quake cheaters??

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• barkey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-08-2022

barkey

runtime error, goed he....

Topicstarter
met counterstrike heb je sommige servers waar je punkbuster moet draaien tegen het valsspelen(werkt geloof ik niet meer) is dat ook zo bij quake? wil quake anmelijk een ker proberen en heb dus geen zin in een spelletje valsspelen.
jump en in 1 keer een headshot snap je....bweeeh!!! :r

did not reach the following recipient(s):

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op maandag 04 maart 2002 18:10 schreef barkey het volgende:
met counterstrike heb je sommige servers waar je punkbuster moet draaien tegen het valsspelen(werkt geloof ik niet meer) is dat ook zo bij quake? wil quake anmelijk een ker proberen en heb dus geen zin in een spelletje valsspelen.
Bij Quake heb je geen headshots :z

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Silva
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-11 13:28
In Quake zul je zelden/nooit cheaters aantreffen :)

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:18
ik weet wel dat m'n bro een keer zo'n ding had dat hij iedereen kon zien, Wall-hack ... kent iemand vast wel :)

• kamerplant
  • Niet online
Op maandag 04 maart 2002 18:16 schreef De_Bastaard het volgende:
ik weet wel dat m'n bro een keer zo'n ding had dat hij iedereen kon zien, Wall-hack ... kent iemand vast wel :)
En je broer leeft nog? >:)
Ennu, barkey, ik zal zegen: Installeer Quacke, en je komt er zelf achter. :)

🌞🍃

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Bij spellen als quake heb je wat minder aan een wallhack, het gaat toch om de reactie, maar een aimbot icm een autoshoot werkt behoorlijk goed :) DM here you go! Maar zoals zo vaak al gezegd zie ik er de lol niet van in.

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 04-11 18:25
unreal 1 is nog vrij cheat-vrij
hoe het met UT gesteld is weet ik niet
maar gezien de gemiddelde 'lame attitude' van de
UT-ers (sorrie voor de 10% die niet lame is) zal er
daar nog wel gecheat worden

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• kamerplant
  • Niet online
Op maandag 04 maart 2002 18:48 schreef Schaapje_BlaaT het volgende:
Dan zal ik wel bij die 10% zitten die ook goed tegen aimbots kan vechten... :{ ;)
Ik kom ze namelijk niet vaak tegen, of het valt me gewoon niet op. :)

🌞🍃

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:41
Bij wuake valt het wel mee, op meeste servers (althans toen ik 1/2 jaar geleden veel speelde) kon je gewoon ook kicken als speler een cheater makkelijk kicken.

(Meestal ghosts)

Maar wordt niet echt veel gecheat nee.

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:41
Op maandag 04 maart 2002 18:40 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Bij spellen als quake heb je wat minder aan een wallhack, het gaat toch om de reactie, maar een aimbot icm een autoshoot werkt behoorlijk goed :) DM here you go! Maar zoals zo vaak al gezegd zie ik er de lol niet van in.
Trouwens die aimbots zijn kut, heb een keer tegen een vriend van mij gespeeld, en toen allebei een aimbot geprobeerd, nou ging van geen kant, en al helemaal niet railen.

Als je gewoon speelt, frag je meer.

Verwijderd

ligt er aan naar welke quake je kijkt.

in quake3 zijn niet veel cheaters omdat het gewoon bijna onmogelijk is om te cheaten. Dit komt omdat je de zelfde file's moeten hebben als de server heb je andere dan kan je niet op de server komen.

bij quake 1 en 2 wordt veel gecheat omdat hier van de source code openbaar is. Iedreen kan het spel dus aanpassen. heel jammer is dit :(

ligt er dus aan welke qauke je speeld :)

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Op maandag 04 maart 2002 22:29 schreef blijstar het volgende:
ligt er aan naar welke quake je kijkt.

...

bij quake 1 en 2 wordt veel gecheat omdat hier van de source code openbaar is. Iedreen kan het spel dus aanpassen. heel jammer is dit :(

ligt er dus aan welke qauke je speeld :)
Quake1 en 2 wordt __NIET__ gecheat.

Hebben we al een keer met een grote groep discussie over gehad (niet hier) waaruit bleek dat zon gozer gewoon skills had (Hij liep hele tijd te rocketjumpen en alles. Maar hij wist gewoon al die maps uit zijn kop en wist waar alles gerespawned werd. Ook in quake2. Daar WERD in gecheat. Na een down tijd van 2 maanden heeft at least gamepoint haar servers anti cheat gemaakt. Met succes.
Dus kom niet aan met quake1 en 2 wordt in gecheat.

En nog iets. Als er geargumenteerd wordt dat quake3 te snel is om in te cheaten dan moeten jullie eens quake1 deathmatch gaan spelen...

NOFI.

edit:

Ff wat geaccentueerd voor de poster beneden mij *D

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

• .GoO
  • Laatst online: 02-11 10:21
Quake 2 werd (misschien wel wordt) wel degelijk gecheat.. De cheats waren alleen minder 'populair' en verkrijgbaar als in bv. CS..

Maar dat was dan wallhack of aimbot.. Headshots heb je idd niet in quake..

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-10 09:21

AMD

Life is short. Play more

Voor zover ik weet is het ook niet mogelijk om te cheaten in Quake 3
:)
In de tijd van de 1.17 Pointrelease had je een aimbot, maar dat hebben ze er uitgehaald. :Y)

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-11 16:26

RSP

Op maandag 04 maart 2002 22:32 schreef SeRRveR
En nog iets. Als er geargumenteerd wordt dat quake3 te snel is om in te cheaten dan moeten jullie eens quake1 deathmatch gaan spelen...
Q1 DM is for the l33t !!!
speel soms wel eens op Quakeworld maar gasten die daar uberhaupt nog spelen
zijn gewoon zooooo foking goed dat je daar niet eens meer
aan hoeft te beginnen :)

cheaten in q3 ? sja er is wel es 'n aimbotje geweest
en een paar snelheids hacks.. maar voor de rest amper
daarom kan je ook bijna na elk potje "GG" zeggen ookal
heb je er nix van gebakken omdat je weet dat de ander
het eerlijk doet ^_^

• mr_taipan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-12-2024
Als je veeel oefend hoe je ook niet te cheaten :)

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op maandag 04 maart 2002 18:48 schreef Schaapje_BlaaT het volgende:
Buiten de LMS servers om kom je vrij weinig cheaters tegen moet ik zeggen.

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 18:10 schreef barkey het volgende:
in Quake2 hebben ze programma's als biteMe enz.. deze worden gebruikt bij officiele cups zodat er geen cheaters zijn...

Quake3 speel ik niet maar er moeten wel progjes zijn maar die zullen niet veel helpen.... ow en in Quake3 zitten wel cheater.. let maar op Ghost players enz :D is leuk die krijg je niet dood enz die staan ook niet in de fraglijsten enz :D

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op dinsdag 05 maart 2002 01:25 schreef raptorix het volgende:

[..]

Buiten de LMS servers om kom je vrij weinig cheaters tegen moet ik zeggen.
in LMS word beetje veel gecamped meestal :X
speel daarom instagib-CTF :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:30
Op maandag 04 maart 2002 22:32 schreef SeRRveR het volgende:

[..]

...
Dus kom niet aan met quake1 en 2 wordt in gecheat.
Ik heb hier op een cd nog spikemodels, aimbots en wallhacks staan voor Quake1. En die werden wel degelijk gebruikt.
Ik heb wel ctf wars gespeeld, waarbij iemand je echt nog niet kon zien of horen aankomen, maar er al geschoten werd, voordat je nog maar in de buurt van een hoekje kwam en je kansloos was. Of lui waarvan je zag dat ze met hun RL tegen de muur schoten, omdat er iemand aan de andere kant van die muur liep en de aimbot reageerde :r

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Op maandag 04 maart 2002 18:12 schreef artec het volgende:
In Quake zul je zelden/nooit cheaters aantreffen :)
Ik speel(de) eerst veel UT dag en nacht.
Maar door het toenemend aantal van cheaters (en de minder goede enigen) ben ik overgestap naar quake.
De laatste paar keer dat ik op internet heb gespeeld ben ik nog geen cheaters tegengekomen, dit in tegenstelling tot UT.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Quake3 word niet/nauwelijks gecheat.

Ik heb wel filmpjes waar de cheats worden uitgelegd. Maar als ik dat zo zie heb je er nou niet echt voordeel van.

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 22:32 schreef SeRRveR het volgende:

[..]

Cheaten in quak2 zijn meestal geen aimbots omdat iedreen dat zo door heeft. Alleen het zijn meestal programma's die samen werken met quake2 zodat je dingen kunt timen. Sins de release van de source code is het cheaten bijna niet meer te stoppen. Antie-cheat systemen die op server geinstalleerd zijn werken niet goed. Daarom worden spelers die in cup mee doet verplicht om q2ace of biteme te gebruiken. Dit zijn programma's die een paar voordelen hebben voor de spelers alleen ze zorgen er ook voor dat je geen andere verandere q2.exe files kunt gebruiken. 3 maanden terug werden spelers zelf nog verplicht een screenshot te maken 1 min voor een war zodat admins kunnen zien of cheats gebruikte werden.

Cheaten is op dit moment heel groot probleem in de q2 scene en mischien zelf wel zo erg dat q2 scene er aan dood gaat :(

Gelukkig werd er hard gewerkt aan nieuwe antiecheat systeem voor q2 server. Hopen dat het op tijd af is
Pagina: 1