[klaagbak] Mxstream

Pagina: 1
Acties:

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:45
Wie heeft er klachten over mxstream en wat zijn ze.

Mijn klachten:
Het licht er vaak uit.
Het gaat soms echt heeeeeel sloom.
De prijzen worden duurder maar de service word er niet beter op.

Bedenk zelf ook nog maar wat

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:34
Met Mxstream zelf heb ik geen klachten, lig er nooit uit en het is altijd snel. Maar ik vind het wel behoorlijk kut dat ik een maand zonder internet kom te zitten binnenkort omdat ik wil upgraden van basic naar advanced :(

Join het GoT Pulse-Team!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Niets te klagen. Hoezo ligt het er vaak uit :? Ook 1 keer per maand ofzo voor 15 minuten. Traag vind ik niet. Ik ben helemaal tevreden hoor :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op maandag 04 maart 2002 17:54 schreef Maarten_w11 het volgende:
Wie heeft er klachten over mxstream en wat zijn ze.

Mijn klachten:
Het licht er vaak uit.
Het gaat soms echt heeeeeel sloom.
De prijzen worden duurder maar de service niet.

Bedenk zelf ook nog maar wat
dat jouw licht uitvalt ligt niet aan ADSL hoor :P

Verwijderd

Nou ik had mxstream basic van planet internet.
altijd verbinding met 50-55kb/s voor 99,95 per maand.
Maar toen werd het duurder en hebben we @home kabel genomen en we hebben er geen spijt van >:)
we hebben nu 100-400KB/s voor 99,95 per maand :9~

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 18:03 schreef pentium het volgende:
Nou ik had mxstream basic van planet internet.
altijd verbinding met 50-55kb/s voor 99,95 per maand.
Maar toen werd het duurder en hebben we @home kabel genomen en we hebben er geen spijt van >:)
we hebben nu 100-400KB/s voor 99,95 per maand :9~
*sigh*

door mensen zoals jij raken mensen in de war

het is dus 45 euro ofzo

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Op maandag 04 maart 2002 18:02 schreef DR het volgende:

[..]

dat jouw licht uitvalt ligt niet aan ADSL hoor :P
Bel eens met je energie bedrijf topicstarter :+. Die zijn van het licht :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Heb weinig te klagen al 1 1/2 jaar Mxstream 3 ik een kleine storing gehad.
Kortom de verbinding laat me bijna nooit in de steek.
Dus de verhoging vond ik jammer maar niet noemenswaardig om over te stappen.

Wat ik wel minder vind is het onlangs veranderde kortingsbeleid voor vaste klanten van Planet..

• Wietse
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-08 19:13

Wietse

¯¯¯¯¯

Hier Mxstream Xs4all (Basic, krimpen aan den ijssel)

Heeft er nog nooit uitgelegen (0,0000%), altijd snel...nooit problemen om eerlijk te zijn ...

Verwijderd

ADSL is gewoon vet cool, lekker stabiel en betrouwbaar. Het is alleen zo jammer dat in navolging van de prijsverhoging van KPN nu ook Planet heeft besloten om de prijzen te verhogen :(

Dat is het enigste minpunt[je] wat ik kan bedenken.

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Mijn splitter is net kapot gegaan. Ik moet een week wachten op een nieuwe.
Dan was er een tijdelijke keus: telefoon of ADSL. Dat is natuurlijk ADSL geworden :P

• micebec
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:07
Ik ben eigenlijk tevreden over mijn mxstream 512 verbinding, maar moet steeds maar weer toekijken hoe de prijzen maar weer verhoogd worden.

Ik heb Planet, en nu lees ik weer dat ze per april de prijzen gaan verhogen.

Maar goed, als alles een beetje volgens verwachting verloopt neem ik adsl via surfnet (speciaal voor studenten). Dan krijg je een veel hogere downloadsnelheid tegen een lage bedrag. Enige nadeel is wel dat verwacht wordt dat het pas aan het eind van de eerste kwartaal van dit jaar ingevoerd kan worden.

Verwijderd

GVD ik lag er vandaag nog uit :(
GEEN INTERNET!
kan je voorstelling wat voor marteling :+

Verwijderd

Mischien zou de topictitel moeten zijn wel of niet tevreden over Mxstream.

Maar er zijn al zoveel van dit soort topics voorbijgekomen de laatset tijd...

Verwijderd

KPN doet 3 maanden over het slopen van een lijntje. Planet maakte de fout die ze hersteld hebben. Nu loopt KPN weer te bokken en kan ik 2 maanden wachten.

Prima services bij PLanet en KPN petje af (NOT!)

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-08 13:20
De laatste keer dat internet er hier uitlag is echt heel lang geleden? Laatste keer een keer in den nacht in december (schat ik) toen ik gewoon in m'n bed lag. Sindsdien heeft hij er nog nooit uitgelegen. Soms heb ik wel is dat ik even m'n modem moet rebooten, maar deze draait nu ook al 2 maanden achterelkaar zonder problemen.

- Het ligt er nooit uit
- het is altijd rond de 50kb/s
- prijzen worden duurder, en de upstream gaat binnenkort omhoog :7
- geen telefoonkosten (dus ook al worden de prijzen duurder, zelfs als het verdubbelt, zit ik nog steeds onder de kosten van een telefoonrekening)

Ik ben _heel_ erg blij en tevreden met m'n basic abbo'tje. En ik heb het al sinds augustus, ik ben nog nooit zo lang blij & tevreden geweest met iets wat met computers vandoen had :7 (meestal ben je al na 1 maandje ofzo het weer zat en wil je wat beters :) )

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-08 15:37
Kheb het nu bijna op een maand na een jaar !

3x een downtime gehad thats all

• KO
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11-2023

KO

Ko heeft adsl bij KPN en ook geen klachten :+

Yesterday Is History. Today Is A Gift. Tomorrow Is Mystery

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 19:17 schreef Morgoth het volgende:
De laatste keer dat internet er hier uitlag is echt heel lang geleden? Laatste keer een keer in den nacht in december (schat ik) toen ik gewoon in m'n bed lag. Sindsdien heeft hij er nog nooit uitgelegen. Soms heb ik wel is dat ik even m'n modem moet rebooten, maar deze draait nu ook al 2 maanden achterelkaar zonder problemen.

- Het ligt er nooit uit
- het is altijd rond de 50kb/s
- prijzen worden duurder, en de upstream gaat binnenkort omhoog :7
- geen telefoonkosten (dus ook al worden de prijzen duurder, zelfs als het verdubbelt, zit ik nog steeds onder de kosten van een telefoonrekening)

Ik ben _heel_ erg blij en tevreden met m'n basic abbo'tje. En ik heb het al sinds augustus, ik ben nog nooit zo lang blij & tevreden geweest met iets wat met computers vandoen had :7 (meestal ben je al na 1 maandje ofzo het weer zat en wil je wat beters :) )
hier sluit ik me geheel bij aan ;)

24/7 online I love it :9

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-08 19:43
Ik heb misschien 4 of 5 x down geweest in meer dan een jaar adsl 512 met xs4all en ben ook 24/7 online het enigi is dat mijn server met nogwel linux de verbinding er afentoe uitgooit maar ff het boeltje resetten en draaien maar weer met een snelheid rond de 55 tot 60 kB/s

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

ohwja. Door nog steeds onbekende redenen heeft mxstream bij mij er 6 weken uit gelegen. Ik heb het bijgehouden, en ik heb in totaal 11:53 uur gebeld ;(
Uiteindelijk heb ik met een rechtzaak gedreigd waarop het binnen 3 werkdagen weer werkte. >:)
Verder vinnik dat de ADSL-tweak standaard moet worden :)

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Ik heb vooral in cs onwijze hoge loss (20~50) en dat speelt echt zwaar irritant ook bij het pingen van server ed krijg ik vaak timeouts, bij het pingen in command prompt krijg ik ook onwijs vaak timeouts :( Andere mensen met euronet hebben dit ook weet iemand wat ik hier aan kan dan doen ?

• mbr
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 18:45

mbr

Ik heb Mxstream Basic via Planet Internet; Razendsnel, lage ping en stabiel. Maar ik zie op www.planet.nl nergens een bericht staan dat zij hun prijzen gaan verhogen per april?.
En dat de upload word verdubbeld is zeker mooi meegenomen :)

• jlrensen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-08 22:47

jlrensen

plaatjes vullen geen gaatjes

Ik heb fast-mxstream van xs4all, en ben er zeer tevreden over. In het begin liep de modem nog wel eens vast (dat was nog met 4 personen en 4 IP's op een modem, en later was m'n router-PC wat instabiel bij p2p filesharing-programma's (maar die liep op win98se).

Nu heb ik een Draytek-router gekregen in ruil voor 3 IP's, en ligt het er vrijwel nooit meer uit (landelijke storingen niet meegeteld).

Het is dat ik binnenkort een 100MB verbinding krijg voor 30 gulden per maand, anders zou ik nooit meer opzeggen ;) ;)

Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 22:52 schreef mbr het volgende:

Maar ik zie op www.planet.nl nergens een bericht staan dat zij hun prijzen gaan verhogen per april?.
Het staat nog niet op de site, echter staat het al wel hier vermeld.

Edit:
Op de site van Planet Internet staat het nu ook.

• Renkie
  • Laatst online: 11-08 09:51
Ik heb sinds 2 dagen mn ADSL nu, zoals velen heb ik last van de 'bug' die zorgt voor de 650 (win98) / 721 (win2k) error en heb ik tot nu toe iets van 7 uur online gezeten ofzo...

ALS ik online ben is de verbinding heerlijk, haal altijd de max snelheid (heb xs4all - fast) en het speelt echt zooooo veel beter dan met isdn, echt super B-)

Maar, door 'de' bug in de software van de isdn modems @ kpn centrale die ervoor zorgt dat de mensen die ISDN hebben en op een A03 Centrale zitten allemaal eruit klappen als 1 v/d 12 anderen op de uhm 'verdeeldoos' in de centrale zijn/haar modem uitzet heb ik er dus niet echt veel van kunnen genieten :(

Centrale 'Winschoten Centrum btw - postcode 9671aa'

Heeft iemand enig idee wanneer ze die software gaan upgraden ?

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 09:35 schreef Renkie het volgende:
Ik heb sinds 2 dagen mn ADSL nu, zoals velen heb ik last van de 'bug' die zorgt voor de 650 (win98) / 721 (win2k) error en heb ik tot nu toe iets van 7 uur online gezeten ofzo...

ALS ik online ben is de verbinding heerlijk, haal altijd de max snelheid (heb xs4all - fast) en het speelt echt zooooo veel beter dan met isdn, echt super B-)

Maar, door 'de' bug in de software van de isdn modems @ kpn centrale die ervoor zorgt dat de mensen die ISDN hebben en op een A03 Centrale zitten allemaal eruit klappen als 1 v/d 12 anderen op de uhm 'verdeeldoos' in de centrale zijn/haar modem uitzet heb ik er dus niet echt veel van kunnen genieten :(

Centrale 'Winschoten Centrum btw - postcode 9671aa'

Heeft iemand enig idee wanneer ze die software gaan upgraden ?
Ja het liefst gisteren denk ik, maar het wachten is op de mensen die de software aan moeten passen.

Verwijderd

technisch ben ik niet ontevreden over mijn Nixstream basic abbo via planet, al is de upload wel erg weinig.....

Ik ben na prijsverhoging Nixstream niet overgestapt omdat ik 30% korting krijg bij planet, waardoor ik alsnog overal duurder uit ben.
Nu lees ik dat Planet de vaste klanten korting af gaat schaffen..... zucht :(

• budi
  • Laatst online: 14-08 18:33
* budi sluit zich ook aan tot de groep 'technisch tevreden MXStream gebruikers'. :)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op woensdag 06 maart 2002 21:25 schreef budi het volgende:
* budi sluit zich ook aan tot de groep 'technisch tevreden MXStream gebruikers'. :)
* SH007 ook

icm tiscali

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:01
ondanks de prijs ben ik toch tevreden, tja.... ik heb lang genoeg *@&$#(%&^#^#^# casema uitzuigers gesteund.....

no way dat ik terug ga naar die m*ng*l*n.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

ik heb er in een heel jaar in totaal twee keer uitgelegen, had mxstream fast icm xs4all. Altijd goed, maar ik was de prijsverhogingen een beetje zat, dus ik stap over naar Cistron. Wel een hogere prijs, 15 euro per maand meer, maar wel een acht keer snellere snelheid :9~
Pagina: 1