Damnid, ik had een leuk topic en ineens is ie weg (#29)
waarom?
het ging over naamies voor je apparatuur
waarom?
het ging over naamies voor je apparatuur
Goed, zoals gezegd, zet je thread in het juiste forum! De moderators en admins kunnen threads weliswaar verhuizen als het per ongeluk een keer misgaat, maar we zijn niet je moeder die de rotzooi achter je opruimt. Gewoon goed opletten waar je het neerzet. Soms kan het zijn dat je je topic niet meer kan zien. Dat kan gebeuren als het gemoved is naar een van de General Chat fora, waar je nog geen leesrechten hebt (zie verderop). Simpel gezegd heb je dan pech gehad. Het is niet mogelijk om de topicstarter alleen toegang tot zijn/haar topic te geven. Probeer in het juiste forum te posten, het constant moeten verhuizen van topics kost veel tijd.
Topics die ECHT verkeerd geplaatst zijn worden sowieso dicht gedaan.
Ja maar ik wil wel meegenieten van mijn eigen topicOp maandag 04 maart 2002 20:00 schreef OProg het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/429419
Tis gewoon onzin
onzin = HK
sim-pel
En ff vooruit lopen op je volgende vraag:
[..]
Op maandag 04 maart 2002 20:03 schreef -DEVON- het volgende:
[..]
Ja maar ik wil wel meegenieten van mijn eigen topic
Wat snap je hier niet aanSoms kan het zijn dat je je topic niet meer kan zien. Dat kan gebeuren als het gemoved is naar een van de General Chat fora, waar je nog geen leesrechten hebt (zie verderop). Simpel gezegd heb je dan pech gehad. Het is niet mogelijk om de topicstarter alleen toegang tot zijn/haar topic te geven.
Verwijderd
Over een tijdje kan je genieten van je eigen topic.Op maandag 04 maart 2002 20:03 schreef -DEVON- het volgende:
[..]
Ja maar ik wil wel meegenieten van mijn eigen topic
Hoezo, omdat je apperatuur niet wil werken als het geen leuk troetelnaampje heeftOp maandag 04 maart 2002 20:06 schreef -DEVON- het volgende:
Ik dacht gewoon dat dat wel het goede forum was, maar ik baal dat er zo mee om wordt gegaan. Misschien wwas het wel heel belangrijk.
Verwijderd
Je weet zelf ook dat dat nonsense is.Op maandag 04 maart 2002 20:06 schreef -DEVON- het volgende:
Ik dacht gewoon dat dat wel het goede forum was, maar ik baal dat er zo mee om wordt gegaan. Misschien wwas het wel heel belangrijk.
Dus als ik nog niet toegang heb mag ik geen lol maken hiero?Op maandag 04 maart 2002 20:09 schreef nelske het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat dat nonsense is.
Jij opent een topic in het verkeerde forum. Een topic dat in de HK hoort. Wiens fout is het dan?
Verwijderd
Op maandag 04 maart 2002 20:10 schreef -DEVON- het volgende:
het is toch spielerij of niet dan? het is absoluut niet serieus dus het is spielerij
spielerij = games/spellen en aanverwantenOp maandag 04 maart 2002 20:10 schreef -DEVON- het volgende:
het is toch spielerij of niet dan? het is absoluut niet serieus dus het is spielerij
Verwijderd
Ja daar komt het op neer.Op maandag 04 maart 2002 20:11 schreef -DEVON- het volgende:
[..]
Dus als ik nog niet toegang heb mag ik geen lol maken hiero?
oja, hier in twente betekend spielerij 'niet serieus'. Dus zodoende.Op maandag 04 maart 2002 20:11 schreef OProg het volgende:
[..]
spielerij = games/spellen en aanverwanten
dit = onzin dus [HK]
En proberen ervoor te zorgen dat dit topic weer voor je te zien is is kansloos
Beschouw dit maar gewoon als tijdverspiling, je ziet het toch echt niet terug voor je de HK in kan
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq