Ha ppl, ik zit met een probleempje. Ik heb hier thuis een Epox 8KTA3+Pro met een TBird 1400 liggen, die ik wil gaan luchtkoelen. Uiteraard wil ik performance, dus keek ik automatisch naar de Alpha PAL8045 (80x80x38). Helaas schijnt deze niet compatible te zijn met m'n mobo. Volgens de OC-shop is de Swiftech MCX462 (80x80x38) WEL compatible met m'n mobo, zelfs compatible met alle mobo's.
Gaan ze nou beiden wel passen of beiden niet? Als ze beiden niet passen, welke koeler kan ik dan het beste gebruiken om m'n 100W heethoofd koel te houden?
[edit2]
Ik zit net nog wat op de Swiftech site rond te struinen, kom ik hier dit plaatje tegen:

Dat heeft er waarschijnlijk alles mee te maken, is het gewoon zo dat de Alpha teveel ruimte naar beneden inneemt ofzo (in de paarse area op 't plaatje)?
[/edit2]
Vanwaar dit verschil?Compatible with all the motherboards available.
Gaan ze nou beiden wel passen of beiden niet? Als ze beiden niet passen, welke koeler kan ik dan het beste gebruiken om m'n 100W heethoofd koel te houden?
edit:
Oeps, topictitel moet natuurlijk '[OC]Compatibiliteit 80x80 Heatsinks' zijn. Sorry Phreak
Oeps, topictitel moet natuurlijk '[OC]Compatibiliteit 80x80 Heatsinks' zijn. Sorry Phreak
[edit2]
Ik zit net nog wat op de Swiftech site rond te struinen, kom ik hier dit plaatje tegen:
Dat heeft er waarschijnlijk alles mee te maken, is het gewoon zo dat de Alpha teveel ruimte naar beneden inneemt ofzo (in de paarse area op 't plaatje)?
[/edit2]
Fun while it lasted: World Community Grid!