Ik wil voor voor mijn site een navigatiemenu met een aantal items en subitems maken. De items en subitems staan onder elkaar. Als op een item gescrolld wordt, moeten de subitems daaronder verschijnen en schuiven de andere items naar beneden. Als ik weer op het item klik verdwijnen de subitems. Ik meende dat dit een pulldown menu was, maar dit is blijkbaar een menu met een combobox. Weet iemand wat ik bedoel en hoe zo'n menu heet?
Ik heb ff op Internet gezocht naar een voorbeeld. Op www.alternate.nl staat aan de linkerkant het menu, dat ik voor ogen heb. Misschien wordt het nu een beetje duidelijker.
Verwijderd
ja kicken!! dat is html, kardagastaanze underground techniek, netzoiets als bij www.megapool.nl
Verwijderd
Werk met DHTML, je kunt layers onzichtbaar maken en in latan klappen door als CSS attributes mee te geven display: none;, en met display: block; maak je ze zichtbaar.
Er zijn hier zat voorbeelden van te vinden op sites als www.hotscripts.com, en vergelijkbare sites. Zie hier. Of zoek op 'dhtml tree menu'.
Het is leuker om het zelf te maken, maar je kunt er allicht een als voorbeeld gebruiken.
Er zijn hier zat voorbeelden van te vinden op sites als www.hotscripts.com, en vergelijkbare sites. Zie hier. Of zoek op 'dhtml tree menu'.
Het is leuker om het zelf te maken, maar je kunt er allicht een als voorbeeld gebruiken.
Dit topic is gesloten.
![]()