Toon posts:

Fingergaurd

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik goedkoop (ivm verzendkosten) 2 80*80 mm fingergaurds kopen? Kan allemaal bedrijven vinden waarbij de verzendkosten 5x de prijs van de fingergaurd zijn :( Kan iemand ze tegen redelijke betaling meebestellen als ie binnenkort iets besteld bij een of ander bedrijf...

Of heeft iemand anders betere / goedkopere oplossing dan me blauw te betalen aan de verzendkosten :P

Verwijderd

Loop naar je electroboer/computershop en vraag of ze nog wat oude voedingen hebben liggen. Daar zitten die dingen wel achterop. Heb ik ook gedaan en ik kon ze zo bij bosjes meenemen.

Verwijderd

[topic=230704/1/25]

of doe mee aan een 'buy it togheter' iets! :D

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 04 maart 2002 20:24 schreef Roezjuh het volgende:
Loop naar je electroboer/computershop en vraag of ze nog wat oude voedingen hebben liggen. Daar zitten die dingen wel achterop. Heb ik ook gedaan en ik kon ze zo bij bosjes meenemen.
Zitten hier niet in de buurt, woon in een boerengat ergens naast rotterdam, en eer ik daar ben ben ik de verzendkosten kwijt aan een strippekaart,..kheb nl nog geen auto-rechten :P En ten tweede,...ik ben ERG LUI! ;)

Een lets buy it 2gether lijkt me wel ok,...maar welke is er nu actief waarbij je vrij dingen kan gaan bestellen :S

Verwijderd

kijk eens op www.perfectsystems.nl

ideale site (sorry voor de reclame)

ze zitten in Oldenzaal, Overijssel

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:14
Op maandag 04 maart 2002 20:32 schreef McD_Rulz het volgende:

:) :) :)

Heb ik even geluk hé? Hoef nog geen 5 minuten te fietsen, dan ben ik er al! ;)

Wil er wel wat voor je halen hoor. moeten we ff wat regelen.

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 20:35 schreef maartenb het volgende:

[..]

kijk eens aan! nog een Oldenzaler!

gezellig op GOT! eindelijk weer een tukker!

ps. voor een lijpe Lan-party moet je ff www.boeskool.org in de gaten houden, de reserveringen voor Boeskool LAN 3.0 gaan morgen open!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Op maandag 04 maart 2002 20:28 schreef dutchmystikalmaniac het volgende:

[..]

Zitten hier niet in de buurt, woon in een boerengat ergens naast rotterdam, en eer ik daar ben ben ik de verzendkosten kwijt aan een strippekaart,..kheb nl nog geen auto-rechten :P En ten tweede,...ik ben ERG LUI! ;)

Een lets buy it 2gether lijkt me wel ok,...maar welke is er nu actief waarbij je vrij dingen kan gaan bestellen :S
ik ook, in boerenhol, namelijk delfgauw, ook dichtbij r'dam

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 04 maart 2002 20:32 schreef McD_Rulz het volgende:

ja bingo kzie ze staan: maareh 2.38 is hele nette prijs voor 2x een fingergaurd,...maareh heb je de verzendkosten al gezien? 12 EURO dusse komt het probleem weer naarboven,..ze ophalen gaat ook niet lukken...beetje ver weg...

Erhm wat bedoel je met reclame? Werk je bij deze tent dan? Dat zou opzich wel netjes zijn,...misschien kan t als ik de kosten van de 2 dingetjes + de verzendkosten + EXTRA kosten voor de enige moeite kan overmaken naar jou,..dat we tot een oplossing komen? :D Ze passen vast wel in een enveloppie, zegeltjes erop, en bonusje voor je moeite! ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 04 maart 2002 20:35 schreef maartenb het volgende:

[..]

KIJK zulke mensen moeten er meer komen op tweakers; zeer aardige mensen! ik kan maar een ding zeggen GRAAG!!!

• Flappie
Op maandag 04 maart 2002 20:38 schreef dutchmystikalmaniac het volgende:

[..]

ja bingo kzie ze staan: maareh 2.38 is hele nette prijs voor 2x een fingergaurd,...maareh heb je de verzendkosten al gezien? 12 EURO dusse komt het probleem weer naarboven,..ze ophalen gaat ook niet lukken...beetje ver weg...

Erhm wat bedoel je met reclame? Werk je bij deze tent dan? Dat zou opzich wel netjes zijn,...misschien kan t als ik de kosten van de 2 dingetjes + de verzendkosten + EXTRA kosten voor de enige moeite kan overmaken naar jou,..dat we tot een oplossing komen? :D Ze passen vast wel in een enveloppie, zegeltjes erop, en bonusje voor je moeite! ;)
welke maat en hoeveel mot je er hebben dan?

Verwijderd

Topicstarter
ff afgezaagd voeg me maar toe op msn: chris_lader2@hotmail.com...

[edit] 4x (!!!) 80 * 80 mm ...das alles! dus 1 envelopje werkt wel denk

Verwijderd

nou maartenb, regel jij het dan maar

zo, weer van diens geweest! :)

en gratis reclame gemaakt voor mijn favo shop, www.perfect-systems.nl (oeps doe ik het weer :P )

ps. check www.boeskool.org binnenkort (morgen ff) voor weer een leipe Boeskool Lan!

• Flappie
Op maandag 04 maart 2002 20:44 schreef McD_Rulz het volgende:
nou maartenb, regel jij het dan maar

zo, weer van diens geweest! :)

en gratis reclame gemaakt voor mijn favo shop, www.perfect-systems.nl (oeps doe ik het weer :P )

ps. check www.boeskool.org binnenkort (morgen ff) voor weer een leipe Boeskool Lan!
Neej, daar ga ik nog nie heen met mijn zielige kastje.

Ben bezi met een HDD vu meter, dus moet toch nog ff naar perfect-systems.

Moet ook nog ff een raampie in. en 2 CCFL's

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
Op maandag 04 maart 2002 20:24 schreef dutchmystikalmaniac het volgende:
Waar kan ik goedkoop (ivm verzendkosten) 2 80*80 mm fingergaurds kopen? Kan allemaal bedrijven vinden waarbij de verzendkosten 5x de prijs van de fingergaurd zijn :( Kan iemand ze tegen redelijke betaling meebestellen als ie binnenkort iets besteld bij een of ander bedrijf...

Of heeft iemand anders betere / goedkopere oplossing dan me blauw te betalen aan de verzendkosten :P
conrad heeft deze dingen toch ook wel?
en daar woon ik nu net lekker dicht in de buurt! 8-)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:36
<table width="80%" border="1" bordercolor="black" bgcolor="white" cellpadding="4" cellspacing="0" align="center"><tr><td width="25%" align="center"><font size="2" color="blue">Phreak Interrupt! :Y)</font></td>
<td width="55%" align="left"><font size="2">Ik kan uit je topic niet afleiden dat je de FAQ's gelezen en de search geraadpleegt hebt. Houd je AUB aan de richtlijnen zoals die vermeld staan in dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/1?limit=100.
</font></td></tr></table>
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.