Toon posts:

Is 46 graden normaal voor Duron: Niet oc'ed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb vandaag eindelijk m'n duron 600 op abitkt7-raid geinstalled. Daarop heb ik zo'n standaard coolermaster dp5-g511 ofzo gezet. Maar hij begon met 30 graden en is nu rond de 46 graden met kast dicht. Met kast open 6 graden minder. Nou is mijn vraag is dit oke, of moet ik oppassen. Hij is niet overklokt he.

Thanx

Verwijderd

Lijkt mij wel wat warm zit er wel coolpasta tussen?

Verwijderd

AMDtjes worden wel heter.

Heb een Duron 700@700 draaien met een Coolermaster dp5-6H51, deze roept ook 44 graden, coolertje draait op 5100 RPM
MoBo wordt 33 graadjes

Duron 600@600 op A7V MoBo werd 34 graden
Duron 600@875 kreeg ik hem zelfs op 53 graden.

Kwestie van je toren koelen, dus.
Itz all in da airflow...

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-08 17:05
Mijn Duron 650 wordt op 650 tussen de 35 en 40 graden in een AOpen HQ08 zonder extra fans. Koeler is een PentAlpha o.i.d. van 22 piek.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Verwijderd

Topicstarter
Over dat koelpasta, ik heb er een heel dun laagje pasta op de core gesmeerd. Enne ik heb ook zo'n aopen hq-08 bigtower, het wordt best wel warm daarbinnen. Ik denk dat ik maar wat fans ga kopen voor in de kast. Heeft iemand suggesties hierover. En met welke socket a cooler krijg je je duron op 30-35 graden, als 't maar niet een luidruchtige is. Ik moet de reviews er nog op na slaan, maar als iemand 't gelezen heeft wil ik 't graag weten.

Verwijderd

Klopt wel, mijn Duron 700 is standaard ook zo'n 42 graden, had hem net op 914 met een Coolermaster en toen werd hij zo'n 55 graden.

Verwijderd

duron 600@660 word 33graden en de kast 30graden
koel he en met een standerkoeler van ???????

• TheGrimReaper
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

TheGrimReaper

zeg maar gewoon Tom :)

Duron 700 @ 900
39*C cpu (bij koejes), kast 22*C met een alpha en een goed gekoelde kast.

= TheGrimReaper op tweakers

Pagina: 1