Toon posts:

[WinXP]Kan printer niet instaleren..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is een oude Canon BJC - 240, maar elke keer als ik hem wil instaleren krijg ik deze melding:

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1015258104

hoe kan dit, wat is die server die niet schijnt te werken en hoe verhelp ik dit? Wil een cv uitprinten maar zonder printer gaat dit nogal moeilijk..

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-08 11:15
Heb vorige week een w2k server gehad waarbij de spoolerservice steeds crashte. Ook hier ging de rpc-server plat. Er bleek een corrupt document in de wachtrij van een printer te staan. Ik weet niet of je nog een andere printer hebt gedefinieerd. Anders eerst die eens controleren of verwijderen.

Verwijderd

Topicstarter
Geen andere printer op deze comp.. nooit gehad ook..
In de services staat de RPC troep ook allemaal opgestart, en ik ben als Administator ingelogd.

• wizzzzzz
is die driver van xp zelf :?

Verwijderd

Topicstarter
Denk het wel.. doe het gewoon via de nieuwe hardware toevoegen wizard.. heb anders bijna nooit problemen waar ik niet uit kom maar dit is nieuw voor me :?

• wizzzzzz
probeer s via printer toevoegen. Laat dat ding dan niet zelf detecteren.
Ik kan m hier gewoon aanmaken op die manier

Verwijderd

Topicstarter
Dat lukt ook niet, dan krijg ik een error "The operation could not be completed" ;(

• wizzzzzz
Rotte XP :?

:?

• lvmeijer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-08 17:30

lvmeijer

www.leonmeijer.nl

http://www.canon-europa.com/cgi-bin/CEDD/list-interfaces.cgi?catid=1&productid=11&systemid=18&languageid=4

Link naar Canon-site met de juiste XP drivers. Ik zal dat eens proberen...

Verwijderd

Topicstarter
Als ik ze via de setup probeer te instaleren, dan stopt ie gewoon en meldt ie dat de installatie incomplete is ;( duh

En als ik de hardware wizard redirect naar die map dan krijg ik weer dezelfde errors als eerdergenoemd.. :(

grr nog ff en ik heb al geen zin meer in moeite doen op deze comp :(
Pagina: 1