Flash MX ?!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 654 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 09:31
http://www.macromedia.com/software/flash/

Is flash mx de opvolger van v5 ?

Op de productspagina kan ik flash v5 niet meer vinden :?
Macromedia Flash MX is the fastest way to create rich Internet content and applications with a better return on investment. Powerful video, multimedia and application development features allow the creation of rich user interfaces, online advertising, eLearning courses and enterprise application front-ends. Deploy consistently to over 414 million Internet users across all major platforms and devices with the leading rich client, Macromedia Flash Player.
edit:

Het is idd de opvolger van v5...

Je kan jammer genoeg nog geen trial downloaden :(

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flash MX :?
Ik dacht gewoon Flash 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op maandag 04 maart 2002 16:27 schreef [FrEEzEr] het volgende:
Je kan jammer genoeg nog geen trial downloaden :(
[/edit]
Hoort hier eigenlijk niet maar in Software Algemeen maar goed ;)

Over 10 dagen kun je Flash MX kopen, en ik kijk er nu al naar uit.

lekker in Barcelona 's avonds Flash MX verkennen op de laptop... 8-)

"You're only as good, as what you did last week."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om de één of andere reden hebben ze het idd flash MX genoemd ipv flash 6, hetzij om een imago change, om mee te doen (win XP) of om iets anders :)

Er is idd ook nog geen trial beschikbaar, ik heb wel een demo gezien @ flashtival.nl en ik vond het veelbelovend, enkele opties:

- webcam embedding (dus dat je heel simpel een webcam ding in je swfjes kunt doen)
- betere compressie (50% kleinere bestanden)
- etc. :p

edit:
+ linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Laatst online: 01-08 09:31
En ik maar denken dat het om een budget flash versie ging |:( ;)

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op maandag 04 maart 2002 16:42 schreef J-roen het volgende:
Om de één of andere reden hebben ze het idd flash MX genoemd ipv flash 6, hetzij om een imago change, om mee te doen (win XP) of om iets anders :)
geen imago change, deel van de nieuwe strategie om zich meer te gaan richten op business application development. Flash MX is daar de eerste ontwikkeling van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk weg met de intro's and hurray voor de html-embedded applications :) fijn fijn fijn fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op maandag 04 maart 2002 20:12 schreef B-Top het volgende:
Eindelijk weg met de intro's and hurray voor de html-embedded applications :) fijn fijn fijn fijn :)
Over 2 jaar misschien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nu twijfel ik echt of ik het dan ook echt zal (kopen en) gebruiken. Want de de mensen die naar je internet pagina loeren moeten dus weer een nieuwe plug-in downloaden. Nu Windows XP (met flash5 plug-in) nog een redelijk nieuw OS is zal de Flash MX plug-in niet zo heel snel ingeburgerd raken. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 22:40 schreef Insanepeanut het volgende:
Nu twijfel ik echt of ik het dan ook echt zal (kopen en) gebruiken. Want de de mensen die naar je internet pagina loeren moeten dus weer een nieuwe plug-in downloaden. Nu Windows XP (met flash5 plug-in) nog een redelijk nieuw OS is zal de Flash MX plug-in niet zo heel snel ingeburgerd raken. :'(
dat dacht ik ook meteen toen ik de sys requirements bekeek (doe ik namelijk altijd :) )
Mac OS 8.6 minimaal vin ik best wel pittig voor n plugin.
tis dat ik OS X heb maar toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Idd, dat zal nog wel een tijd duren (net als bij flash 5 bijv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05-2021

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Is het wel een andere naam voor Flash 6 of een app naast Flash 6?

Ik las op WebWereld dat het een programma is om complete websites mee te bouwen, doorontwikkeld uit Flash.

Ben wel benieuwd of er nog een trial komt...
Op Webwereld staat dat Flash MX gebruikt maakt van de Flash Player 6 plugin, ik neem aan dat er vanzelf een melding verschijnt dat je Flash moet updaten ofzo

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op maandag 04 maart 2002 22:57 schreef ImPrEzA het volgende:
Is het wel een andere naam voor Flash 6 of een app naast Flash 6?

Ik las op WebWereld dat het een programma is om complete websites mee te bouwen, doorontwikkeld uit Flash.
Flash MX is de opvolger van Flash 5, en daarnaast het eerste product van de nieuwe strategie van Macromedia. Rich Internet Applications is het nieuwe "buzz" word waar alles draait om slimmere clientside apps, met instant dynamisch data die op meerdere platform kan draaien. Flash MX en Coldfusion Server MX zijn daar de eerste producten van...expect more :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar staat MX voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahshjeblieft, hier een tip, een aanvullig op deze topic...

http://www.computerarts.co.uk/news/story.asp?newsFeature=31960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

* oh,when? verklapt nu dan stiekem dat ie vannacht met een eerste sneak-preview komt van Flash MX

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
Hmm, met LoadMovie JPEG's inladen ruled best wel...betere free-transform tool is ook geen overbodige luxe...en ben ook _erg_ benieuwd naar die videosupport :). Als ze meer met video e.d. gaan doen in toekomstige Flash versies dan gaat het wel erg richting Director :). Interface ziet er op het eerste gezicht ook vrij goed uit...ben erg benieuwd of de performance van Actionscript is verbeterd....maar kan me haast niet voorstellen van niet :). Weet iemand of er voor de rest nog veel dingen zijn toegevoegd/veranderd qua scripting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 00:26 schreef oh,when? het volgende:
* oh,when? verklapt nu dan stiekem dat ie vannacht met een eerste sneak-preview komt van Flash MX

Waar blijftie nou monsieur oh,when? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op dinsdag 05 maart 2002 01:28 schreef BDisOKE het volgende:

[..]

Waar blijftie nou monsieur oh,when? >:)
tis nog geen ochtend..en jij mag niet klagen want jij hebt al genoeg gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tie-rep
  • Laatst online: 25-07 14:19

tie-rep

nu met ir. !

Op dinsdag 05 maart 2002 00:26 schreef oh,when? het volgende:

pomtiedom... zal ik dan toch nog even wachten??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op dinsdag 05 maart 2002 02:19 schreef tie-rep het volgende:

[..]

pomtiedom... zal ik dan toch nog even wachten??!
yup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op dinsdag 05 maart 2002 02:20 schreef oh,when? het volgende:

[..]

yup :)
Mooi, dan blijf ik ook nog even op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Afbeeldingslocatie: http://80.247.200.29/screenshots/bootup_800_600.jpg

En de rest is te vinden op Flashdeveloper.nl

Dit is deel 1 van een reeks waarin we Flash MX gaan reviewen..be prepared for more :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Oh,when? Volgens mij is het niet de bedoeling dat een watermark ten koste gaat van overzichtelijkheid.. geez.. probeer eens de nieuwe optie opacity in Photoshop :) Het leidt zo wel heel erg af.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op dinsdag 05 maart 2002 02:57 schreef oh,when? het volgende:
[afbeelding]

En de rest is te vinden op Flashdeveloper.nl

Dit is deel 1 van een reeks waarin we Flash MX gaan reviewen..be prepared for more :)
Euhhh spam :? ;)

Die andere screenies zijn wel mooi maar het merendeel van die nieuwe functies was al wel zo goed als bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Laatst online: 07-08 16:37

cutter

Wannabe i7 fanboy

Op dinsdag 05 maart 2002 08:48 schreef Nelis het volgende:

[..]

Euhhh spam :? ;)

Die andere screenies zijn wel mooi maar het merendeel van die nieuwe functies was al wel zo goed als bekend.
spam ben ik het wel mee eens, maar ja zoals orwell al zei 'All animals are equal but some animals are more equal than others.'

En om nou een teaser te plaatsen als screenshot...... hmzzz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach zout toch is op met dat ge**** over dit spam, dat spam, zus spam, zo spam. Ik lees dag in dag uit, dat gemekker over spam als er heel toevallig een link wordt gepost.

Wordt er ondertussen scheitziek van, dat Oh When? hier ons een eerste indruk laat zien van van Flash MX.. Of het nou een teaser is of het about menu. Dat zal me een zorg zijn, en dat er meteen weer negatieve reacties er op moeten komen. Kap daar nou eens mee, en zeker met dat "SPAM" geblaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op dinsdag 05 maart 2002 08:56 schreef Gordijnstok het volgende:
Ach zout toch is op met dat ge**** over dit spam, dat spam, zus spam, zo spam. Ik lees dag in dag uit, dat gemekker over spam als er heel toevallig een link wordt gepost.

Wordt er ondertussen scheitziek van, dat Oh When? hier ons een eerste indruk laat zien van van Flash MX.. Of het nou een teaser is of het about menu. Dat zal me een zorg zijn, en dat er meteen weer negatieve reacties er op moeten komen. Kap daar nou eens mee, en zeker met dat "SPAM" geblaat.
Tss, wat genuanceerder mag ook wel. Niemand heeft wat aan zo'n screenie, maar wordt wel lekker gemaakt en vervolgens naar die site gelokt. Dat watermerk zal mij ook worst wezen, maar post dan gewoon alle screenies en eventueel wat uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Laatst online: 07-08 16:37

cutter

Wannabe i7 fanboy

Op dinsdag 05 maart 2002 08:56 schreef Gordijnstok het volgende:

Toevallig een link posten, hmmz nee, een link naar de voorpagina van een website dus niet naar het artikel zelf, een totaal oninteressante screen met de belofte voor meer, heel groot de websitenaam op de screen, de poster is zelf medewerker bij de website, een conclusie: het is spam.....

Heb ik er problemen mee, nee want het is een terzake doende link en de bedoelingen van Oh,when? zijn niet anders dan integer.... maar het is en blijft spam.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:10
Nelis:
Tss, wat genuanceerder mag ook wel.
Nee, dit is genuanceerd :P :

Mensen die Fortuyn met Hitler vergelijken zouden zelf eens vergast moeten worden.
Gewoon om eens te beseffen waar ze over praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond dit al behoorlijk genuanceerd. Ik neem geen blad voor de mond, als ik zie hoe er het in W&G de laatste tijd er aan toe gaat. Zeker mbt tot spam die de laatste tijd een favoriete kreet is, en waarmee alles wat behulpzaam is wordt bestempeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Op dinsdag 05 maart 2002 09:07 schreef cutter het volgende:

[..]

Toevallig een link posten, hmmz nee, een link naar de voorpagina van een website dus niet naar het artikel zelf, een totaal oninteressante screen met de belofte voor meer, heel groot de websitenaam op de screen, de poster is zelf medewerker bij de website, een conclusie: het is spam.....

Heb ik er problemen mee, nee want het is een terzake doende link en de bedoelingen van Oh,when? zijn niet anders dan integer.... maar het is en blijft spam.....
Ben ik het wel mee eens. In feite is een link naar Google.com ook spam..

[llewella-style] Maar laten we weer liev doen allemaal :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

zo..ik lees dat een screenshot gelijk al heftige discussies oplevert :D

maar goed..ff disclaimertje..toegegeven dat flashdeveloper-logootje is lelijk ( die heb ik gelukkig ook niet gemaakt ;) ) maar moeten we doen ivm afspraken Macromedia.
En wees niet bang, ik zal nog wel meer info posten over Flash MX, dit was alleen een teaser..

Sorry als het verkeerd overkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
mja, zo'n plugin download je in een minuut, dus ik laat me niet weerhouden om het te gebruiken.
Je gaat nu toch ook geen sites meer designen voor ie4 of netscape 3, das nutteloos, als surfers te lui zijn om wat nieuwe software te downen dan hoeven ze mijn website niet te zien.

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op dinsdag 05 maart 2002 09:42 schreef Tom het volgende:

[..]

[llewella-style] Maar laten we weer liev doen allemaal :*
Juist :* :P
Op dinsdag 05 maart 2002 10:41 schreef marko77 het volgende:
mja, zo'n plugin download je in een minuut, dus ik laat me niet weerhouden om het te gebruiken.
Je gaat nu toch ook geen sites meer designen voor ie4 of netscape 3, das nutteloos, als surfers te lui zijn om wat nieuwe software te downen dan hoeven ze mijn website niet te zien.
Niet iedereen is zo op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen als 'wij tweakers'. Een groot deel van de surfers weet niet eens wat ie moet doen als er zo'n 'weeet u zeker dat u deze plugin wilt downloaden?' popupt. Net als het feit dat veel mensen niet weten wat voor resolutie of browser ze hebben en, belangrijker nog, hoe ze dat moeten veranderen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 10:41 schreef marko77 het volgende:
4 minuten op een 56k .... nog steeds het grootste gedeelte van de gebruikers hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bovendien is de penetratie van de nieuwste flash plugins ook nog niet bijster hoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij penetratie denk ik dan meer aan diepte dan aan hoogte, maar vooruit :)
Ennuh, hjet zal idd wel even duren voor de grote niet flash specifieke sites het kunnen gebruiken....getuige die van mijn werkgever (grooot!), waar flash 5 nu pas een tijdje echt gebruikt word(ook dankzij mij, maar alla).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf wanneer kan de trial gedownload worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

15 maart, of iets eerder >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op dinsdag 05 maart 2002 17:13 schreef BDisOKE het volgende:
15 maart, of iets eerder >:)
15 maart. punt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op dinsdag 05 maart 2002 13:38 schreef bAids het volgende:
Vanaf wanneer kan de trial gedownload worden?
Legaal: 15 maart
Illegaal: nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 20:46
WAAAA HELMAAL TE WOEI!!!
ze hebben echt veel verbeterd, wat ik niet goed vond aan flash 5!
dit kan niet anders dan goed zijn!!! *D

10 days and counting... *D *D *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die editing in timeline is zeker relaxt...

Dan hoef je niet zo moeilijk meer te doen.... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow, die nieuwe opties zien dr vet relaxt uit vin ik..

cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
-FLoRiaN-:
wow, die nieuwe opties zien dr vet relaxt uit vin ik..

cool
Zie latere reply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

cjs

Macromedian

Hier zijn een paar linkjes om alvast eens te kunnen spelen met wat nieuwe Flash 6 functies, wanneer je alleen Flash 5 tot je beschikking hebt:

drawing API
New in Flash MX: LocalConnection
Local Object - Store Files on User's Computer

:Y)

Gemiddelde Nederlanders zijn maar halve Nederlanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 10:30 schreef willem169 het volgende:

[..]

Dude, neem de volgende uitspraak maar in acht:

"Als je niets zegt, post dan niet."

Duidelijk?...
Dude........ je kunt ook wel iets vriendelijk zijn, je bent niet bezig met koeien ;) .. duidelijk? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
-FLoRiaN-

Eerste reactie van mij was niet zo bedoeld, en was in eerste instantie geirriteerd, maar ik wilde je toch even op een of andere subtiele manier duidelijk zien te maken dat het in tech-fora niet echt gebruikelijk is dat soort antwoorden te plaatsen. Deze reactie was dus niet zo bedoeld, ik hoop dat je dat kunt aannemen.

Toch hoop ik dat je die ongeschreven regel in acht kunt nemen, en zo een steentje bijdragen aan het forum. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe inzicht op deze topic... :)

Wat denken jullie?
Is Flash MX een bedreiging voor Director?
Want als de nieuwe Flash zo compleet wordt zoals wordt gezegd, wat weerhoudt ons dan om voor Flash te kiezen i.p.v. Director?
Met name de mensen die al lange tijd met Flash werken en die de overstap willen wagen naar multimedia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

doe niet zo leip, director is nog steeds de enige manier om goede 3d toepasingen makkelijk en snel op internet te zetten. en is deze topic niet een beetje ouwe koek?

[topic=331494/1/25]

enne... owhen... wat loop je weer VRESELIJK interessant te doen met je watermerk :P

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 14:36 schreef XangadiX het volgende:
doe niet zo leip, director is nog steeds de enige manier om goede 3d toepasingen makkelijk en snel op internet te zetten. en is deze topic niet een beetje ouwe koek?

[topic=331494/1/25]

enne... owhen... wat loop je weer VRESELIJK interessant te doen met je watermerk :P
We zullen zien..... :)

Nee man, eigenlijk is het niet echt oud. Het nieuws van Flash MX was pas sinds enkele dagen geleden uit, en zulke topics zijn altijd/meestal wel interessant voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik jullie dan laten schrikken door jullie mee te delen dat Director over niet al te lange tijd ook history is.

Wat nu Director is wordt straks allemaal naar Flash getransformeerd. Flash MX is pas de eerste stap in een grote metamorphose :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 15:50 schreef Gordijnstok het volgende:
Mag ik jullie dan laten schrikken door jullie mee te delen dat Director over niet al te lange tijd ook history is.

Wat nu Director is wordt straks allemaal naar Flash getransformeerd. Flash MX is pas de eerste stap in een grote metamorphose :)
Dat bedoelde ik. :) Ik vind Flash prettiger werken, dus wat dat betreft mogen ze fuseren. Andere mensen zullen andere meningen hebben hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het werkt ook zo onhandig nu :) Verschillende plugins terwijl dat heel mooi 1 pakketje kan worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op woensdag 06 maart 2002 15:47 schreef Cool_Duck het volgende:

[..]

We zullen zien..... :)

Nee man, eigenlijk is het niet echt oud. Het nieuws van Flash MX was pas sinds enkele dagen geleden uit, en zulke topics zijn altijd/meestal wel interessant voor ons.
Mwoa, bijna alle nieuwe functies waren al bekend (in tegenstelling tot wat Oh,when? in dat oude topic opperde >:) ;)).

Neemt niet weg dat idd interessant is dat Macromedia zich meer gaat richten op apllicaties. Daarnaast wordt er achter de schermen ook nog hard gewerkt aan een nieuwe versie van de server software Coldfusion mét xml-ondersteuning (aldus webwereld).

Kosten volledige versie: +/- 571 euro
Kosten upgrade: +/- 228 euro

De speler/plugin zal tegelijkertijd worden uit uitgebracht maar voordat die ooit geïntegreerd is zijn we al een tijd verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op woensdag 06 maart 2002 17:03 schreef Nelis het volgende:

[..]

Mwoa, bijna alle nieuwe functies waren al bekend (in tegenstelling tot wat Oh,when? in dat oude topic opperde >:) ;)).
vertel...geloof me...sommige mensen hebben echt mandaat itt wat sommige hier lopen te blaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op woensdag 06 maart 2002 20:09 schreef oh,when? het volgende:

[..]

vertel...geloof me...sommige mensen hebben echt mandaat itt wat sommige hier lopen te blaten.

:? En nu in het Nederlands ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 08:39 schreef OzBoz het volgende:
Oh,when? Volgens mij is het niet de bedoeling dat een watermark ten koste gaat van overzichtelijkheid.. geez.. probeer eens de nieuwe optie opacity in Photoshop :) Het leidt zo wel heel erg af.
Dan ben je wel erg snel afgeleid :) Ik kan me wel focussen op de nieuwe Flash.

Cheerio

Der Franzzzz (eeeeeeeeeeejjjjjjj... Biertje?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Hehe, valt ook niet op dat jij ook medewerker bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

nah, als ze dus wat snelheid brengen in de actionscript engine OF een plugin zoals in Macromedia director erin doen (wat idd openGL of DirectX) in flash gaan proppen vind ik het allemaal best, ik gebruik de programma's toch door mekaar.

maar 100x sneller (zoals in de specs staat) is niet genoeg voor mijn Flash-tie fighter, laat staan voor mijn Flash-virtua fighter... dusssu... tot die tijd houdt ik het op director en zijn shockwave met de OpenGL plugin :)

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

en van HTML embedding krijg ik een stijve lul :+

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 17:03 schreef Nelis het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat idd interessant is dat Macromedia zich meer gaat richten op apllicaties. Daarnaast wordt er achter de schermen ook nog hard gewerkt aan een nieuwe versie van de server software Coldfusion mét xml-ondersteuning (aldus webwereld).

Kosten volledige versie: +/- 571 euro
Kosten upgrade: +/- 228 euro

De speler/plugin zal tegelijkertijd worden uit uitgebracht maar voordat die ooit geïntegreerd is zijn we al een tijd verder.
XML wordt al volledig ondersteund in ColdFusion, dat is dus niet 1 van de nieuwe features.

ColdFusion 6 (NEO) zal worden ge-runned als een stand-alone server. Dit betekend dat er behalve 2 ColdFusion Server in een cluster ook 2 geclusterde ColdFusion Server + een IBM WebSphere, BEA WebLogic en Macromedia JRun kan worden geplaatst.

Tevens zal er een strakke integratie zijn met Microsoft Windows en .NET technology.

Door de nieuwe architectuur zal er wederom een behoorlijk performance boost achter zitten, verhoogde native support voor content gecodeded in double-byte languages zoals Chinees en Japans. Verder zijn er nog bredere deployment opties, uitgebreider en efficienter gebruik van JavaServer Pages (JSP), Java servlets and Enterprise JavaBeans (EJB). in je pagina's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op donderdag 07 maart 2002 02:23 schreef XangadiX het volgende:

maar 100x sneller (zoals in de specs staat) is niet genoeg voor mijn Flash-tie fighter, laat staan voor mijn Flash-virtua fighter... dusssu... tot die tijd houdt ik het op director en zijn shockwave met de OpenGL plugin :)
zou misschien ook door je Actionscript skills kunnen komen natuurlijk ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 10:07 schreef oh,when? het volgende:

[..]

zou misschien ook door je Actionscript skills kunnen komen natuurlijk ;) :+
mijn quake 3 met echte bsp's en perspectief correcte textures wil ook nog niet helemaal draaien :)
In flashmx zou ik dat maybe nog best aan de gang kunnen krijgen, maar dan quake 1 met een fps van 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op donderdag 07 maart 2002 13:50 schreef B-Top het volgende:

[..]

mijn quake 3 met echte bsp's en perspectief correcte textures wil ook nog niet helemaal draaien :)
In flashmx zou ik dat maybe nog best aan de gang kunnen krijgen, maar dan quake 1 met een fps van 2 :)
niet te snel zeggen, de nieuwe drawing API is smooth :)

check wat ze op Were-Here allemaal al aan het doen zijn:

http://www.bit-101.com/wh/test%202.swf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 20:46
paar dingen:

- over 4 dagen komt ie officiel uit :9~ :9~

maar ik heb er al mee mogen werken O+
- hij werkt erg makkelijk!
- de tutorials die erbijzitten zijn niet allemaal even duidelijk :{ Het w88 is op sites die het duidelijk uitleggen, of dat ik er mezelf meer in ga verdiepen :P
- er is goed naar gebruikers geluisterd bij het maken van de (verbeterde) interface.

meer zeg ik niet ;) Maar t.o.v. 5 is het zeker geen "mega-vernieuwing" maar meer ene uitgebreide update... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 07:07 schreef G-Spotter het volgende:
paar dingen:

- over 4 dagen komt ie officiel uit :9~ :9~

maar ik heb er al mee mogen werken O+
- hij werkt erg makkelijk!
- de tutorials die erbijzitten zijn niet allemaal even duidelijk :{ Het w88 is op sites die het duidelijk uitleggen, of dat ik er mezelf meer in ga verdiepen :P
- er is goed naar gebruikers geluisterd bij het maken van de (verbeterde) interface.

meer zeg ik niet ;) Maar t.o.v. 5 is het zeker geen "mega-vernieuwing" maar meer ene uitgebreide update... :)
Tell us something we don't know ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check wat ze op Were-Here allemaal al aan het doen zijn
Zijn jullie bezig met een grijs vlak??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 09:38 schreef daxx909 het volgende:

[..]

Zijn jullie bezig met een grijs vlak??? :)
Neej, jij hebt geen 6 player...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05 15:34

RRX

@life-

Op donderdag 07 maart 2002 14:23 schreef oh,when? het volgende:

[..]

niet te snel zeggen, de nieuwe drawing API is smooth :)

check wat ze op Were-Here allemaal al aan het doen zijn:

http://www.bit-101.com/wh/test%202.swf
najs!!!! net zo smooth :)

mijn T.net systeemspecspagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 22:19

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Op maandag 11 maart 2002 10:03 schreef B-Top het volgende:

[..]

Neej, jij hebt geen 6 player...
ik zie ook alleen grijs, maar heb wel de laatste player... :?

Ps (coole Flash MX Feature tour)
http://www.macromedia.com/software/flash/productinfo/features/flash_feature_tour/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

cjs

Macromedian

Op maandag 11 maart 2002 14:06 schreef kaassouffle het volgende:

[..]

ik zie ook alleen grijs, maar heb wel de laatste player... :?

Ps (coole Flash MX Feature tour)
http://www.macromedia.com/software/flash/productinfo/features/flash_feature_tour/
Weet je dat nu wel zeker?
Staat er bij jouw in het rechtermuisklikmenu 'About Macromedia Flash Player 6'?

(De link naar de bèta player staat nl niet op de normale flash-plugin downloadpagina)

Gemiddelde Nederlanders zijn maar halve Nederlanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 22:19

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Op maandag 11 maart 2002 14:55 schreef cjs het volgende:

[..]

Weet je dat nu wel zeker?
Staat er bij jouw in het rechtermuisklikmenu 'About Macromedia Flash Player 6'?

(De link naar de bèta player staat nl niet op de normale flash-plugin downloadpagina)
Heb de pagina gevonden !
Installatie lukt alleen niet. Hij zegt dat het gelukt is maar ik zie grijs bij de eerder gegeven link en hij zegt nog steeds dat ik versie 5 heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:37
HIHAAA!, ik heb flash MX , wel illigaal, als je screeniees wil mot je ff geduld hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/joricksaaltink/flashmx1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/joricksaaltink/flashmx2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/joricksaaltink/flashmx3.jpg

Donders mooi man *D 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Als je ze ff resized zijn de modemslachtoffers ook weer blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
hoe? ubb code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 21:14 schreef Jorick het volgende:
hoe? ubb code?
Kan, maar verandert de filesize niet. Ieder grafisch programma kan het ook. (behalve paint ofzo)

/me dat je dit in /13 moet zeggen :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 18:40
Is er al een trial versie uit??

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Afbeeldingslocatie: http://www.moodbenders.nl/flashmxsmall.jpg

Wat is het toch altijd weer veel makkelijker om twee monitors te hebben in plaats van 1 vreselijk lompe.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 22:29 schreef OzBoz het volgende:
[afbeelding]

Wat is het toch altijd weer veel makkelijker om twee monitors te hebben in plaats van 1 vreselijk lompe.
omfg
waar heb je die beeldige foto vandaan die je daar subtiel aan het bewerken bent? :) kvinnum echt zwaar mooi... spaar eigenlijk van die diepe perspectief foto's... jammer dattik niet echt weet waar ik moet zoeken of hoe ik er anders aan moet koemn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm, ik ruik een picture-request...
kijk eens op http://www.istockphoto.com/ jammergenoeg niet gratis meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 23:10 schreef lombdude het volgende:
hmmm, ik ruik een picture-request...
kijk eens op http://www.istockphoto.com/ jammergenoeg niet gratis meer...
eh ja die kende ik dus al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-12-2022

Hangloozz

{ @$%&# }

zo de bestelling is de deur uit, als het meezit issie vrijdag binnen en dan kunnen ze(* ) hier los met MX :)

* kevenius en tie-rep lopen al dagen met kwijl en schuim op de bek :P

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey maar ik heb vrij dag vrij!
Godver!
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop op de dag van de release de eerste beta van dragon_mx de deur uit te gooien :), ik ben al een dagje vbezig geweest dragon_engine_5 te herschrijven, maar opnieuw begonnen, dus de eerste feature set van deze enorm koele 3d api zal een beetje bekrompen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
zeg, hoe komen jullie allemaal aan Flash mx???

Waar hebben jullie dat gedownload ?? :?

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 13:42 schreef inquestos het volgende:

Op deze site..

http://www.bsa.com/downloads/l33t5hit/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
Op dinsdag 12 maart 2002 13:42 schreef inquestos het volgende:

ey mannetje, das dus mooi een warezrequest en daar krijg je dus een waarschuwing voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Op dinsdag 12 maart 2002 13:54 schreef McVirusS het volgende:

[..]

ey mannetje, das dus mooi een warezrequest en daar krijg je dus een waarschuwing voor.
Ik denk dat jij m'n post verkeerd hebt geïnterpreteerd. Ik vroeg gewoon waar die te downloaden was, ik ging er van uit dat ie op de Macromedia.com-site te downloaden was, maar daar kon ik 'm helaas niet vinden.

Ik begrijp nu dat ie daar niet te downloaden is (of toch wel :? ?), en dat je daarom mij verkeerd hebt begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op dinsdag 12 maart 2002 14:59 schreef inquestos het volgende:

Ik begrijp nu dat ie daar niet te downloaden is (of toch wel :? ?), en dat je daarom mij verkeerd hebt begrepen.
Nee, want als je goed gelezen had dan had je kunnen zien dat Flash MX pas as vrijdag uitkomt. Of eventueel had je zelf naar de Macromedia website kunnen gaan en daar was het je zeker wel duidelijk geworden. Of je bent heel slecht in lezen, of je bent heel goed in het verbergen van warez-request...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

btw voor iedereen die heel erg nieuwsgierig is naar Flash MX:
Flash MX Event
De nieuwe ervaring!

Woensdag 13 maart 2002 is het Concert gebouw:"De Vereeniging" het toneel voor de introductie van Macromedia's Flash MX!

Tijdens dit seminar wordt Flash MX getoond.
Macromedia Flash MX is hét antwoord waar u op heeft gewacht. Nu kunt u visueel opwindende, zeer interactieve websites en rijke internettoepassingen maken, in minder tijd en met meer efficiëntie dan ooit te voren.
http://www.datmoetikzien.nl/index.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Op dinsdag 12 maart 2002 15:41 schreef oh,when? het volgende:

[..]

Nee, want als je goed gelezen had dan had je kunnen zien dat Flash MX pas as vrijdag uitkomt. Of eventueel had je zelf naar de Macromedia website kunnen gaan en daar was het je zeker wel duidelijk geworden. Of je bent heel slecht in lezen, of je bent heel goed in het verbergen van warez-request...
Sorry, maar ik had niet de moeite genomen om heel dit topic door te kijken, en het feit dat ik het niet kon vinden op de site van Macromedia zegt niks.

Maar vanaf 13 maart is er dus een trial-versie te downloaden om uit te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tie-rep
  • Laatst online: 25-07 14:19

tie-rep

nu met ir. !

Op dinsdag 12 maart 2002 12:00 schreef Hangloozz het volgende:
* kevenius en tie-rep lopen al dagen met kwijl en schuim op de bek :P
schreef kevenius het volgende:
Hey maar ik heb vrij dag vrij!
:9~ (ik niet :) )

voor de gelukkige beta testers: kunnen jullie al iets meer loslaten/laten zien over de
Shape Drawing API
Create sophisticated vector graphics in real-time using ActionScript. Advanced developers have direct access to shape drawing functionality, allowing dynamic vector graphic creation with Macromedia Flash Player 6.
heb de kubus gezien: coolio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 15:59 schreef oh,when? het volgende:
btw voor iedereen die heel erg nieuwsgierig is naar Flash MX:
[..]

http://www.datmoetikzien.nl/index.htm
Zijn er btw mensen die daar morgen naar toe gaan in nijmegen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark309
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Mark309

Ook wel Piet

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1537797649

ach ja niet alles kan goed gaan, maar verder is ie perfect :)

Productman.nl - Helpt startups in de Achterhoek en Liemers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 18:16 schreef Necromancy het volgende:

[..]

Zijn er btw mensen die daar morgen naar toe gaan in nijmegen??
Hmmm ik woon in Nijmegen :) maar moet morgen wel naar school... Ik wil er opzich wel graag heen, alleen ff kijken hoelaat het begint? of zou het gewoon de hele dag open zijn en kun je zo binnen wandelen?

Hmmm... Tijden van de "voorstelling"

Dat gaat dus nie lukken met school :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik ben er.. ik neem de sessie van 13:30 :)
Pagina: 1 2 Laatste