Toon posts:

multiplier niet hoger als 8x ?????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een A7V + Duron 700
en ik krijg de multiplier niet hoger als
8x !!!
hoogste voltage geprobeerd maar hij begint te piepen als ik hem opstart.
de proc heb ik "geunlocked" met een potlood

is de proc niet goed geunlocked ?
ik denk zelf dat dat het is namelijk.

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 08:54
Affijn, nog ff verder kleuren..

Verwijderd

als ie een andere multiplier pakt (7,5) lijkt mij dat ie wel goed unlocked is...

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-03 19:55

Apie!

Newer, better & confusinger

voltage verhoogd?
dipswitches goed? lijkt domme vraag als je hem wel op x7.5 kreeg, maar m'n duron 600 start met dipswitch 5&6 op "off" gewoon op met een multiplier van 6.5 terwijl ik met 5&6 op "off" een hogere mulitplier neem, dan gaat ie inderdaan lopen piepen. oplossing: 5&6 op "on" :D

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
lijkt me logish dat hij neit meer multiplier locked is anders zou ie nog gewoon opstarte met gewone frequentie en zou ie dus gewoon boote. je moet voltage omhoog doen waarschijnlijk anngezien hij bij het boote meteen al niet werkt.

Verwijderd

Jullie zijn allemaal zo handig met compu's..
waarom dan toch nog "Niet hoger ALS 8x" Maak daar alsjeblieft hoger dan van ipv als...
staat zo dom.
mzzl

Verwijderd

Ik heb even een vraagje over ongeveer hetzelfde onderwerp en vind het zonde om er een nieuwe topic over te starten.

Ik heb een abit kt7 met duron 650 en hij wil niet posten als ik hem op multiplier 7 zet. Ik heb uiteraard fijn gekleurd met mijn hb potlood.

Mijn vraag nu: heb ik niet lekker gekleurd of heb ik een brakke cpu en moet ik nu het voltage al verhogen?
Ok ik kan het gewoon proberen maar goed :)

Verwijderd

Topicstarter
wat ik dus al zei:

voltage al verhoogt ( tot het max )
krijg de multiplier niet hoger als 8x !!!
als ik hoger ga gaat hij piepen.

ik ga can de week proberen met electrogeleidende kit.

Verwijderd

pechprocessor :P

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:31
Als ik mijn Duron700 clocked op 8.5 of hoger zonder de voltage te verhogen begint mijn computer ook te piepen (blijft maar piepen). Nadat ik mijn voltage omhoog had geschroeft naar 1.75V was dit over.

Hoe heb jij voltage omhoog geschroeft?
Ook geprobeerd om via de bios de voltage omhoog te schroeven? (eerst op 800 mhz, daarna via bios voltage omhoog, daarna 850 mhz).

Verwijderd

ik heb ook een duron600@800 met een A7V. voltage=1,712 heb hier niets aan veranderd.

in het begin werkte alles ook niet echt nog een keer kleuren, jumpers en dipswitches controleren en gaan.

Ik heb hem terug moeten zetten op de "no-jumper"setting, vervolgens alles weer goed zetten voor 8* en het werkte. Heb hem ook even op 900 gehad maar wilde dit even aankijken.
Vandaag gaat ie weer omhoog naar 900+ mag ik hopen, goed voor de koe(800=2,83 Mkeys....900=3,23 Mkeys)

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>ik ga can de week proberen met electrogeleidende kit.[/quote]Wat ga jij can de week met electrogeleidende kit (?) proberen?
Heb je het voltage wel op de correcte wijze hoger gezet?
Pagina: 1