Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Zeer waarschijnlijk heeft het betrekking op een digicam.Op maandag 04 maart 2002 20:26 schreef Webgoodie het volgende:
Gadget talk
Ik denk dat je het beste ff er met een brillendoekje overheen kan gaan.
hmmm
pluisjes zitten heel irritant in de naden...Op maandag 04 maart 2002 20:35 schreef joep_k het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk heeft het betrekking op een digicam.
Ik denk dat je het beste ff er met een brillendoekje overheen kan gaan.
moet lukken met water, maar dan ben ik bang dat ik de lens verzuip...
btw..ik snap de reactie van Webgoodie, want er stond eerst iets anders
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
dan zou ik eerder een wattenstaafje met spiritus proberen denk ik, maar of je ermee bij de naden komt .. ?
hmmm
De vraag is natuurlijk of alles waterdicht/bestendig is.
En voor nauwkeurig werk is een brillenschoonmaakdoekje altijd nog het beste. Dat laat nooit iets achter. Ik zou nooit water achterlaten. Je krijgt het er nooit helemaal af en wat overblijft verdampt ja, maar dan blijft er weer een mooi laagje zout achter (hoe klein het ook mag zijn).
En voor nauwkeurig werk is een brillenschoonmaakdoekje altijd nog het beste. Dat laat nooit iets achter. Ik zou nooit water achterlaten. Je krijgt het er nooit helemaal af en wat overblijft verdampt ja, maar dan blijft er weer een mooi laagje zout achter (hoe klein het ook mag zijn).
Verwijderd
Wie heeft er wel eens een duidelijke topictitel genomen?
Dit is echt zo'n huiskamertopictitel omdat je wilt dat er mensen op klikken, zo werkt het dus duidelijk niet hier. Zet maar in SU een goede topictitel neer met het verzoek dat je topic weer open mag.
Dit is echt zo'n huiskamertopictitel omdat je wilt dat er mensen op klikken, zo werkt het dus duidelijk niet hier. Zet maar in SU een goede topictitel neer met het verzoek dat je topic weer open mag.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()