Vreemd probleempje. Ik heb een systeem met 2 videokaarten (zie topic) de viper550 met tvout is puur voor het afspelen van videos. Bij het opstarten krijg ik op tv keurig beeld. "Diamond viper550 als u dit kan lezen is het goed bla bla..." Ook op mijn monitor (aangesloten op de asus) krijg ik netjes 1024/768/32kleuren beeld. Bij de [beeldscherm][config] zie ik 2 schermpjes. Schakel ik de viper550 dan in via de [config]. Dan verdwijnt op tv het beeld wel krijg ik enkele blauwe reflexe op tv, het lijkt wel of hij 'iets' probeert in te schakelen. Na een minuutje stopt dat weer maar geen beeld op tv. Met oude drivers had ik alleen zwart/wit beeld. Schakelde ik hem daar naar PAL dan liep systeem vast. Inmiddels nieuwe drivers geen vastlopers maar ook geen beeld. Iemand idee....
Ja ik weet het.
In je bios moet je je primaire videokaart op PCI zetten ipv AGP.
Dan moet het werken.
In je bios moet je je primaire videokaart op PCI zetten ipv AGP.
Dan moet het werken.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
Krijg je van mijn een officiele waarschuwing, dit soort geintjes moet je hier niet uithalen.Op woensdag 13 maart 2002 17:00 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ja ik weet het.
Sorrie hoor ging ff fout aan mijn kant. Tjongejonge...Op woensdag 13 maart 2002 17:03 schreef Sinterklaas het volgende:
[..]
Krijg je van mijn een officiele waarschuwing, dit soort geintjes moet je hier niet uithalen.
The birds turned into The Flying Dutchmen!