Toon posts:

probleem met dvd via tv-out naar tv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
het werkt opzich goed alleen de monitor kan niet tegelijk aan met de tv. De videokaart(ati rage fury pro blah) wil namelijk de tv op 50Hz aansturen, maar de monitor een lcd scherm philips 150s 15" kan niet een refreshrate aan van 50 Hz|:(. Hoe kan ik dit oplossen zijn er ook tooltjes voor HELP HEEEEEEEEEEEELP :)

Verwijderd

uh, hoe werkt die tv-out, heb zelf een Asus V7700 met tv-out, en daarbij moet je omschakelen, oftewel beeldscherm gaat uit, en hij stuurt het naar tv. Lijkt me zelf dat alle videokaarten dat doen. Als je beidde wil, moet je denk ik een videobewerkingskaart kopen. Waarvoor wil je dit eigenlijk doen ?????????

Verwijderd

Topicstarter
het moet wel mogelijk zijn want de monitor geeft een melding dat hij 50Hz niet aankan en dat je een videomode van 60Hz moet gebruiken

een 7700 moet zowieso 2 beelden tegelijk aankunnen

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
monitor kan niet onder de 60 hz, tv kan niet boven de 50 hz. kan dus niet samen, is toch ook niet noodzakelijk of wel?

ik heb welles iets gelezen over pal-60 dat je tv op 60 hz gaat, maar dit moet je tv ondersteunen, zoek maar in search of met google

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 14:27 schreef MaxDude het volgende:
het moet wel mogelijk zijn want de monitor geeft een melding dat hij 50Hz niet aankan en dat je een videomode van 60Hz moet gebruiken

een 7700 moet zowieso 2 beelden tegelijk aankunnen
Als ik mijn tv-out wil activeren (in win98 met asus drivers), moet ik dat doen via een sneltoets (Ctrl + Alt + T), dan valt monitor uit, en tv floept aan.

Verwijderd

Topicstarter
thx smokey jij bevestigd dus wat ik al dacht :)
het was namelijk niet voor mezelf maar voor familie en dan weet je het wel alleen op play drukken lukt nog via powerdvd maar dan moet eigenlijk voor de rest alles automatisch gaan...
anyways thx ik stel wel een sneltoets in en dat moet het dan maar wezen.

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 07:56
probeer tvtool eens, ik heb dan wel een gf2mx die dualdisplay ondersteund maar hij kan iig beide schermen aanzetten en de monitor op 50 hz zetten, trilt wel als de ziekte, maar misschien werkt heb bij jouw
Pagina: 1