Is hier iemand die het aandurft om mijn AMD Athlon XP 1800+ over te klokken. Bij mijn AMD K6 kon ik het zelf wel aleen aangezien ik nou iets op de processor moet doen durf ik het niet meer aan. Is hier iemand die het wil doen en die mij 100% garandeerd dat de processor heel blijft.
en op welke manier doe 'ie dat? die zo goed is. want het ligt niet aan de persoon maar aan de manier, anders zou je wel een beetje onhandig zijnOp maandag 04 maart 2002 20:03 schreef Crazy_Casemod het volgende:
Jep Rick2001 doet dat. Rick2001 = Goed![]()
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Verwijderd
AMD is goedkoper dan een P4 ofzo....
Maar om nou te zeggen dat 200,- (voor een 1800+) nou weinig is
Maar om nou te zeggen dat 200,- (voor een 1800+) nou weinig is
Blijft natuurlijk altijd een risico bestaan.
* CrashOne wilt het wel voor je proberen.... Heb het alleen zelf ook nog nooit gedaan.
* CrashOne wilt het wel voor je proberen.... Heb het alleen zelf ook nog nooit gedaan.
Is niet zo moeilijk om zelf te doen hoor, ff tijd voor nemen en beetje precies afplakken e.d. is al het halve werk 
Plus dat het veel leuker is als je je cpu zelf hebt geunlocked
Plus dat het veel leuker is als je je cpu zelf hebt geunlocked
Ik unlock hem wel voor je... Geen probleem.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 1x9100PRO 4TB - 1xNM1090PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB+400G
<table width="80%" border="1" bordercolor="black" bgcolor="white" cellpadding="4" cellspacing="0" align="center"><tr><td width="25%" align="center"><font size="2" color="blue">Phreak Interrupt!
</font></td>
<td width="55%" align="left"><font size="2">Ik kan uit je topic niet afleiden dat je de FAQ's gelezen en de search geraadpleegt hebt. Houd je AUB aan de richtlijnen zoals die vermeld staan in dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/1?limit=100.
</font></td></tr></table>
Dus door de FAQ te lezen weet je hoe je moet oc'en..
<td width="55%" align="left"><font size="2">Ik kan uit je topic niet afleiden dat je de FAQ's gelezen en de search geraadpleegt hebt. Houd je AUB aan de richtlijnen zoals die vermeld staan in dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/1?limit=100.
</font></td></tr></table>
Dus door de FAQ te lezen weet je hoe je moet oc'en..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()