Afgelopen zaterdag had ik bij iemand thuis een feestje
Ze hadden daar een indrukwekkende subwoofer in de muur ingebouwd (2x 18" woofers oid). Allemaal leuk en aardig, totdat de woofer ineens uitviel. De kast werdt opengetrokken om te kijken waar het aan lag
In de kast stond een voorversterker van JVC en daaronder een X-over en 2 grote 19" eindversterkers. 1tje voor het hoog, en 1tje voor het laag. Het rode protect-lampje van de eindversterker voor het lag brande... De jongen die zeg maar over het geluid ging tilde de X-over op en ik moest ff de eindversterker er onderuit halen. Het ding was echt lomp zwaar, ik schat zo'n kilo of 50+. De kap werdt eraf gehaald om te kijken of er misschien een zekering of iets anders doorgebrand was. In het midden zat echt een van de grootste ringkern trafo's die ik ooit heb gezien. Ik schat de diameter op een centimeter of 20-25. Ik heb ff een klein tekeningetje gemaakt van de voorkant 

Ik weet 100% zeker dat op de voorkant in het wit de letters PAM 1200 stonden. Na een uurtje flink google-en is het enigste wat ik te weten ben gekomen dat de versterker [b]misschien wel eens van karan acoustics zou kunnen zijn. Dit ben ik te weten gekomen aan de hand van dit stuk test op hifi.nl:
) maar ook dat weet ik dus niet zeker. Aan de zijkant van de versterker zaten ook 2 grijze/witte stukken op het ding in een rack te bevestigen.
Mij vraag is nu dus of iemand enig id heeft wat voor versterker dit zou kunnen zijn en welk merk het is
Ik heb overal al gezocht, maar kan geen info meer vinden 
Wie kan mij helpen!

Ik weet 100% zeker dat op de voorkant in het wit de letters PAM 1200 stonden. Na een uurtje flink google-en is het enigste wat ik te weten ben gekomen dat de versterker [b]misschien wel eens van karan acoustics zou kunnen zijn. Dit ben ik te weten gekomen aan de hand van dit stuk test op hifi.nl:
Op de site van karan acoustics wordt met geen woord gerept over dit model, dus ik weet niet zeker of dit model wel door hun geproduceerd is. Het logo stond volgensmij ook in het groene gedeelte (ik weet zeker dat dat vak groen is, en dat er zwarte letters in stondenNaast de hier geteste KA-i180 produceert Karan Acoustics nog een aantal andere producten. Het voert te ver om die nu uitgebreid te bespreken maar om aan te geven aan wat voor soort producten U dan moet denken wil ik U een aantal specificaties toch niet onthouden.
De 24 bit/96 kHz DAC upsampler KA-DAC1 is volledig gebalanceerd opgebouwd, gebruikt twee Burr Brown PCM-1704 processors per kanaal en heeft optische, coaxiale en AES/EBU digitale outputs. De KA-PR1 is een pure klasse A voorversterker, dubbel mono, gebalanceerd opgebouwd met 24K vergulde circuit boards en een voeding in een aparte behuizing. Ook de twee kanaals eindversterker KA-PAS450 is dubbel mono opgebouwd met 24K vergulde circuit boards. Per kanaal worden 20 Sanken RET transistors ingezet .Met hun power rating van respectievelijk 1200, 2000 en 3600 Watt bij 8, 4 en 2 Ohm vormen de KA-PAM 1200 mono blokken de top van de versterkerlijn. Ook de KA-LS1, die uitgerust is met JBL Professional Drivers en een gevoeligheid heeft van 95 dB/1W/1m, is met zijn netto gewicht van 270 kg en maten van 1480 x 420 x 750 mm een luidspreker die niet makkelijk over het hoofd gezien zal worden. Het netfilter KA-LF1 sluit de rij.
Mij vraag is nu dus of iemand enig id heeft wat voor versterker dit zou kunnen zijn en welk merk het is
Wie kan mij helpen!