Achterkant voeding in 19" rack ?

Pagina: 1
Acties:

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:11

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Topicstarter
Ik vraag me af hoe zo'n 19" rack in elkaar zit.. Wat voor een kabel gaat er in? zo 1:

Afbeeldingslocatie: http://www.refurbmadness.com/images/cables/german_power_cable.jpg

Of haalt die zijn voeding uit de 19" unit waar die ingeplaatst wordt ?

http://www.xbmcfreak.nl/

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-08 09:43

LauPro

Prof Mierenneuke®

(jarig!)
Dat ligt er maar net aan dank ik, er gaan volgens mij vaak dezelfde voedingen in (misschien wat zwaarder) en de aansluitingen zijn verder allemaal universeel. Een 'euro-stekker' volgens de Conrad-catalogus...

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Er gaat een gewone voeding in (t/m 2U teminste :)) en daaraan zit een standaard aansluiting, dus dezelfde die jij afbeeld. Er kan dus gewoon een Enermax of een Antec voeding e.d. in.

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Op maandag 04 maart 2002 19:08 schreef Aikeleer het volgende:
Er gaat een gewone voeding in (t/m 2U teminste :)) en daaraan zit een standaard aansluiting, dus dezelfde die jij afbeeld. Er kan dus gewoon een Enermax of een Antec voeding e.d. in.
Ik ben best wel rackn00b :P, maar wat voor voeding zit er boven de 2U dan in?

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Hij bedoelt waarschijnlijk dat in een 1U en 2U kasten aangepaste voedingen zitten, in verband met het feit dat die nogal klein zijn enzo (1U = 4,45 cm d8 ik)

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Op maandag 04 maart 2002 21:57 schreef Da Joker het volgende:
Hij bedoelt waarschijnlijk dat in een 1U en 2U kasten aangepaste voedingen zitten, in verband met het feit dat die nogal klein zijn enzo (1U = 4,45 cm d8 ik)
Ik kon het al niet helemaal bevatten hoe dat dan zat idd, maar zoiets zal het wel zijn jah :)

Verwijderd

ga gewoon naar partsurfer.hp.com
dan kan je tot het laatste schroefje zien hoe zo'n rack in elkaar zit , btw, waarom wil je dit weten ?????
Pagina: 1