Monitor switch Switch

Pagina: 1
Acties:

• Torp_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-08 14:41
Ik heb velde week een monitor/keybord/muis switch gekocht.
Nu als ik me ene pc aan wil zetten (amd xp1600, gefroce 1) heb ik heel vaak geen goed beeld heel wazig en alles.
Dit is bij mij ander pc wel gewoon goed(amd 700, 8mb sis kaartje)
En soms doet de muis op de amd 700 niet meer werkt.
Is dit normaal of is dat ding gewoon niet goed
ik heb er een waar gewoon een draai knop aan zit.

• LG_Greenman
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08 07:01
het zal waarschijnlijk beter worden als je je refreshrate en je resolutie naar beneden gooit, dingen hebben een max...

HX45/300w/Epox 8KHA+/XP1800@1620/768mb@2x143mhz Apacer/17"@Asus V6600 GF1/17"@ S3trio64V/SB1024 Live player/Kingston 110TX/20gig@7200rpm Maxtor/40gig@5400rpm Maxtor/27gig@5400 WD/JustCool CPUcooler/2x120mm en 3x80mm casefans/Plextor 40x/DVDR4x

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Mechanische switches zijn vaak van niet te beste kwaliteit. In jouw geval zit er misschien ergens een draadje los zodat het videosignaal van de ene PC niet goed doorgegeven wordt. Dat kun je heel makkelijk controleren door die PC's even om te wisselen op de switch.
De muis is een ander probleem. Ik heb zelf ook zo'n el-cheapo switch en heb ook vaak dat de muis na het switchen opeens niet meer werkt. Om die reden gebruik ik die switch ook niet meer. Met een electronische switch (veel duurder) zou je dat probleem niet moeten hebben.

• Torp_me
ik heb het al om gedraaid
hiel niks en me resolutie om laag vind ik niet echt een optie want op een 21" monitor 1024x786 is niet leuk :D.
Ik heb er trouwens al last van als ik de pc aan zet(dus meteen bij de bios.

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Wat bedoel je met: "hielp niks"?

Mijn suggestie was geen oplossing maar alleen om te kijken of jouw switch misschien defect is. Als je na het omwisselen opeens een slecht beeld vanaf de andere PC had dan is dat kastje gewoon niet goed.

Trouwens, zo'n kastje is altijd slecht voor je beeldkwaliteit. Als je veel hoger dan 1024x768 wilt draaien kun je maar beter niet zo'n kastje gebruiken.

Verwijderd

heb je wel al je kabel en switch shielded?

• Torp_me
me kabels zijn wel shielded maar of me switch dat is zou ik niet weten.

Ik kan dus beter zo een electronische switch nemen
Pagina: 1