Kabeltje kapot ;(

Pagina: 1
Acties:

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hejas..

ik heb vandaag 2 "kapotte" schermen binnen gekregen, allebij nog geen 1,5maand oud van mn werk.

nu is daar dus laatst ingebroken en zijn de pc's gestolen |:(..

nou hebben die gasten dus de kabels doorgesneden van die 2 beeldschermen:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bbrother/kapot.jpg

Is hier een mogelijk voor om dit te repareren? of heeft iemand hier al ervaring mee gehad?
pls let me know, thanks

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 23:05
De kap achter los schroeven van de monitor, en een nieuwe kabel binnen aan solderen/schroeven.
Of eventueel de oude kabel strippen en met kroonsteentje doorverbinden.

• bbrother
  • Niet online
Op maandag 04 maart 2002 19:16 schreef THxZ0NE het volgende:
De kap achter los schroeven van de monitor, en een nieuwe kabel binnen aan solderen/schroeven.
Of eventueel de oude kabel strippen en met kroonsteentje doorverbinden.
die stekkertjes voor in je videokaart zijn niet zo duur denk ik? want ze zitten toch behoorlijk dicht

• THxZ0NE
Neuh zullen niet zo duur zijn, gewoon van de nieuwe kabel de plug eraf schroeven of knippen.
En dan met kroonsteentje de kleuren doorverbinden, maar een hele nieuwe kabel is beter.

• bbrother
  • Niet online
Op maandag 04 maart 2002 19:20 schreef THxZ0NE het volgende:
Neuh zullen niet zo duur zijn, gewoon van de nieuwe kabel de plug eraf schroeven of knippen.
En dan met kroonsteentje de kleuren doorverbinden, maar een hele nieuwe kabel is beter.
thanks ;)

• Gardocki
  • Niet online
Hoe weten wij zeker dat je zelf niet de monitoren hebt gestolen? >:)

They made me do it.

• bbrother
  • Niet online
Op maandag 04 maart 2002 19:23 schreef Tom S. het volgende:
Hoe weten wij zeker dat je zelf niet de monitoren hebt gestolen? >:)
hmm :P

• THxZ0NE
Ja wie weet heb je ze wel zelf gejat en had je geen tijd om de plug uit de videokaart te halen en knipte je ze gewoon door (8>

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:22

Duinkonijn

Huh?

je kan bij de handy man cq. conrad ook gewoon een vga connector kopen en dan ff solderen

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

Een kroontje zou ik niet gebruiken. zo'n kabel is afgeschermd, en dat is niet voor niets ! Als je je kabeltjes terug gaat verbinden met kroonsteentjes heb je een heel grote kans op instraling met storing of een wazig beeld als gevolg.
Het beste is gewoon een nieuwe kabel kopen. Een stekker zou misschien ook nog gaan, als je een model kunt vinden die niet ingegoten is, maar ene die je kan openschroeven en zelf vastsolderen.

• bbrother
  • Niet online
ik denk dat ik idd gewoon 2 nieuwe kabeltjes koop en van binnen ff vastzet zoals het hoort, kan ik ze weer verpatsen *D

• MortalPiso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 13:24
hey, die 14" monitor heb ik ook... bji de vobis vandaan en heb hem sinds 1998... maar bij mij is wel de kabel heel :+

p.s. gebruik hem nog voor mn 2e bak *D
Pagina: 1