http://www.xbmcfreak.nl/
Dat ligt er maar net aan dank ik, er gaan volgens mij vaak dezelfde voedingen in (misschien wat zwaarder) en de aansluitingen zijn verder allemaal universeel. Een 'euro-stekker' volgens de Conrad-catalogus...
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Er gaat een gewone voeding in (t/m 2U teminste
) en daaraan zit een standaard aansluiting, dus dezelfde die jij afbeeld. Er kan dus gewoon een Enermax of een Antec voeding e.d. in.
Ik ben best wel rackn00bOp maandag 04 maart 2002 19:08 schreef Aikeleer het volgende:
Er gaat een gewone voeding in (t/m 2U teminste) en daaraan zit een standaard aansluiting, dus dezelfde die jij afbeeld. Er kan dus gewoon een Enermax of een Antec voeding e.d. in.
Hij bedoelt waarschijnlijk dat in een 1U en 2U kasten aangepaste voedingen zitten, in verband met het feit dat die nogal klein zijn enzo (1U = 4,45 cm d8 ik)
Ik kon het al niet helemaal bevatten hoe dat dan zat idd, maar zoiets zal het wel zijn jahOp maandag 04 maart 2002 21:57 schreef Da Joker het volgende:
Hij bedoelt waarschijnlijk dat in een 1U en 2U kasten aangepaste voedingen zitten, in verband met het feit dat die nogal klein zijn enzo (1U = 4,45 cm d8 ik)
Verwijderd
ga gewoon naar partsurfer.hp.com
dan kan je tot het laatste schroefje zien hoe zo'n rack in elkaar zit , btw, waarom wil je dit weten ?????
dan kan je tot het laatste schroefje zien hoe zo'n rack in elkaar zit , btw, waarom wil je dit weten ?????
Pagina: 1