Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Dan kan je ook aan de P3B-F of de CUSL2 denken. Zijn allebei supergoede mobo's.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Ja hoor de Asus P3b-F is best goed ik heb hem zelf ook sinds een paar maandjes. Mijn P3 700E@980MHz doet het er erg goed op.
Die-hard Brexiteer
ik heb ook de P3B-F met een 700@933, daarom raad ik die ook aan, zeer stabiel en zeer snel
niet alleen volgens de reviews
. de cusl2 is perfect maar d'r zit helaas geen isa op dus is ie voor cap-team niet interessant.
bovendien is de cusl2 behoorlijk prijzig en minder interessant als je een cpu en ram hebt die op een fsb van 100mhz moeten draaien. pas met een cpu die op 133mhz fsb draait en met pc133 ram wordt de cusl2 echt een goede keus.
bovendien is de cusl2 behoorlijk prijzig en minder interessant als je een cpu en ram hebt die op een fsb van 100mhz moeten draaien. pas met een cpu die op 133mhz fsb draait en met pc133 ram wordt de cusl2 echt een goede keus.
Verwijderd
Als je wil gaan oc-en is de CUSL2 natuurlijk wel interessant. Het mobo haalt dan gegarandeerd de 133Mhz en als je proc het dan ook haalt, wat zeer waarschijnlijk is met een PIII750E is het natuurlijk een hele leuke combo. En als je nog verder wil gaan is de CUSL2 natuurlijk helemaal interessant.
Wil je hem gewoon op 100Mhz laten lopen dan is een Abit BE6-II een errug goeie keuze. Ik heb op dit moment een BE6-II op 143Mhz FSB lopen en hij kan nog sneller.
Wil je hem gewoon op 100Mhz laten lopen dan is een Abit BE6-II een errug goeie keuze. Ik heb op dit moment een BE6-II op 143Mhz FSB lopen en hij kan nog sneller.
Verwijderd
Abit be6-rv2 voor te OC'en!
Asus P3BF voor normaal gebruik!
Asus CUBX (euh... nogal duur)
Greets ShaDoW
Greets ShaDoW
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 september 2000 19:47 schreef ShaDoW het volgende:
Greets ShaDoW[/quote]Abit be6-2 heeft nogal een k*t u66 controller, als je een P3B-F neemt kan je er gewoon een Promise opzetten, werkt veel beter. Verder kan je met een P3B-F ook heel goed o/c'en
Greets ShaDoW[/quote]Abit be6-2 heeft nogal een k*t u66 controller, als je een P3B-F neemt kan je er gewoon een Promise opzetten, werkt veel beter. Verder kan je met een P3B-F ook heel goed o/c'en
Op de Abit BX133 zit een nieuwere Highpoint chip, een 370 ipv 366 op de BE6, het schijnt dat die beter is (?)
Verder schijnt die 't ook goed te doen met oc'en in combinatie met een PIII (niet Celeron!!)
Aan de hand van de specs en ook tests lijkt me dit een goed bordje... heeft iemand hier ervaring mee?
Verder schijnt die 't ook goed te doen met oc'en in combinatie met een PIII (niet Celeron!!)
Aan de hand van de specs en ook tests lijkt me dit een goed bordje... heeft iemand hier ervaring mee?
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Pagina: 1