Microsoft draad = altijd flame?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Kijk nou,

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=475041

Ik heb het zelf nog een paar keer over gelezen maar ik ontdek de flame er niet in.... sterker nog, ik durf te beweren dat ik er minstens een +2 voor mag krijgen (ok, +3 zou misschien net te veel zijn), of ik wordt "gepest" of er zijn 2 mensen langs gekomen die niet wouden lezen....
(Gerechtigheid gevraagd dus ;))

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Het verhaal wat er staat vind ik niet echt een vlam. Het enige wat nog dubieus uit te leggen valt is de volgende zinssnede:
... en tenonder gaan aan elkaars crashes
Echter uit de volgende reactie zou blijken dat er in plaats van de tekst die er nu staat eerst wat anders stond, wat dan wel een vlam zou zijn:
Eerst lekker flamen en daarna je hele bericht editten en dan dit nog eens gaan roepen
Wat mij betreft krijg je het voordeel van de twijfel met betrekking tot deze reactie en staat je reactie op plus twee wel keej.

/edit: Het is trouwens een drama van een draad om te modden. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Laatst online: 03-10 19:35
Sorry hoor, maar voordeel van de twijfel....

Vergelijk zijn karma / aanmeld datum eens met die van mij, wat zien we dan....

Denk je dat ik dat heb bereikt door steeds me posts te weizigen? Nee hoor, ik zet er netjes een

EDIT:

Onder om te laten zien wat er na m'n edit bij kwam ....

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:20

botoo

💀 too old to die young

_35_ moderaties op die ene post,
vind je het erg als ik dat laat voor wat het is?
:O

[edit]
toch maar ff het draadje doorgegaan ;)

[/edit2]
:( goeie :( :(
waar ben ik nu weer ingedoken ;(
daar gaan m'n zuur opgespaarde modpoints ;(

[edit3]
zo, ik heb mezelf maar van de verdere verantwoording onttrokken ;), ik heb zelf maar eens gereageerd

* botoo botoo out... :P

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op maandag 04 maart 2002 21:59 schreef JimmyPop het volgende:
Sorry hoor, maar voordeel van de twijfel....

Vergelijk zijn karma / aanmeld datum eens met die van mij, wat zien we dan....

...
Ja dat is ook exact de reden waarom ik jou het voordeel van de twijfel geef. Als ik het zo terug lees dan kun je mijn reactie van hierboven misschien verkeerd uitleggen. Maar de reactie is goed bedoeld. Ik lees door het vele modden veel van je reacties en ik weet inderdaad ongeveer wel hoe je reageert. Dus ik kan me niet voorstellen dus dat jij daar op eens een joekel van een vlam neer zou zetten. Dus krijg jij wat mij betreft het voordeel van de twijfel. Zo beter uitgelegd? :)

Op nick modden is in principe nooit de bedoeling, maar kan in dit soort gevallen wel een helpend handje bieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

microsoft dreigt te stoppen met windows XP :D lol

Dat programma is al over de hele wereld gekopieerd..maakt niet uit of ze dat stoppen haha .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

en op de vroeg ochtend zie met schrik meer dan 170 reacties waarvan er veel op een foute waarde staan....
hm hier gaan heel wat punten in zitten :{

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op dinsdag 05 maart 2002 07:29 schreef freaky1983 het volgende:
microsoft dreigt te stoppen met windows XP :D lol

Dat programma is al over de hele wereld gekopieerd..maakt niet uit of ze dat stoppen haha .
:?

Wat heeft dat er nou weer mee te maken?

:?

Ik ga er eens mee bezig:
Je hebt nog 90 moderator punten in je broekzak liggen.
edit:

3: overbodig?

3: overgewaardeerd?

4: kweet nie helemaal zeker wat ik hiermee aanmoet

Na deze reactie beginnen de linux evangelisten weer met hun mantra's ;)

Ze zingen na deze reactie ook nog ff door.

Einde pagina 1:

Thanks Bas Raayman, je beoordeling is doorgevoerd. Je hebt nog 0 moderator punten over.

* Renegade signing off

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

nr.4 is imo geen +3 inzichtvol waard, hij stelt wel dat IE er wel uit kan, maar hgeeft geen enkele hint die richting in (hij zou er zelfs volledig naast kunnen zitten).
De rest van de reactie is een beetje algemeen en in verschillende vormen al ter sprake gekomen.

Maar aangezien het wel netjes en duidelijk op een rijtje gesteld word zie ik er wel een +2 in.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Laatst online: 04-07 23:57
* Netman768 zit nu op school met 1,5 uur aan niks te doen en dacht dus een gedeelte van de MS draad maar eens te doen....

Niet dus :(
Je hebt nog 4 moderator punten in je broekzak liggen.
:{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Thanx Sundead, je hebt 0 moderator punten over
:'(

Om _te_ huilen, die draad.

Ben er ook helemaal doorheen gewandeld, denk je alle reacties gepakt te hebben en de draad helemaal gemod te hebben:
in de tussentijd alweer 18 reacties bijgekomen :(

* Sundead tried, but couldn't try harder (mod punten :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
:Z en :O voor de draad. ;)
Ik loop er vanavond nog wel doorheen, heb het eerste stukje gehad :)

Jimmy Pop>: ik vind het een beetje raar dat je in je eigen post antwoord geeft op de persoon die een reactie op jou heeft. Dat leest namelijk erg onprettig. Waarom reageer je niet onder hem op hem? (:? wazig taalgebruik maar 'kee :) )

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Als mijn thuis verbinding weer wil werken en beter dan gister zal ik de draad voor een tweede keer doorwandelen..
Kijken of ik nog corrigeren kan daar her en der

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
Ik vind ^tijger^ een beetje irritant geageerd posten in de hele draad.

Hij heeft steeds van die opmerkingen als 'denk dan maar eens goed na', of 'laat dat maar eens op je inwerken' (hier), of hier 'heb je ook maar ENIG idee waar je het over hebt?...'.

In feite zijn dit ook trollen van hem:
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=475105
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=475170

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
Op dinsdag 05 maart 2002 15:08 schreef mr_a het volgende:
:Z en :O voor de draad. ;)
Ik loop er vanavond nog wel doorheen, heb het eerste stukje gehad :)

Jimmy Pop>: ik vind het een beetje raar dat je in je eigen post antwoord geeft op de persoon die een reactie op jou heeft. Dat leest namelijk erg onprettig. Waarom reageer je niet onder hem op hem? (:? wazig taalgebruik maar 'kee :) )
edit: eigenlijk staat de draad zo verkeerd nog niet! (IMHO) (Ik heb ze wel slechter gezien :+)

euh... reageer is kennelijk een ander knopje dan edit |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Alles wat vlakker geschaafd, trolls / flames wat harder naar beneden getrapt ;)

Vermoeiend dit soort draadjes en bergen modpunten er achtergelaten.

Afijn, hier geef ik het hakbijltje door aan een ander "slachtoffer" >:) die puntjes kwijt wil

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
Ik vraag me trouwens af ...

In zo'n typisch MS rechtzaak relaas is na een paar uur ongeveer 50% van de reacties een letterlijke herhaling van wat door anderen al eerder neergezet is in hetzelfde topic.

Ik denk dat de mensen die dit posten het nieuwsitem lezen, maar dan niet de reacties, maar zich toch aangesproken voelen hun eigen mening te gaan verkondigen. Door te klikken op de knop[ "reageer" doen ze dat dan ook.

Maar omdat die mening al eerder geuit is (vandaar mijn eerder :O) heb ik erg zin om dit soort gevallen naar 0 te modden met een '-1 dubbelpost' waardering.

Wat is uw mening, waarde collegae? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op dinsdag 05 maart 2002 21:39 schreef mr_a het volgende:
Ik vraag me trouwens af ...

In zo'n typisch MS rechtzaak relaas is na een paar uur ongeveer 50% van de reacties een letterlijke herhaling van wat door anderen al eerder neergezet is in hetzelfde topic.

Ik denk dat de mensen die dit posten het nieuwsitem lezen, maar dan niet de reacties, maar zich toch aangesproken voelen hun eigen mening te gaan verkondigen. Door te klikken op de knop[ "reageer" doen ze dat dan ook.

Maar omdat die mening al eerder geuit is (vandaar mijn eerder :O) heb ik erg zin om dit soort gevallen naar 0 te modden met een '-1 dubbelpost' waardering.

Ik vermoed dat dat inderdaad ongeveer zo gaat. Dergelijke reacties belanden ook regelmatig in de overbodig/dubbelpost mand nadat ik gepasseerd ben. Dit geldt vooral voor dit soort topics inderdaad. Bij bijvoorbeeld meuktopics kunnen meningen gebasserd op eigen ervaringen bijvoorbeeld weer heel interessant zijn. Echter de de doorgewinterde rechter in spé die met zijn mening op de eerste rij wil staan (na velen voor hem) mogen IMO best wel van een bovenstandaardse eindwaarde ontdaan worden. Echter kan de toon dan wat mij betreft alsnog de muziek maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Zie ik hier overal problemen met de modpunten, heb ik er zelf zo veel dat ik die niet kwijt kan en heb bovendien al gereageerd. Erg frustrerend begint dat onderhand te worden.

Veel modpunten zijn erg handig, maar als je er over de 2000 hebt worden het er een beetje veel en zal je ze nooit van je leven op kunnen modden.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Op dinsdag 05 maart 2002 21:39 schreef mr_a het volgende:

Meestal begint de herhaling ergens bij 50 berichten en meer ;) Daarna wordt het een vicieuse cirkel, herhaling en (vul maar in ;))

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Sja, en die herhalingen worden dan vaak in een geneste topic (bovenin) geplaatst,
irri

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Op woensdag 06 maart 2002 00:18 schreef botoo het volgende:
Sja, en die herhalingen worden dan vaak in een geneste topic (bovenin) geplaatst,
irri
Idd, je bent continue aan het kijken wie nou de "-1 dubbelpost" verdiend, is niet erg fijn met 100+ reacties...

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

yep, en als je de reacties op 'plat' zet mis je de samenhang van de reacties weer.
't is ook nooit goed he? :+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
Op dinsdag 05 maart 2002 22:01 schreef KexDaFlex het volgende:

[..]

Ik vermoed dat dat inderdaad ongeveer zo gaat. Dergelijke reacties belanden ook regelmatig in de overbodig/dubbelpost mand nadat ik gepasseerd ben. Dit geldt vooral voor dit soort topics inderdaad. Bij bijvoorbeeld meuktopics kunnen meningen gebasserd op eigen ervaringen bijvoorbeeld weer heel interessant zijn. Echter de de doorgewinterde rechter in spé die met zijn mening op de eerste rij wil staan (na velen voor hem) mogen IMO best wel van een bovenstandaardse eindwaarde ontdaan worden. Echter kan de toon dan wat mij betreft alsnog de muziek maken.
:+

Duidelijk. Score van 0 voor dit soort reacties is dus niet te laag, dat was deel van mijn vraag. :)

Pagina: 1