bewerkt en via kopiëren/plakken zijn overgebracht naar Word. Als ik het document afdruk, worden sommige afbeeldingen niet afgedrukt en anderen wel. In het afdrukvoorbeeld zie ik ALLE afbeeldingen gewoon.
Ik print naar een Deskjet 690C. Iemand een idee hoe ik alle afbeeldingen op papier krijg?

Verwijderd

probeer eens die pagina's die niet goed gaat d.m.v. copy/paste afzonderlijk in een nieuw document te plaatsen en ze zo stuk voor stuk te printen.

Verwijderd

Is je printerbuffer groot genoeg?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 04 maart 2002 23:30 schreef nickles het volgende:
probeer eens die pagina's die niet goed gaat d.m.v. copy/paste afzonderlijk in een nieuw document te plaatsen en ze zo stuk voor stuk te printen.
Ik heb een afbeelding met copy en paste in een nieuw document gezet, maar deze wilde ook niet afdrukken. Bij toeval heb ik nu wel een manier gevonden om het probleem te omzeilen: dubbelklikken op afbeelding (= figuur bewerken) en dan 'Bestand'/'Sluiten en terugkeren naar document' :?

Verwijderd

Zijn de bestanden misschien te groot? zijn het wel jpg's of zijn het bmp'tjes van 40 mb per stuk?!?