• dandeman58
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 21:51
Ik heb een ericsson r380s gekocht met een datakabel erbij. maar op mijn notebook Toshiba satellite zit geen com-poort. bestaat er niet iets van een verloop stuk van USB of parallel naar com???

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Vast wel, kijk eens bij vobis :X of je plaatselijke electroboer

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

dat probleem heb ik dus ook met mijn laptop ik heb zelf een siemens s45 met een com data kabel. kan ik er dan niet een usb kabel aan vast solderen >:) of iets anders van want z'n stekertje van com--> usb kost z'n 40-50 Euro :'( .

Verwijderd

Verbeter me als ik het verkeerd zeg, maar volgens mij bestaat het dus niet!

Erg onderbouwen durf ik het niet, maar ik heb hier volgens mij wel vaker een vraagje over gezien.

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Het bestaat absoluut. Ik heb hem besteld voor mijn EMap. Die heeft ook een seriele aansluiting. Op mijn notebook zit alleen maar USB. Ik heb hem besteld bij de zaak waar ik de EMap heb gekocht om er zeker van te zijn dat dat in ieder geval werkt. Ik krijg hem als het goed is volgende week binnen en ga hem dan meteen proberen met mijn Sharp Organizer. Die heeft ook een seriele aansluiting.

Je schijnt er drivers ofzo bij te krijgen. Ik ben benieuwd... en zal het wel laten weten. Kabel was wel pokkeduur trouwens (65 euro).

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 21:18 schreef doemaarwat het volgende:
Het bestaat absoluut. ... Kabel was wel pokkeduur trouwens (65 euro).
Pfff ben ik blij dat ik mijn DLR-3P compatible datakabel voor Nokia 6210 al gelijk op USB kon kopen en die was maar 37,50 euro. Deze emuleert ook gelijk een COM poort.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-03 02:48

MaDLiVe

.-Observer-.

mmm, als het sneller is heb ik het er wel voor over iig.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Het kabeltje bestaat wel. Dit is een USB naar Serieel kabeltje. zie www.powerline.nl
Pagina: 1