Toon posts:

Comminuceren via ISDN delta kanaal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat dit (naar mijn mening) toch een stukje advanced networking is stel ik deze vraag in dit forum.

Ik ben op zoek naar een stukje software waarmee ik 2 of meer computers via het D-kanaal van ISDN kan koppelen als een netwerk. Weet iemand zoiets te vinden of heeft iemand hier meer informatie over dan hoor ik het graag. En ja, ik weet dat het illegaal is, maar ik wil gewoon een klein verbindinkje die ik open kan laten staan. In ons dorp moet de term breedbandt nog worden uitgevonden.

• Nibble
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-07 01:34
Internetten via D channel gaat niet :)
Sinds dat de telefoonmaatschappijen doorhebben dat dat "gratis" internet zou zijn, hebben ze de hoeveelheid data die over mag worden gestuurd via het d kanaal gelimiteerd. Voor control information is dat geen probleem, maar om te internetten/netwerken moet er veel meer data overheen, en dat wordt dan dus afgekapt :)

T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

je zult met je provider moeten afspreken dat je het D kanaal voor data mag gaan gebruiken.

anders word aan het einde van je T bus alles op het D kanaal gedropt.

Als je met (bijv. de KPN) afspreekt dat je tegen vergoeding de D-kanaal mag gebruiken, zal dat verkeer wel doorgelaten worden.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 08:32

StratoFarmer

Anke :*

er zijn wel chatprogramma's, heb ik ooit wel eens geprobeerd....naar mezelf chatten lukte :P

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 20:24 schreef StratoFarmer het volgende:
er zijn wel chatprogramma's, heb ik ooit wel eens geprobeerd....naar mezelf chatten lukte :P
Hmm??
Welk programma dan :?

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 08:32

StratoFarmer

Anke :*

ik zoeken...............dit proggie:
http://www.wirehub.nl/~ernesto/

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor alle informatie.
Ik heb het programma van het bovenstaande URL gedownload. Het is beter dan niks zal ik maar zeggen.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:22

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

move [forum=24] > [forum=4]

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1