Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Volgens mij zijn DES en RC4 al gekraakt aangezien we nu bezig zijn met RC64 en DES al afgelopen is.Vervolgens worden deze nummers gebruikt voor een aantal cryptografische algoritmes, zoals DES, AES en RC4
Verwijderd
Als je ut bericht leest dan zie je dat er alleen geld wordt uitgegeven als je de code kraakt en de logica die je gebruikt hebt weet uit te leggen. Random gokken of brute-forcen wordt dus niet beloond. Dus het is niet echt iets voor DPC neej 
Hiervoor moet je wiskundig/logisch een boel in huis hebben
Verwijderd
Ik vrees van niet. Niet dat ik beweer dat er bij DPC geen hoogbegaafde mensen kunnen zitten, maar dit is echt geen uitdaging die je even op een vrij weekend aanpakt...zelfs niet als half genie...Op maandag 04 maart 2002 20:08 schreef Lord of the Pentium het volgende:
Misschien iets voor de DPC?
enOp maandag 04 maart 2002 20:18 schreef Silk_dude het volgende:
Als je ut bericht leest dan zie je dat er alleen geld wordt uitgegeven als je de code kraakt en de logica die je gebruikt hebt weet uit te leggen. Random gokken of brute-forcen wordt dus niet beloond. Dus het is niet echt iets voor DPC neej
Hmmz, ik denk dat jullie gelijk hebben..... Jammer, was leuk geweest om even een kort projectje erbij te hebben voor de DPC.Ik vrees van niet. Niet dat ik beweer dat er bij DPC geen hoogbegaafde mensen kunnen zitten, maar dit is echt geen uitdaging die je even op een vrij weekend aanpakt...zelfs niet als half genie...
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
And the answer is: 42
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
hmz dat had ik ook netOp maandag 04 maart 2002 21:11 schreef RobzQ het volgende:
Heb ik nou niet gewonnen
Delen?Op maandag 04 maart 2002 21:21 schreef PowerCow het volgende:
[..]
hmz dat had ik ook net![]()
Heb ik nou niet gewonnen
Verwijderd
's goed..delen jullie 'm, zeggen jullie allebei 21, dan zeg ik 42 en ga ik met $100.000 naar huisOp maandag 04 maart 2002 21:36 schreef RobzQ het volgende:
[..]
Delen?
But what was the questionOp maandag 04 maart 2002 21:11 schreef RobzQ het volgende:
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Life. Don't talk to me about life..Op dinsdag 05 maart 2002 11:18 schreef Mobster het volgende:
[..]
But what was the question
Verwijderd
To be or not to be?Op dinsdag 05 maart 2002 11:18 schreef Mobster het volgende:
[..]
But what was the question
Beide afkomstig van het rare eiland in de Noordzee maar twee totaal verschillende dingen..Op dinsdag 05 maart 2002 22:00 schreef Silk_dude het volgende:
Vraag: To be or not to be
Antwoord: 42
Naaaah...denk 't nie
Verwijderd
Ik weet wel dat er een kromme redenatie gevolgd wordt/lijkt te worden in de posting op T.net. Als de sleutels volledig random zijn kun je nooit voorspellen wat sleutel 2 is, laat staan 1000. Als de sleutels niet volledig random zijn is er een algorithme wat bepaald kan worden.Op maandag 04 maart 2002 20:18 schreef Silk_dude het volgende:
De makers kennen de basis, kunnen zij dan wel controleren of een inzending klopt of niet?Een woordvoerder laat weten dat er nooit twee dezelfde nummers gecreëerd worden, en het systeem op een wijze in elkaar steekt, dat iemand die de wiskundige basis erachter kent nog steeds het volgende nummer in een opeenvolgende rij niet zou kunnen voorspellen.
/me mompelt: Bedankt voor de vis!
Pagina: 1