matrox g450 PCI 32MB

Pagina: 1
Acties:

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
matrox heeft deze nieuwe kaart gereleased een week geleden ofzo. heeft nu 1x dvi en 1x normaal vga en heeft nu 32mb onboard.

weet iemand een winkel die deze kaart kan leveren ?

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

http://shopmatrox.com/europe/products/datasheet.asp?ID=129

:( vorige pci 16 mb gekocht voor 141 euro

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
totaal komt op 164 euro, incl verzendkosten waar tijdelijk 50% korting op word gegeven.

zou de prijs goedkoper worden in de normale webwinkels of zal ik het maar gewoon rechtstreeks bij matrox bestellen ?

• Spice

Spice

denk het laatste, maar ik kan het ook mis hebben. Ik heb stellig de indruk dat ze hier niet zo gesteld op matrox produkter en zeker niet pci.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
perfect-systems, volgens mij de enige winkel die matrox pci producten verkoopt zegt iig dat hij voorlopig nog niet leverbaar is bij hun en prijs zal ook wel niet veel minder worden omdat ze de 16mb versie voor 140 euro nu verkopen.

ik dus dat ik hem maar bij matrox zelf bestel. 1 tot 4 werk dagen dus hopelijk voor volgend weekend in huis.

ik ga morgen pas bestellen dus als iemand nog een andere winkel weet...

• Spice

Spice

denk het niet, ik hoor wel hoe het afloopt. Ik kreeg het pci-kaartje niet aan de praat met een matrox 550, met een 450 is net wel gelukt. Het ziet er geweldig uit moet ik zeggen(3 mon en 1 tv)

Verwijderd

ik wacht wel op de MMS versie van de G450.

Bericht dat dit en enige andere varianten eraan komen staat op www.matroxusers.com

Lekker 4 monitoren op een PCI Matrox kaart aansluiten, en dan nog 1 of 2 op je AGP kaart... 8-) *D

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
Op maandag 04 maart 2002 23:44 schreef BBL the 2nd het volgende:
ik wacht wel op de MMS versie van de G450.

Bericht dat dit en enige andere varianten eraan komen staat op www.matroxusers.com

Lekker 4 monitoren op een PCI Matrox kaart aansluiten, en dan nog 1 of 2 op je AGP kaart... 8-) *D
die MMS versie is voor mij veel te duur denk ik, als je kijkt wat een g200 mms nu kost. en zoveel monitoren heb ik nou ook weer niet, momenteel maar 3.

maar wat voor andere varianten gaan er dan aankomen ?

Verwijderd

Ik heb er afgelopen weekend eentje besteld via shopmatrox.com . Ze belden me vanochtend op om het adres te checken. Hij komt van de week (donderdag/vrijdag) binnen.
Leker PCI, zo kan ik mijn AGP gleuf vrijhouden voor de nieuwste matrox kaart die er aan zit te komen :-)

Totale kosten, via shopmatrox zijn €174.71, wel wat aan de dure kant, maar ja zo een PCI kaart blijft zijn waarde wel houden.

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-08 10:16
Ik heb vorige week de G450 16MB DDR DH besteld bij perfect systems voor € 144,15. Krijg ik een mailtje dat ze die kaart niet meer hebben en of ik genoege neem met de 32MB versie (1x DVI + 1xVGA) voor hetzelfde bedrag :) Natuurlijk!

Misschien hebben ze er meer ;)

Verwijderd

133 Euro voor die nieuwe versie volgens perfect-systems :)

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-08 10:16
Op maandag 08 april 2002 19:00 schreef BBL the 2nd het volgende:
133 Euro voor die nieuwe versie volgens perfect-systems :)
Krijg nou wat :( Denk ik een keer een mazzeltje te hebben..

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 11:53 schreef SAMAR het volgende:
Ik heb er afgelopen weekend eentje besteld via shopmatrox.com . Ze belden me vanochtend op om het adres te checken. Hij komt van de week (donderdag/vrijdag) binnen.
Leker PCI, zo kan ik mijn AGP gleuf vrijhouden voor de nieuwste matrox kaart die er aan zit te komen :-)

Totale kosten, via shopmatrox zijn €174.71, wel wat aan de dure kant, maar ja zo een PCI kaart blijft zijn waarde wel houden.
Gebruik je em op een intel of andere chipset? VIA misschien? ze zeggen bij matrox dat het iets uitmaakt, misschien kan je dat bevestigen. Kan iemand trouwens de maten van die kaart doorgeven? ik sta op het punt em bij perfect-systems te bestellen, maar aangezien het voor een klein modje is, is de grootte nogal van belang.

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met die shopmatrox, is dat met betaling via visa en na hoeveel dagen krijg je je kaart, wat heb je nu je G450 in totaal betaald ?

Verwijderd

Op zondag 14 juli 2002 01:07 schreef carldeboeck het volgende:
Heeft er iemand ervaring met die shopmatrox, is dat met betaling via visa en na hoeveel dagen krijg je je kaart, wat heb je nu je G450 in totaal betaald ?
Tijdje terug heb ik daar een G550 Dual DVI besteld; met visa betaald.
Shipping Cost: DHL - EXPRESS (1-4 Business Days) €18.81
Matrox sales belt je ook netjes op om het afleveradres te controleren. :)

Verwijderd

en is da echt maar 4 dagen wachten ???

Verwijderd

Zondagnacht besteld, Maandag telefoontje gehad, Woensdag in huis.
En de zending kun je online volgen, a la track&trace.

Verwijderd

Ik heb de Matrox G450 PCI 32MB succesvol gebruikt op Via/Ali en Intel systemen, ik zou niet inzien waarom Via specifiek een probleem zou moeten zijn...
Pagina: 1