hoi,
ik heb dus net php weer eens gecompiled met deze keer de optie --with-zlib er achter.
nu werkt eindelijk die compressie die je kan aanroepen met:
de output werkt nu wel (als je namelijk "ob_sta.." boven aan zet krijg je ALLEEN MAAR rare tekens).
maar nu krijg ik alleen op het EINDE rare tekens.(op de plek waar het php/html document allang afgelopen is).
de uitvoer:
de source:
please help me out here
en nog een vraag (ik heb al gezocht en vond 1 soortgelijke vraag maar er was geen antwoord). als je de source van Tweakers.net opvraagt zie je code zoals deze:
oftewel zonder alle "new lines" en alle "spaties" ik hoop dat hier ergens een scriptje voor te vinden is of een een plugin voor apache? ik bedoel het schilt allemaal bij elkaar een hoop dataverkeer... en zoals jullie weten is dataverkeer tijd en geld! (zeker met lange DB lijsten).
Heel erg bedankt voor het lezen en ik hoop dat je me kan helpen.
ik heb dus net php weer eens gecompiled met deze keer de optie --with-zlib er achter.
nu werkt eindelijk die compressie die je kan aanroepen met:
PHP:
1
| <?<html><body><p>This should be a compressed page.</body></html><?phpob_start("ob_gzhandler");?> |
de output werkt nu wel (als je namelijk "ob_sta.." boven aan zet krijg je ALLEEN MAAR rare tekens).
maar nu krijg ik alleen op het EINDE rare tekens.(op de plek waar het php/html document allang afgelopen is).
de uitvoer:
code:
1
| This should be a compressed page. ÿÿ |
de source:
code:
1
2
3
4
5
6
| <html>
<body>
<p>This should be a compressed page.
</body>
</html>
ÿÿ |
please help me out here
en nog een vraag (ik heb al gezocht en vond 1 soortgelijke vraag maar er was geen antwoord). als je de source van Tweakers.net opvraagt zie je code zoals deze:
code:
1
2
3
4
5
| bgcolor=white><td bgcolor=#f6f6f5 class=b6 background='g/gradient/1.gif'>01-03-2002</td><td class=b6><a href='plan/153' class=l>Procase nieuwe sponsor Tweakers.net serverpark</a> (53)</td><td bgcolor=#f6f6f5 class=b6 background='g/gradient/1.gif'><a href='plan/crew/1' class=l>Femme</a></td></tr> |
oftewel zonder alle "new lines" en alle "spaties" ik hoop dat hier ergens een scriptje voor te vinden is of een een plugin voor apache? ik bedoel het schilt allemaal bij elkaar een hoop dataverkeer... en zoals jullie weten is dataverkeer tijd en geld! (zeker met lange DB lijsten).
Heel erg bedankt voor het lezen en ik hoop dat je me kan helpen.
Better to be pissed off than pissed on .... :)