Verwijderd
Vond het een tof spel. Maar je moet een beetje van vampiers en puzzeltjes houden. Geen topper maar grafisch erg oke.
is wel leuk om te spelen,
maar af en toe een raar spel
geluid is bij mij ook best gaar, maar dat ligt waarschijnlijk aan mijn hardware
maar af en toe een raar spel
geluid is bij mij ook best gaar, maar dat ligt waarschijnlijk aan mijn hardware
Nog nooit van dat spel gehoord, en gamespot ook niet... het zal dan wel weer een of ander vaag spel wezen.
🌞🍃
tsssOp maandag 04 maart 2002 20:43 schreef DataBeest het volgende:
Nog nooit van dat spel gehoord, en gamespot ook niet... het zal dan wel weer een of ander vaag spel wezen.
ken jij soul reaver niet?
gaat over vampiertje dat onteerd is,
en wraak wil nemen
onderweg een beetje zieltjes stelen en vechten enzow,
af en toe nog wat puzzelen,
best wel lollig hoor
http://www.gamezone.com/gzreviews/r15361.htm
http://www.eidosinteractive.com/games/info.html?gmid=85
ik vond soulreaver 1 wel een zwaar relaxed spel. Heb hem meerdere malen uitgespeeld, leek elke keer weer een ander spel. Kwam volgens mij omdat je in 2 verschillende werelden kon rondlopen en die werelden fuckin' groot waren.
Heb ik wel gelezen dat het handig is voordat je aan Soulreaver 2 begint, een beetje weet wat er in deel 1 is gebeurt.
Heb ik wel gelezen dat het handig is voordat je aan Soulreaver 2 begint, een beetje weet wat er in deel 1 is gebeurt.
Ik, geheel anders
Ik heb Soulreaver 2 ook gekocht.
Heerlijk relaxed spel. Goede graphics en verhaal.
Speel wel eerst SR 1, want dan begrijp je het verhaal beter.
Echt een zondags spel, als je effe zin hebt om "iets anders"
te spelen dan is dit geen slechte keus
te spelen dan is dit geen slechte keus
Kenners weten waarom
Soul reaver 2 is idd een verdomt mooie game. Het is idd aan te raden om eerst deel 1 te spelen.
voordelen:
- Mooi landscapes
- Wisselen van Material / Spectral world waardoor de omgeving in 1 klap verandert.
- meeslepend verhaal
- Absoluut geen laad tijden. Binnen 1 minuut opgestart en je kan uren spelen.
Nadelen:
- Saven kan alleen op specifieke savepoints
Even 5 minuten spelen zit er in dit spel niet in....
voordelen:
- Mooi landscapes
- Wisselen van Material / Spectral world waardoor de omgeving in 1 klap verandert.
- meeslepend verhaal
- Absoluut geen laad tijden. Binnen 1 minuut opgestart en je kan uren spelen.
Nadelen:
- Saven kan alleen op specifieke savepoints
Even 5 minuten spelen zit er in dit spel niet in....
Good, bad, I'm the guy with the gun!
Ik ben nu naar de toekomst gereisd (in het spel ja, ik heet geen Marty McFly
) en et is zwaar cool daar. Eerst vond ik em te makkelijk omdat de mensen waartegen je vecht nogal makkelijk te verslaan zijn. Maar in de toekomst lopen allemaal demons rond die letterlijk uit de lucht komen vallen. Het schijnt dat er weer net zo'n einde inzit als bij deel 1, oftewel geen einde. Er zal dus een SR3 komen ook
FF serieus, ik kan niet geloven dat gamespot hem niet kent.Op maandag 04 maart 2002 20:43 schreef DataBeest het volgende:
Hij staat er gewoon op, preview, review etc. http://gamespot.com/gamespot/stories/reviews/0,10867,2829545,00.html
Verwijderd
Soul Reaver 2 is extreem vet, heb hem gekocht (legaal natuurlijk) en met bloed (grafisch dan) zweet (de verwarming stond te hoog) en tranen (kwam weer eens niet uit een puzzel) uitgespeeld. Net als deel 1. Tis een topper, als je hem wil kopen, zekers doen.
Ik heb hem gister gedownload en ik vind hem zeer mooi dus ik zou zeggen KOPEN
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
klopt et dat ook hier geen einde in zit en dat er dus een vervolg moet komen?Op dinsdag 05 maart 2002 21:07 schreef Little_Gamer het volgende:
Soul Reaver 2 is extreem vet, heb hem gekocht (legaal natuurlijk) en met bloed (grafisch dan) zweet (de verwarming stond te hoog) en tranen (kwam weer eens niet uit een puzzel) uitgespeeld. Net als deel 1. Tis een topper, als je hem wil kopen, zekers doen.
Blood omen (legacy of kain)Op dinsdag 05 maart 2002 11:27 schreef AMD het volgende:
Ik heb Soulreaver 2 ook gekocht.
Soulreaver 1
Soulreaver 2
Blood omen 2 (die misschien niet voor de pc uitkomt :(:(
dan ken je het verhaal, en kain is vet (het personage) en raziel ook
In blood omen 2 speel je dus zoals het orgineel, gewoon weer als kain.klopt et dat ook hier geen einde in zit en dat er dus een vervolg moet komen?
Blood Omen 2 is gewoon een vervolg op Blood Omen en heeft (voor zover ik weet) niets met Raziel te maken. Ik heb et over een echt vervolg op SoulReaver 2. Dus nogmaals, voor degene die hem al heeft uitgespeeld: Zit er een einde in SR2?
Bedankt voor de tips, heb hem gekocht en ziet er inderdaad verschrikkelijk mooi uit!!
Dit wordt denk het spel voor mij voor de eerste paar maanden.
Dit wordt denk het spel voor mij voor de eerste paar maanden.
Heb je SoulReaver 1 ook gespeeld? Anders zou ik ff et voorgaande verhaal lezen op www.legacyofkain.com.
Verwijderd
Tis een cool spel, ik kan alleen niet zo goed met de besturing overweg, misschien moet ik een gamepad kopen.
Wat voor controls gebruiken jullie allemaal?
Control - action/lichte aanvalOp woensdag 06 maart 2002 22:11 schreef Eikelbijter het volgende:
Tis een cool spel, ik kan alleen niet zo goed met de besturing overweg, misschien moet ik een gamepad kopen.
shift - auto-look
/ - zware aanval
alt - springen
en de rest zit daar in de buurt, maar die heb je niet in gevechten nodig.
Super vet spel!!! Ik heb al uitgespeeld en het had wel wat langer mogen zijn!
[spoil mode] en ja aan het einde te zien komt er een SR3 [/spoil mode]
[spoil mode] en ja aan het einde te zien komt er een SR3 [/spoil mode]
superB
'k Heb de afgelopen zes maanden drie spellen gekocht. RtcW, MoH:AA en Soul Reaver 2. Zegt genoeg denk ik?
Misschien omdat ik dat heb gevraagdOp woensdag 06 maart 2002 22:32 schreef Makaveli187 het volgende:
waarom zeg je dat nou
Pagina: 1