Ik en NTSX bouwen op dit moment een MOBO in zijn auto en dan gaan we MP3'tjes draaien in zijn auto. Lachen! Hij isoleert nu een 220 volt kabeltje met PLAKBAND. Hoe lang gaat dit goed, volgt de draad.........
NTSX kennende niet lang... w8 maar tot ie honger krijgt
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
koop toch gewoon zo'n pioneer radio die mp3's speel, of een ander merk
Het gaat om het zelfmaken jongenOp maandag 04 maart 2002 20:28 schreef Mr.ChronoM het volgende:
goed voor jullie ?
koop toch gewoon zo'n pioneer radio die mp3's speel, of een ander merk
Denk niet dat gewoon plakband erg veilig is. Gebruik voor de zekerheid isolatietape
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Hij isoleert nu met een dekseltje dat overgebleven was van het Chinese afhaaleten van gisteravond,dit gaat fout...
He, doe nou niet zo onaardig tegen de mensen zonder HK-accesOp maandag 04 maart 2002 20:33 schreef Zotty het volgende:
=> HK
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Ik vind dit niet iets voor in de huiskamer. HEt is tog interessant voor mensen die graag een mp3 spelende computer in hun auto willen zetten (ik bijvoorbeeld). Dat hij het een beetje lollig brengt betekend nog niet dat het in de huiskamer thuishoort.Op maandag 04 maart 2002 20:33 schreef Zotty het volgende:
=> HK
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
kwee nie hoor... Maar een auto heeft standaard toch alleen 12..14 volt? 
Hebben jullie zo'n omvormer erin gegooid?
Je had ook gewoon een spannings-stabilisator/voeding kunnen gebruiken welke deze 12..14 Volt omzet in de benodigde 3.3 / 5 & 12 Volt... De negatieve spanningen worden bij veel moederborden domweg niet gebruikt... (En je merkt het snel genoeg, als iets nodig is; dan doet ie het gewoon nie)
Hebben jullie zo'n omvormer erin gegooid?
Je had ook gewoon een spannings-stabilisator/voeding kunnen gebruiken welke deze 12..14 Volt omzet in de benodigde 3.3 / 5 & 12 Volt... De negatieve spanningen worden bij veel moederborden domweg niet gebruikt... (En je merkt het snel genoeg, als iets nodig is; dan doet ie het gewoon nie)
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Nou, waar blijven de pics? Ik ben wel benieuwd naar de afhaalchinees-omvormerOp maandag 04 maart 2002 20:34 schreef kozel het volgende:
We sluiten nu de camera aan foto's will follow
'T is misschien handig om pas een topic te openen als je het af hebt of iig al iets gedaan hebt, het is hier toch echt een forum en geen chatbox
ze zijn er meebezig.. het is iig al meer dan iemand die alleen een id postOp maandag 04 maart 2002 21:08 schreef Straat het volgende:
'T is misschien handig om pas een topic te openen als je het af hebt of iig al iets gedaan hebt, het is hier toch echt een forum en geen chatbox
NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95
ReseTTim doet het ook en iedereen enthousiast.Op maandag 04 maart 2002 21:09 schreef Rob&Nico het volgende:
[..]
ze zijn er meebezig.. het is iig al meer dan iemand die alleen een id post
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Maak eens een pic van die converter? ben wel benieuwd hoe zo iets eruit ziet.Op maandag 04 maart 2002 21:21 schreef kozel het volgende:
het werkt niet we proberen nu de converter op ntsx zijn bureaulamp
Zeikstraal...Op maandag 04 maart 2002 21:24 schreef Cornholio2001 het volgende:
Bedenk iets leukers.....
't Is iig een leuk idee, en ik wil de pics van z'n verkoolde kauwen wel eens zien
Ik vraag me af hoe ze dat willen doen met die HD en al die drempels van tegenwoordig 
btw.. tis zeikstraal osiris
Op maandag 04 maart 2002 21:26 schreef Boboga het volgende:
Ik vraag me af hoe ze dat willen doen met die HD en al die drempels van tegenwoordig
Diskettes? Ramdrive? CD???Op maandag 04 maart 2002 21:28 schreef kozel het volgende:
we bouwen GEEN hd in,duh. BTW de converter is doorgefikt
En hoe wil je het doen met afsluiten? Lijkt me niet echt bevorderlijk voor de pc als hij iedere keer gewoon uitknalt als je contact uitzet.
suc6 met de volgende.. tenminste.. ik neem aan dat jullie nog een poging gaan doenOp maandag 04 maart 2002 21:28 schreef kozel het volgende:
het gaat nu niet om de kwaliteit maar om de kwantiteit. de fakking voeding is DOORGEFIKT. BLEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Ook al? Net zei je converter...Op maandag 04 maart 2002 21:29 schreef kozel het volgende:
het gaat nu niet om de kwaliteit maar om de kwantiteit. de fakking voeding is DOORGEFIKT. BLEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
En wat heb je ipv een HD dan? Diskettes?
Hoezo?Op maandag 04 maart 2002 21:29 schreef Devil het volgende:
En hoe wil je het doen met afsluiten? Lijkt me niet echt bevorderlijk voor de pc als hij iedere keer gewoon uitknalt als je contact uitzet.
Wauw..jullie zijn slimOp maandag 04 maart 2002 21:28 schreef kozel het volgende:
I reject your reality, and substitute my own.
<table width="80%" border="1" bordercolor="black" bgcolor="white" cellpadding="4" cellspacing="0" align="center"><tr><td width="25%" align="center"><font size="2" color="blue">Phreak Interrupt!
</font></td>
<td width="55%" align="left"><font size="2">Ik heb je topictitel veranderd. Houd je please aan de richtlijnen zoals die vermeld staan in dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/.
</font></td></tr></table>
<td width="55%" align="left"><font size="2">Ik heb je topictitel veranderd. Houd je please aan de richtlijnen zoals die vermeld staan in dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/.
</font></td></tr></table>
Jullie zijn eeeeeeeecht wel goed... Niet te kort gewoon.
YESSSSSSSSSSSS! er is alleen een zekering in de aanstekerplug kapot.. juh.... we gaan door.. (aluminiumfolie?)
Ha account sharing betrapt !!Op maandag 04 maart 2002 21:33 schreef kozel het volgende:
Sorry meneer Phreak, het spijt ons
Las laatst een topic dat iemand gebanned was uit de HK omdat hij samen met een ander iets had gepost en ook izjn eigen naam onder de acocount had gezet. Zijden ze dat dat sharing was en niet mocht
<zinloos>
Hieperdepiep hoera
* Corn maakt er maar meteen een echt HK topic van
</zinloos>
Hieperdepiep hoera
* Corn maakt er maar meteen een echt HK topic van
</zinloos>
Verwijderd
Als ik jullie was zou ik me eerst goed voorbereiden alles nog buiten de auto testen. Dan misschien al posten dat dat werkt en dat jullie hem in een auto gaan inbouwen. Nu lijkt het er wel erg op dat jullie maar wat aan het aanprutten zijn...
[offtopic]Je site werkt niet helemaal soepeltjes trouwens ;)[/offtopic]
[offtopic]Je site werkt niet helemaal soepeltjes trouwens ;)[/offtopic]
Alu-folie?Op maandag 04 maart 2002 21:35 schreef kozel het volgende:
YESSSSSSSSSSSS! er is alleen een zekering in de aanstekerplug kapot.. juh.... we gaan door.. (aluminiumfolie?)
Kan, maar is een ijzerdraadje solderen niet steviger?
't Is niet veilig iig. De zekering is niet voor nix gesprongen, lijkt me zo
Verwijderd
Ok ok, niks mis met je beargumentering, maar dit gaat dus echt helemaal nergens over..... tenzij je het interessant vind om te weten hoe je je computer de pijp uit helpt...Op maandag 04 maart 2002 20:54 schreef Devil het volgende:
[..]
Ik vind dit niet iets voor in de huiskamer. HEt is tog interessant voor mensen die graag een mp3 spelende computer in hun auto willen zetten (ik bijvoorbeeld). Dat hij het een beetje lollig brengt betekend nog niet dat het in de huiskamer thuishoort.
Nope, dat ben ik nu met je eensOp maandag 04 maart 2002 21:38 schreef Zotty het volgende:
[..]
Ok ok, niks mis met je beargumentering, maar dit gaat dus echt helemaal nergens over.
Maar het had potentie om een interessant topic te worden.
Nope, als ik me verveel ga ik altijd patience doen, waardoor ik me nog meer ga vervelen en chagrijnig wordt. Maar dat komt alleen voor als er op GoT geen moer te doen is.Op maandag 04 maart 2002 21:40 schreef kozel het volgende:
[..]
Verveel je je ofzo dat je dit soort dingen schrijft.
Erm... ze zijn met z'n 2en bezig aan een mod... de ene vertelt en de ander is aan het werk. DuhOp maandag 04 maart 2002 21:35 schreef Devil het volgende:
[..]
Ha account sharing betrapt !!
Las laatst een topic dat iemand gebanned was uit de HK omdat hij samen met een ander iets had gepost en ook izjn eigen naam onder de acocount had gezet. Zijden ze dat dat sharing was en niet mocht
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
Dan begin jij er toch 1Op maandag 04 maart 2002 21:39 schreef Devil het volgende:
[..]
Nope, dat ben ik nu met je eens
Maar het had potentie om een interessant topic te worden.
't was ook geen grapje hoor. Ik probeer altijd om andere mensen een ban aan te naaienOp maandag 04 maart 2002 21:43 schreef Marv het volgende:
[..]
Erm... ze zijn met z'n 2en bezig aan een mod... de ene vertelt en de ander is aan het werk. Duh
en wat aan te watten?M maargoed we gaan weer door want we zijn nu over nix aan eht lullen.
We hebben alu-folie gebruikt en het werkt, we gaan weer solderen...
We hebben alu-folie gebruikt en het werkt, we gaan weer solderen...
Euh ok bij nader inzien toch maar dicht. Wordt een beetje een chattopic zo. Post de resultaten later maar als het af is. Succes verder en ben benieuwd wat het gaat worden
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()