Toon posts:

Stilste fan !?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat is op dit moment de stilste fan, en waar kan je hem kopen.
Ik wil namelijk mijn kast gaan verbouwen : 1 fan onderin die de koude lucht naar binnen blaast en dan 1 op de hoogte van de cpu ( amd 700@820 en hoop zo hoger te komen ) en 1 op de hoogte van de videokaartcooler ( ze blazen alle 2 naar binnen ) en dan tot slot helemaal boven in 2 die de warme lucht weer uitblazen.
Is dit een goedde opstelling ??? ( ik heb zo'n Aopen hq blue ).
En als cooler wil ik de golden orb gaan gebruiken zijn dit goedde keuzes ??
ALs jullie suggesties hebben graag reageren.
Bij voorbaat dank !

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb bij de Stores (PC/Electro winkeltje van de faculteit ELTN van de UTwente) een 220V fan gekocht en die hoor je echt niet. Alleen als je je oor er tegenaan houdt hoor je vaag wat gezoem. Dit schijnt met alle 220 V fans te zijn, maar de performance is dan ook niet echt best

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
Te riskant 220 over je pc ik zoek eigenlijk de stilste 12 volts fan's.

Verwijderd

De Golden Orb is heel geruisloos, misschien niet de beste prestatie maar wel heel erg stil.

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel zowel de Cpu fan+heatsink combo en de kast fan's natuurlijk.

Verwijderd

Nou ik vind de Golden Orb niet stil hoor hij maakt een flink kabaal ( volgens bios en sandra loopt ie op zo'n 5400Rpm's)

maaruh hij koelt als geen ander

Verwijderd

De Delta AFB-60MP is erg stil; stiller als de Golden Orb. is wel een 60mm fan. Wat ook mogelijk is een 80mm op 7volt te laten draaien.

Verwijderd

Topicstarter
Kijk en dat ben ik ook precies van plan om tussen die 5 fan's pometers te gaan bouwen dus dan zijn ze regel baar ( 0-12 volt ) alleen dan zoek ik dus wel fan's die niet trillen en dat soort dingen ander heb ik een vibreerende kast ( LOL ).
Ik zoek trouwens 2 60 mm fans en 3 80 mm fans.

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik vind die dingen ook nog best wel pijzig maarja dat moet je er maar voor over hebben ( dure hobby ! )

Verwijderd

Topicstarter
Weten jullie mischien ook waaar ik die roosterjes ( metalen ) kan kopen ???

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
moet je ff bij conrad kijken die heeft dat wel.

Verwijderd

Ik heb mijn fingerguards bij 2cooltek besteld.. Samen met mijn 120 Sunon fans ;)

Ik kan die fingerguards nergens in computerwinkels vinden in nederland. Echt stom. Misschien moet je op de computer beurzen zijn...

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:08

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Mijn Sunon 90mm en 80mm fan's heb ik gekocht bij Okaphone in Groningen.

Ze verkopen daar ook fingerguards... :)

Whatever.

Pagina: 1