Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
dat heeftieOp maandag 04 maart 2002 17:09 schreef DataBeest het volgende:
zorgen dat je een goede ping hebt, dan komen er vanzelf wel mensen op.
dies goed genoegOp maandag 04 maart 2002 17:09 schreef DataBeest het volgende:
en hoe krijg ik die dan in de lijst, die moet er toch maar toevallig tussen komen of niet?Op maandag 04 maart 2002 17:11 schreef Marv het volgende:
Ik weet niet precies hoe het gaat maar je moet 'm gewoon in de lijst met servers krijgen als mensen updaten... als de server ze dan bevalt komen ze misschien terug?
trapt ie vast niet in, maar als je goed kijkt, zie je het ip alOp maandag 04 maart 2002 17:26 schreef ReV3rEnD het volgende:
post effe je ip! dan kunnen we het uittesten.... en itsnows : laat hem effe staan
Verwijderd
kan niet, dan gaat het draadje op slotOp maandag 04 maart 2002 17:30 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Gewoon het ip hier geven, een CS Server heeft geen commerciele doeleinden, hij is gewoon ten bate van de scene, en daar doen ze niet moeilijk over. Gooi neer dat IP ga ik hem eens uit checken.
ps. check sig
Tja, en goede anticheatsoftware erop doen en leuke maps. Dat samen met een lage ping, wat hij dus heeft, zorgt ervoor dat het gewoon een goede server is.Op maandag 04 maart 2002 18:19 schreef Damian het volgende:
niemand??
Dan heb je hier je IP in je sig staan, dan heb je volgens mij wel genoeg reclame gemaakt. Anders gaat het zo op spam lijken.
🌞🍃
Verwijderd
Wat is het IP dan? dan kom ik vanavond wel ff langsOp maandag 04 maart 2002 17:08 schreef Damian het volgende:
Hoe kan ik onze nieuwe server promoten?
ik weet dat het hier niet mag, dus ik vraag het ff, waar ik het wel kan doen.
Thanx!!
als je het ip hier niet mag geven stuur hem dan ff naar mijn email: arjen_1985@hotmail.com of arjen@wassup.nl
thx
check z'n sigOp maandag 04 maart 2002 18:29 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[..]
Wat is het IP dan? dan kom ik vanavond wel ff langs![]()
als je het ip hier niet mag geven stuur hem dan ff naar mijn email: arjen_1985@hotmail.com of arjen@wassup.nl
thx
ben er zojuist ff geweest,
ziet er netjes uit
CSguard, leuke maps, goede ping en aardige modje
we hebben om 20:00 een war, dus als iedereen rond 21:00 komt spelen zal het gaaf zijn!!Op maandag 04 maart 2002 18:46 schreef Crash-Override het volgende:
heb zojuist ff die refreshrate geinstalld,
kom vanavond waarschijnlijk weer langs met een paar vrienden,
dus als er ongeveer een tijd ofzow kan worden afgesproken
cu there
Verwijderd
dat is ook niet alles, want ik ken een server die bij mij op school staat (Counterstrike, max 32 players op een t1 lijntje ofzoOp maandag 04 maart 2002 17:09 schreef DataBeest het volgende:
cs.servecs.net:27015 / www.servecs.net (sorry itsnows
en we hebben na een aantal weken al een stuk of 20 regulars.
ok, tis geen strikerz, maar hij zit nu vaker vol dan eerst.
m.a.w. de server bevolkt zichzelf na een tijdje, wij draaien de nieuwste anticheat, en lopen er zelf ook vaak rond als admins. ik denk dat dat ook helpt
de server is tijdelijk 1 of 2 dagen down vanaf moment van dit scrijven
en dat mag dus nietOp maandag 04 maart 2002 19:30 schreef CU2morO het volgende:
wij draaien ook een server
cs.servecs.net:27015 / www.servecs.net (sorry itsnows)
m.a.w. de server bevolkt zichzelf na een tijdje, wij draaien de nieuwste anticheat, en lopen er zelf ook vaak rond als admins. ik denk dat dat ook helpt
offtopic:
dat is spam
haal dat ff weg wil jeOp maandag 04 maart 2002 19:30 schreef CU2morO het volgende:
wij draaien ook een server
cs.servecs.net:27015 / www.servecs.net (sorry itsnows)
offtopic:
strax hebben ze hier een onnodig te pakken
ok, i'll be thereOp maandag 04 maart 2002 19:14 schreef Damian het volgende:
[..]
we hebben om 20:00 een war, dus als iedereen rond 21:00 komt spelen zal het gaaf zijn!!
cu there
hijs weer vrijOp maandag 04 maart 2002 21:00 schreef Crash-Override het volgende:
ff kickje
ik kom er nu aan (hopelijk volgen er meer)
edit:
damn, zit nog een password op
Verwijderd
graagOp maandag 04 maart 2002 21:09 schreef Bloodomen het volgende:
hey ik ga binnenkort met een site beginnen over counterstrike misschien kan ik daar je ip wel op vermelden? !
Nou ik daar toch over begin, ik vind het leuk om te adminnen en cheat niet
thanxOp maandag 04 maart 2002 22:00 schreef Oakley het volgende:
Ik ben net ff langsgeweest! en jullie server ROCKT!
en zodra ie drukker wordt kan het een hele mooie worden
admins zijn ook aardig
succes ermee jongens
moest zelf stopppen omdat ik nog huiswerk moest maken
maar ik was echt @ suckage (toch maar es vaker spelen)
Verwijderd
Hehe dat is -=|S^2Mt|Soef|=-Op maandag 04 maart 2002 23:06 schreef sinterklaasrulez het volgende:
wie is die deagle_training die iets van 17 keer lood in mijn hoofd heeft gepompt ? zit die ook op GoT ?
dat is mijn clanmaatjes, dus lief tegen hem zijn, hijs ook admin
ik heb eigenlijk geen idee hoe je hem het beste promoot.. ik gebruik altijd The All Seeing Eye om een server te kiezen. Ik filter dan op Nederland en de_dust en kies een server met >8 spelers.. dus ik denk dat je de eerste tijd sowieso voornamelijk dust moet draaien omdat die map verreweg het populairst is.. ik denk dat er dan vanzelf wel mensen op gaan spelen. En een drukke server trekt weer meer spelers aan etc. etc..
[edit] misschien nog een idee om in de servernaam duidelijk [NL] te zetten (stond er volgens mij niet in.) Trekt ook weer extra mensen (en duitsers....)en termen als 24/7 DUST in de titel trekt ook spelers aan.
hey sintOp maandag 04 maart 2002 23:06 schreef sinterklaasrulez het volgende:
wie is die deagle_training die iets van 17 keer lood in mijn hoofd heeft gepompt ? zit die ook op GoT ?
Beetje vooruit gegaan met je ak??
was wel leuk tegen je te spelen...
Some things can not happen until they happen...
Jupz, was kewl dat je er even was. We kunnen hier de instellingen veranderen van de server, maar elke keer als er een mapchange is, dan zijn de instellingen weer standaard. Ik heb al gemaild naar de server Op, dat het -=|S^2Mt|=- Warground [NL] moet worden, das idd een betere naam.Op maandag 04 maart 2002 23:22 schreef rick_h het volgende:
ik was er ook ff (DJ Paul) was idd wel een snelle server, met 6 man ging het goed.. hoop dat het met >12 ook nog goed gaat
ik heb eigenlijk geen idee hoe je hem het beste promoot.. ik gebruik altijd The All Seeing Eye om een server te kiezen. Ik filter dan op Nederland en de_dust en kies een server met >8 spelers.. dus ik denk dat je de eerste tijd sowieso voornamelijk dust moet draaien omdat die map verreweg het populairst is.. ik denk dat er dan vanzelf wel mensen op gaan spelen. En een drukke server trekt weer meer spelers aan etc. etc..
[edit] misschien nog een idee om in de servernaam duidelijk [NL] te zetten (stond er volgens mij niet in.) Trekt ook weer extra mensen (en duitsers....)en termen als 24/7 DUST in de titel trekt ook spelers aan.
hoop je vaker te zien op de server
weet iemand nog goede websites waar ik hem eventueel neer kan ploppen??
er moeten meer luitjes op server komen
was gister erg gezellig
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Ik kan (als ik eraan denk) je server op Edit-Strike noemen als je wilt. (dit is geen garantie voor veel spelers maar we hebben wel redelijk wat visitorsOp dinsdag 05 maart 2002 10:49 schreef Damian het volgende:
Mareh,
weet iemand nog goede websites waar ik hem eventueel neer kan ploppen??
er moeten meer luitjes op server komen
was gister erg gezellig
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
hmmz owke, waar moet ik die posten op clanbase dan???Op dinsdag 05 maart 2002 10:52 schreef RexomniuM het volgende:
Je moet ook zorgen voor een goede naam van je server. Zorg dat hij opvalt maar niet 'schimmig' oogt. En natuurlijk op clanbase een verhaaltje posten wil ook wel eens helpen
doe datIk kan (als ik eraan denk) je server op Edit-Strike noemen als je wilt. (dit is geen garantie voor veel spelers maar we hebben wel redelijk wat visitors )
Ehm....kijk bij clannews ofzo....of zet het op het forum.Op dinsdag 05 maart 2002 11:00 schreef Damian het volgende:
[..]
hmmz owke, waar moet ik die posten op clanbase dan???
Edit-strike is ook wel een goed idee trouwens. Dat mes snijdt aan twee kanten. Zij krijgen meer bezoekers uit de CS community en jij meer vanuit die community...ik zou hier serieus over nadenken als ik jou was
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
go figure
wie ik?????Op dinsdag 05 maart 2002 12:36 schreef Oakley het volgende:
Je bent em nu al aardig aan het promoten slimmerik
8 uur???Op woensdag 06 maart 2002 09:23 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Vanvond weer? zeg maar een tijd en ik ben er
Verwijderd
alleen zoals ik al zei zijn die CS Guard admin msgs irri, die kunnen gewoon uit
hebben jullie al iets van een logo ofzow,
dat promoot makkelijker
weheh vanavond hoop ik nog een zooi lui van hier te zien!!Op woensdag 06 maart 2002 22:10 schreef Crash-Override het volgende:
toen net was er niemand
dus ik 0wnde zwaar
Verwijderd
Ill be there at 8.Op donderdag 07 maart 2002 12:50 schreef Damian het volgende:
[..]
weheh vanavond hoop ik nog een zooi lui van hier te zien!!
1 iDM en 1 iCTF
die iCTF is meer een war server dus daar komt geen hond.
die iDM server is zwaar geliefd bij mensen en zit savonds ook bom vol, wrom? ik heb hem in de serverlist gezet en hij draait op een 155mbit lijntje
dusja meer tips kannik eigenlijk niet geven, ja promot hem op je website, zoals bij mij (klik op me huisje)
suc6
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
niet de clan he, de serverOp vrijdag 08 maart 2002 14:50 schreef RaDKiLL het volgende:
Hij heeft het er toch over hoé hij in "de scene" geraakt?!
en we hebben goede anticheat... net nieuwe CD geinstalleerd naast CSG... werkt tegen de nieuwste OGC... zelf getest
Bennut met je eens...Wij hebben ook constant "volle bak"...
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Done.Op vrijdag 08 maart 2002 16:15 schreef R4NCOR het volgende:
* R4NCOR gaat nu ff uitchecken.
Paar negatieve dingen die me opvielen:
- FF = aan, is niet leuk met n00bs
- Er werden mensen gedisconnect van de server, waarna ze even later terug kwamen en vroegen door wie ze gekicked waren.
Positief:
- Lekkere ping
- CS-Guard
- GoT-ers op de server
Al met al wel een leuke ping, alleen die 2 puntjes hierboven zou ik wat aan doen
FF zou ik dus echt wel aan laten staan,Op vrijdag 08 maart 2002 17:06 schreef R4NCOR het volgende:
[..]
Done.
- Er werden mensen gedisconnect van de server, waarna ze even later terug kwamen en vroegen door wie ze gekicked waren.
Positief:
- Lekkere ping
- CS-Guard
- GoT-ers op de server
Al met al wel een leuke ping, alleen die 2 puntjes hierboven zou ik wat aan doen
ik vind hetzelf veel fijner spelen (don't ask me why)
het geef meer realisme mee, en je neigt eerder om als een team te gaan spelen,
ipv in de wilde weg te gaan raggen, zoals sommige n00bs dat doen
dit alles IMHO
eventueele afwisseling tussen FF on/off zou uiteraard ook kunnen
(nee, niet om de 5min gaan wisselen
Verwijderd
Ik viel heletijd uit de gameOp vrijdag 08 maart 2002 17:06 schreef R4NCOR het volgende:
[..]
Done.
Positief:
- Lekkere ping
- CS-Guard
- GoT-ers op de server
weetnie hoe da kan maja, voor de rest issie goed
jupz, zal wel leuk zijn, als er veel GoT luitjes op kwamenOp vrijdag 08 maart 2002 18:27 schreef Crash-Override het volgende:
tis idd een leuke server
het moet alleen drukker worden!!!
en dan uiteraard met mensen van GoT
FF is aan, en die zal ook aan blijven, t'is geen n00b server, dus word er ge-tk'd, dan word ie gekickt na drie keer, of als ik er ben of soef, word ie door ons gekickt.Paar negatieve dingen die me opvielen:
Natuurlijk kan op aanvraag als Soef of ik er ben, FF uit.
Tjah, dat disconnecten ligt niet aan de server denk ik. Hier geen last van, en bij friends ook niet.
dusseh,
thanx, en kom nog eens terug met vrienden
Ik heb wel zin nu, dusseh, wie komt??
En ik verschijn nog wel een paar keer op de server
klopt jah,Op zaterdag 09 maart 2002 01:52 schreef Tw^st3D het volgende:
FF uitzetten is een stukje van CS bederven...
ik ga nu es kijken of er wat te doen is,
of dat ik weer alleen ben
wat ook helpt is het ip bijv te vervangen door cs.drake.nl
als er dan iemand op speelt en het naar z'n zin heeft komt ie sneller terug door het makkelijker ip..