GP3 + MS Sidewinder FF wheel + win2k/XP

Pagina: 1
Acties:

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:15

Reley

Zoom Zoom

Topicstarter
Heeft iemand het schakelen via de padjes achterop het stuur al voor elkaar gekregen??
in w98 kon je nog de software van het stuur installeren en dan kon je het instellen, maar in 2000 of XP werkt dit niet.
en sturen met een stuurtje en schakelen met je toetsenbord gaat niet echt lekker :+

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-01 07:32

FastBunny

Give it the Works !

Ja ik zit met hetzelfde probleem en ben ook erg benieuwd naar de oplossing ;)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Je moet van de cdrom van gp3 het ms ff stuur laden. Vervolgens kun je die knopjes zelf wijzigen in het menu van gp3 zelf. Tenminste zo werkt dat bij mij. Zo werkte het bij win 98 en ook nu bij Win XP.

Hebben jullie trouwens ook last van GPx in samenwerking met win XP? de po gaat dan van gem. 90% naar 300%. Ik kan gpx (versie maakt niet uit) niet gebruiken.

• Reley

Reley

Zoom Zoom

Topicstarter
zodra ik met GPx het spel opstart dan loopt hij vast en sluit hij gp3 meteen af :? dus ik denk dat we idd een probleempje hebben met GP3 en XP :(

• TheGHunter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-04-2025
Nope ik heb geen problemen met Gpx en XP. Des te meer problemen met mn Sidewinder FF wheel USB. Wanneer ik het stuurtje in GP3 wil calibreren, zegt hij dat de stuuruitslag te klein is. DIt was in 98 niet zo en ik kan mn stuurtje in gp3 dus helemaal niet gebruiken. En laat dat nou precies t spel zijn waarom ik dat stuurtje gekocht heb :? |:( Weet iemand hier een oplossing voor?

Verwijderd

XP en gamen gaat op dit moment niet altijd goed!!
Daarom gebruik ik nog geen XP.
Ik heb er teveel problemen mee gezien.

• Reley

Reley

Zoom Zoom

Topicstarter
Op maandag 04 maart 2002 20:56 schreef Martie het volgende:
Je moet van de cdrom van gp3 het ms ff stuur laden. Vervolgens kun je die knopjes zelf wijzigen in het menu van gp3 zelf. Tenminste zo werkt dat bij mij. Zo werkte het bij win 98 en ook nu bij Win XP.
kweet het, beetje oud, maar bij mij werkt het aan de ene kant wel, maar nu doet de auto OF remmen zodra ik gas loslaat, of hij remt helemaal niet (dit als ik die 'control driven calibration' aanzet). allebij erg lastig, vooral die laatste :+. Iemand een oplossing hiervoor?

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-01 07:32

FastBunny

Give it the Works !

Op zondag 14 april 2002 15:31 schreef Reley het volgende:

[..]

kweet het, beetje oud, maar bij mij werkt het aan de ene kant wel, maar nu doet de auto OF remmen zodra ik gas loslaat, of hij remt helemaal niet (dit als ik die 'control driven calibration' aanzet). allebij erg lastig, vooral die laatste :+. Iemand een oplossing hiervoor?
de hele race in de 1e versnelling rijden :Y) Doe een arrows na >:)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Memendo
  • Laatst online: 23-01 12:20

Memendo

V4-power/Team BSD

Op maandag 04 maart 2002 17:47 schreef Reley het volgende:
Heeft iemand het schakelen via de padjes achterop het stuur al voor elkaar gekregen??
in w98 kon je nog de software van het stuur installeren en dan kon je het instellen, maar in 2000 of XP werkt dit niet.
en sturen met een stuurtje en schakelen met je toetsenbord gaat niet echt lekker :+
Volgensmij waren er op sommige fansites hiervoor patches verschenen. Ik zelf heb geen stuurtje, maar ik heb wel zoiets zien staan.

• Reley

Reley

Zoom Zoom

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 16:00 schreef memendo het volgende:
Volgensmij waren er op sommige fansites hiervoor patches verschenen. Ik zelf heb geen stuurtje, maar ik heb wel zoiets zien staan.
toevallig links in de buurt? ;)

• Memendo
  • Laatst online: 23-01 12:20

Memendo

V4-power/Team BSD

Op zondag 14 april 2002 16:01 schreef Reley het volgende:

[..]

toevallig links in de buurt? ;)
Sorry ik weet niet meer waar ik heb zien staan en ben het ook niet meer tegengekomen. Ik denk dat je zelf ff opzoek moet.
edit/
http://www.simracingworld.com/html/files/?File=622&Site=0
is er een maar ik was er ook 1 op een nederlandse site tegengekomen, maar dat was een echte patch, dit zijn settings. Maar hopelijk heb je er iets aan.
En hopelijk kan ik binnenkort snel GP4 spelen
edit2/ http://www.simracingworld.com/html/files/?File=91 is een patch, maar wel een oude.
Ohja gebruik op eigen risico natuurlijk
Pagina: 1