It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
zou de prijs goedkoper worden in de normale webwinkels of zal ik het maar gewoon rechtstreeks bij matrox bestellen ?
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
ik dus dat ik hem maar bij matrox zelf bestel. 1 tot 4 werk dagen dus hopelijk voor volgend weekend in huis.
ik ga morgen pas bestellen dus als iemand nog een andere winkel weet...
Verwijderd
Bericht dat dit en enige andere varianten eraan komen staat op www.matroxusers.com
Lekker 4 monitoren op een PCI Matrox kaart aansluiten, en dan nog 1 of 2 op je AGP kaart...
die MMS versie is voor mij veel te duur denk ik, als je kijkt wat een g200 mms nu kost. en zoveel monitoren heb ik nou ook weer niet, momenteel maar 3.Op maandag 04 maart 2002 23:44 schreef BBL the 2nd het volgende:
ik wacht wel op de MMS versie van de G450.
Bericht dat dit en enige andere varianten eraan komen staat op www.matroxusers.com
Lekker 4 monitoren op een PCI Matrox kaart aansluiten, en dan nog 1 of 2 op je AGP kaart...![]()
maar wat voor andere varianten gaan er dan aankomen ?
Verwijderd
Leker PCI, zo kan ik mijn AGP gleuf vrijhouden voor de nieuwste matrox kaart die er aan zit te komen :-)
Totale kosten, via shopmatrox zijn €174.71, wel wat aan de dure kant, maar ja zo een PCI kaart blijft zijn waarde wel houden.
Misschien hebben ze er meer
Krijg nou watOp maandag 08 april 2002 19:00 schreef BBL the 2nd het volgende:
133 Euro voor die nieuwe versie volgens perfect-systems
Verwijderd
Gebruik je em op een intel of andere chipset? VIA misschien? ze zeggen bij matrox dat het iets uitmaakt, misschien kan je dat bevestigen. Kan iemand trouwens de maten van die kaart doorgeven? ik sta op het punt em bij perfect-systems te bestellen, maar aangezien het voor een klein modje is, is de grootte nogal van belang.Op dinsdag 02 april 2002 11:53 schreef SAMAR het volgende:
Ik heb er afgelopen weekend eentje besteld via shopmatrox.com . Ze belden me vanochtend op om het adres te checken. Hij komt van de week (donderdag/vrijdag) binnen.
Leker PCI, zo kan ik mijn AGP gleuf vrijhouden voor de nieuwste matrox kaart die er aan zit te komen :-)
Totale kosten, via shopmatrox zijn €174.71, wel wat aan de dure kant, maar ja zo een PCI kaart blijft zijn waarde wel houden.
Verwijderd
Verwijderd
Tijdje terug heb ik daar een G550 Dual DVI besteld; met visa betaald.Op zondag 14 juli 2002 01:07 schreef carldeboeck het volgende:
Heeft er iemand ervaring met die shopmatrox, is dat met betaling via visa en na hoeveel dagen krijg je je kaart, wat heb je nu je G450 in totaal betaald ?
Shipping Cost: DHL - EXPRESS (1-4 Business Days) €18.81
Matrox sales belt je ook netjes op om het afleveradres te controleren.
Verwijderd
En de zending kun je online volgen, a la track&trace.
Verwijderd