Philips Black line TV

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FaceMan
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08-05 06:17
Vraagje:
Heb een Philips Black Line TV (een wat ouder type) modelnr: 25ST1761 / 22B van m'n pa gekregen (kon hij weer ergens meenemen) en hij doet het opzicht best leuk.

Het enige irritante is dat het beeld (kabel) iets te breed is voor het scherm. Zit ik bijvoorbeeld naar de tros te kijken dan zie ik het logo van de tros maar voor een klein deel. het andere deel zit zeg maar achter m'n speaker die links zit.

Zet ik em daarintegen op het EXT1 kanaal (voor Video ofzo) dan is het beeld wel goed.

Maar aangezien ik geen handleiding van het apparaat heb kan ik het ook niet opzoeken.

Weet iemand hoe ik dit goed in kan stellen?
Thnx.

• flagnite
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Zonder het risico op electrocutie te willen lopen zal dit niet lukken. Zit namelijk in je instelmenu geen optie voor op. Evt zou een Philips monteur het wel kunnen verhelpen, maar die komen dat vast niet voor nix bij je thuis doen :)

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 00:52
Bij mij Blackline S tv (Philips Matchline) staat het beeld iets te ver naar links, ook best irritant, ik weet dat dit te verhelpen is dmv. potmetertjes achter in de TV, maar dan moet de kap er af, maar er zitten van die speciale schroeven in.

Maar ik zou als ik jouw was niet achter in de TV gaan prutsen, dat is toch best gevaarlijk...

Je kunt bij veel Philips TV's ook een service menu oproepen, dmv. een cijfercombinatie, [topic=364974/1/50] hier kun je hem ergens vinden geloof ik...