|Ambience 2002 Lanparty > Helden > Limburg|

Pagina: 1
Acties:

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Oke wie gaan er?

Info: Ambience 2002

Kunnen we een tweaker meeting houden?

w00t

Verwijderd

zit er over te denken.

aangezien TakeOver niet meer gehouden wordt zal ik toch eens moeten gaan kijken waar ik dan mijn jaarlijks lanparty weekend ga doorbrengen

Verwijderd

Zit nog te twijfelen
Heb eerst nog schrimpwars (begin april) dus is wel erg snel na elkaar :(
Ik wil niet als een te grote nerd overkomen :)
Klopt het nou dat je niet op plek ingeschreven word ?
Dan word het wel weer k*t moet je op tijd zijn anders heb je een of andere suck plek in de plees ofzo

Vrienden van mij willen er wel heen gaan dus het ligt aan hun of ze me kunnen overtuigen :+ (ik hoop dat ze het lukt :))

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:29
Ik ga er ook wel heen denk ik, voor de derde keer alweer. Nu voor het eerst op een andere lokatie, ik hoop dat het met de stroom en het netwerk nu wel goed zal zitten. Maar als ze hetzelfde netwerk als op freelan gaan gebruiken zal het wel goed komen.
Op maandag 04 maart 2002 16:11 schreef Gamegod het volgende:
Zit nog te twijfelen
Heb eerst nog schrimpwars (begin april) dus is wel erg snel na elkaar :(
Ik wil niet als een te grote nerd overkomen :)
Klopt het nou dat je niet op plek ingeschreven word ?
Dan word het wel weer k*t moet je op tijd zijn anders heb je een of andere suck plek in de plees ofzo

Vrienden van mij willen er wel heen gaan dus het ligt aan hun of ze me kunnen overtuigen :+ (ik hoop dat ze het lukt :))
Als je ff op de site had gekeken:
Many people complained that they might be too late at the partyplace to buy a ticket and so that could mean they wouldn't get in. Well, for all of those we have some good news.

For Ambience 2002 we WILL use prepayment (by bank), so you can guarantee yourselves to have a seat by using this option. We're still working on the implementation of this (main delaying factor is that we need to open a German bankaccount for all our German visitors) and we hope to have it running in a few days.

Till that time you can still register yourself and everybody who is in our registrationlist by the time the prepayment opens, will take precendence!
Of je ook op plaats kunt reserveren weet ik, maar het is nu iig wel zeker dat je erin kunt als je gereserveerd hebt.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
170 km... d8 het niet.

Steam

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ambience netwerk is brak

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 15:43
* buzz hoopt er wel te zijn, ik zorg dat ik er 1 uur voor opening ben :)

• FireStarter
Op maandag 04 maart 2002 17:04 schreef bbrother het volgende:
ambience netwerk is brak
Waarom dat? Geef argumenten waarom, en schreeuw niet hopeloos dat iets brak is.

* FireStarter gaat nu voor de eerste keer naar een lanparty.
* FireStarter wil ook naar Drome10 gaan.

w00t

• Squirtle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 19:48
Op maandag 04 maart 2002 17:15 schreef Robbie007 het volgende:

[..]

* Squirtle gaat nu voor de eerste keer naar een lanparty.
* Squirtle wil ook naar Drome10 gaan.
Ambience 2000 was stroomuitval (kwam door brak arregaat( arragaat ? :o ), netwerk deed het wel redelijk, maar was toch fun :7 . Probleem was op dag 3 dacht ik opgelost omdat er een nieuw stroomapparaatding ( :D ) kwam

Ambience 2001 was brak netwerk, switches werkte niet omdat de stroom fluxeerde (?), mij buurman had dat al gezet maar de crew luisterde niet |:( , was ook fun :9

Ambience is een lanparty waarbij je zonder LAN ook fun hebt, ik ga dit jaar zeker weer :P

Verwijderd

Ik woon in Helden:), maar of ik ga weet ik nog niet, als ik ga wordt 't m'n eerste Lan.
Maar is er al bekend waar de Lanparty gehouden wordt in Helden???

• Squirtle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 19:48
Op maandag 04 maart 2002 21:30 schreef Ra2gamer het volgende:
Ik woon in Helden:), maar of ik ga weet ik nog niet, als ik ga wordt 't m'n eerste Lan.
Maar is er al bekend waar de Lanparty gehouden wordt in Helden???
19-20-21 April 2002 ;)

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Neuh is wel errug ver. Maybe naar campzone

iStockphoto

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-01 09:45
Op maandag 04 maart 2002 17:04 schreef bbrother het volgende:
ambience netwerk is brak
hmz dan zou het drome netwerk brak moeten zijn :P
dat netwerk gaan ze namelijk gebruiken lees voor je commenteer geeft.

ik gaat samen met klasgenoot wel eindje rijden R'dam :(
maar lijkt me wel lachen daar ben al ingeschreven :)

Bier, Whiskey en Metal!!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:53

Bezulba

Formerly known as Eendje

in 2000 was het kut, in 2001 nie gegaan maar dat was ook kut... dus dan zal het zeker nu ineens wel goed zijn? neuh niet echt veel vertrouwen in de crew

kga wel naar shrimpwars ofzo :)

blup

Verwijderd

ik ga niet. Ik ben nu naar 4 lans geweest waar gameparty het netwerk deed en elke keer waren er problemen. Geen zin om geld te gaan betalen en dan weer 10 uur zonder netwerk te zitten.

• bbrother
  • Niet online
Op maandag 04 maart 2002 17:15 schreef Robbie007 het volgende:

[..]

* bbrother gaat nu voor de eerste keer naar een lanparty.
* bbrother wil ook naar Drome10 gaan.
ik ben al op zeker 5 verschillende party's geweest
takeover was netwerk SUPER
ne2000 was netwerk beetje brak
Bizarre was netwerk SUPER
ambience was netwerk ZWAAAAAAAAAAAAAAR overbelast..

dus lul ook ff niet voor je nergens bent geweest..

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik wil wel naar campzone (www.campzone.nl ;))
maar niet naar ambience want dat is steeds een slechte lan geweest (2000 de stroom, 2001 het netwerk :P)
verder ga ik altijd naar www.meldersnet.nl en www.twistedpairlan.nl wat wel leuke lan's zijn.

Campzone lijkt me mega cool :7

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Op dinsdag 05 maart 2002 11:52 schreef blijstar het volgende:
ik ga niet. Ik ben nu naar 4 lans geweest waar gameparty het netwerk deed en elke keer waren er problemen. Geen zin om geld te gaan betalen en dan weer 10 uur zonder netwerk te zitten.
Dan is dit misschien je kans om wel te gaan, Gameparty doet hier nl. niet het netwerk maar hetzelfde bedrijf als op Drome 9 zorgt er voor...
BTW: Het was ook niet gameparty die vorig jaar het netwerk verneukte op Ambience, maar de crew zelf, al schoven ze het ff af op Gameparty wat later weer werd ingetrokken...
Check anders hun site nog maar eens...

• FireStarter
Waar ik mij dus aan erger is dat de hele opzet tot nu toe brak is :(

Mijn situatie:
We gaan met 8 man, van Eindhoven daarnaartoe.

Oke, stel dat het gaat zoals het nu naar uit ziet, dan komt het er dus op neer : Wie het eerste komt heeft een plaats, wie te laat komt heeft pech, kaart verkoop aan de ingang.

We gaan met 8 mensen ,en we moeten gewoon naast elkaar zitten, anders gaan we niet, het gaat tenslotte voor de fun.

Kunnen ze niet zo doen:

- Kaartjes voorverkoop beginnen [oke lees de site die sercive moest al op 26 feb klaar zijn] zodat je altijd een kaartje hebt.

- Een plattegrond maken, zodat mensen kunnen worden ingedeelt.?

w00t

Verwijderd

Ik niet, maar die site is wel supermooi

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-01 15:08

Damian

Insane Obtrusion

Ik wil er ook heen, maar heb nog geen vervoer, dus als iemand uit Deventer of omstreken er heen gaat, en ik kan mee rijden met een andere maatje, hoor ik het graag :P

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Zandweter
  • Laatst online: 02-11-2025
Oke.... ff recapituleren (voor de mavo'ers onder ons (harrie jekkers) terug komen op al het voorgaande)

Ambience 2002 is serious buisness... hoop ik.... volgens de site hebben ze alles onder kontrole en moet het met een mindere belasting allemaal ook zo blijven.... dus das lekker lannen 3 dagen lang voor iets van 25€ ... ze zeggen een reserveringssysteem in de lucht te krijgen en dat je met je hele clan plekken kan reserveren, en das tof. Ik ben erg benieuwd!!
Men moet niet zo zeiken als het een keer mis gaat?! zijn er nog mensen die in 98 of 99 zijn geweest???? Toen was het toch wel ok. Misschien wordt het echt nog eens wat! Als je er niet bent geweest moet je achteraf niet zeiken! Het was toch GEZELLIG!!! dat telt in mijn ogen wel!:Y)

Het is weer in de hogeschool venlo en das goed te bereiken, geloof me.

Ik ga sowieso... maar heb makkelijk lullen met moeders bijna om de hoek wonen. :P

see ya (8>

De beste dag van je leven kan vandaag zijn

Pagina: 1