Toon posts:

GSM's en pricewatch???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien is het een goed idee om de mobieltjes ook op te nemen in de pricwatch...

Wat vinden jullie hiervan?

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Ik vind dat een uitstekend idee! Je kunt tegenwoordig een GSM toch al beschouwen als een klein PCtje met al dat geWAP etc!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:42

4POX

Everybody is wired

Dan kan ik eindelijk eens zien welke GSM met infraroodport en modem het goedkoopst is

AKA Rinkel weblog

• qbits
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-12-2025
Goed idee maar hoe moeten we dat zien?
Je kan van Retail prijzen uitgaan (lijkt me het meest logisch).
Of moeten we ook alle tel/abbo combi's indexeren, met alle aanbiedingen die dagenlijks veranderen wordt het dan snel een zooitje.
ideen ?

egineers law : If it doesn't fit force it, if it breaks it needed replacing anyway.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Gewoon de prijs als losse verkoop telefoon (dus zonder abbo, prepaid stuff en dat soort onzin)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20-02 18:03
Wasmachines en magnetron's zijn ook computers. Mogen die dan ook in de pricewatch? ;)

Verwijderd

Ik ben tegen, Tweakers.net is een PC site, en moet niet vervagen in een algemene site. Straks komen we nog wasmachines tegen in de pricewatch, omdat daar ook electronica inzit. :r

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik ben ook tegen. Ten eerste vanuit het feit dat ik vind dat dat niets met pc's te maken heeft, ook al kun je tegenwoordig wel data uitwisselen. En ten tweede omdat het zoals hierboven ook al ondoenlijk is om alle gegevens weer te geven. Ik noem:

Abonnementsprijzen, wel/geen aansluitkosten, wel/geen twee maanden gratis bellen. De telefoons worden goedkoper naarmate je een duurder abo neemt. Dit is gewoon ondoenlijk.

Ik was vorige week bij de belcompany om een nieuwe telefoon met abo te kopen en ze hebben per provider een heel A4'tje vol met een tabel met prijzen.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:26

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik zie dit idd ook niet zitten.
Pagina: 1