Toon posts:

snelheid van fast adsl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag.

Onlangs zijn wij van een basic adsl abbo overgestapt op een fast adsl. Volgens de specs moet je dan een download van 128 kb/s hebben en een upload van 32 kb/s. Uiteraard is dit MAX dus dat haal je niet. Maar hier in alkmaar kom ik, wat ik ook probeer, niet boven een download van 55 kb/s en een upload van 6,2 kb/s. Welke waarden ik ook haalde met het basic abbo. Heeft iemand hier ervaring mee, en kan ik er wat tegen doen.

Ik heb als provider XS4ALL

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:34
Is het niet zo dat je even moet wachten tot het abonnement is omgezet? Ik weet niet hoe lang geleden het is dat je het omgezet hebt?

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

Topicstarter
Van XS4ALL hebben we bevestiging dat het is omgezet naar fast adsl. Dan neem ik dus maar aan dat het ook zo is

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Ik haal meestal 100-110 kb down, up let ik nooit zo op.
Xs4all/fast adsl in utrecht.

Who is John Galt?

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Ik zou ff bellen met XS4all (hele aardige mensen) en vragen of hij daar ook goed staat. Je trouwens wel inloggen met een anders usernaam. @xs4all-fast-adsl ipv @xs4all-basic-adsl

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:34
Op maandag 04 maart 2002 17:42 schreef jung het volgende:
Van XS4ALL hebben we bevestiging dat het is omgezet naar fast adsl. Dan neem ik dus maar aan dat het ook zo is
Even een off-topic vraag hoor, maar hoe lang heeft het bij jullie geduurd voordat het omgezet is en heb je in die tijd zonder internet gezeten?

Ik zit hier bij Planet en ik kreeg laatst een mailtje dat ALS ik het wilde omzetten dat ik ongeveer een maand zonder internet kon zitten. Ben ff benieuwd hoe dat bij XS4ALL is.

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

Topicstarter
Het duurde 2 maanden en al die tijd hebben wij gewoon internet gehad. Ander hadden wij het nooit gedaan :)
Pagina: 1