UT en andere games Vsync

Pagina: 1
Acties:

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
OK, mijn OpenGL probleem is opgelost (nieuwe drivers en NVrefreshfix) maarrr ik snap er de ballen van --> komt ie: zonder refreshfix draaide winXP mij D3D spellen op 75 HZ, Vsync in UT staat uit, toch max. 75 fps (constant) nun met fix op 85 HZ, en nu in UT 85 fps (constant) *zucht*. Ik heb bij advanced preferences Vsync uitgezet, maar waarom blijft de framerate limited :?

thnx

De meeste mensen deugen!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-08 22:47
Effe naar de res gaan waarin je speelt en dan naar adapter gaan daar je refresh omhoog gooien en et voila je fps zou hoger moeten zijn:)

• Cassius
  • Niet online
Op maandag 04 maart 2002 15:12 schreef TRAXION het volgende:
Effe naar de res gaan waarin je speelt en dan naar adapter gaan daar je refresh omhoog gooien en et voila je fps zou hoger moeten zijn:)
JA duh, dat zeg ik, mijn beeld staat op 85 HZ (kan nie hoger) maar als Vsync uitstaat in UT moet ik meer fps halen. :? waarom niet dan --> wat houdt hem tegen ?

De meeste mensen deugen!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-08 22:47
Welke vid kaart heb je moet effe wat meer specs hebben.

• Cassius
  • Niet online
Ik heb een ASUS V7100 Pro --> GF2MX 32MB AGP (200@200 standaard :9~ )

niemand ? Ik wil toch wel weten wat mijn kaartje nou echt trekt in UT op 800x600x32 !!! (weet ZEKER dat ie 15 fps hoger kan :D )

help plz.

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Nu is het wel weer es tijd om te schoppen, ik baal er echt van dat ik niet het maximale uit mijn kaartje kan halen !!!

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Ik had dit probleem ook altijd in UT. Het klinkt vreemd maar zet Vsync in UT eens AAN. Dan zal je zien dat je fps omhoog schiet!

• Cassius
  • Niet online
Op dinsdag 05 maart 2002 12:35 schreef DoMi het volgende:
Ik had dit probleem ook altijd in UT. Het klinkt vreemd maar zet Vsync in UT eens AAN. Dan zal je zien dat je fps omhoog schiet!
:? ??? dus aan=uit en uit=aan :? ???

ik zal het proberen :D

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
AU !!!

Ik zet de vsync aan, ik wachten --> FLITS ... reset :( :?

Eenmaal in windows zeggen twee schermen: 1-->Je drivers vooroorzaken het probleem 2-->vsync is niet mogelijk :?

Ik heb 23.11 drivers ???
Dit doen we ff nie meer, mijn pc is nu vastgelopen voor het eerst in 3 maanden !!!

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Hmm, ik heb ook de 23.11 drivers en Vsync aan in UT en dat werkt prima. Ik draai UT alleen wel met Direct3D en jij met OpenGL toch? Misschien moet je Direct3D eens proberen.

• Cassius
  • Niet online
Op dinsdag 05 maart 2002 12:46 schreef DoMi het volgende:
Hmm, ik heb ook de 23.11 drivers en Vsync aan in UT en dat werkt prima. Ik draai UT alleen wel met Direct3D en jij met OpenGL toch? Misschien moet je Direct3D eens proberen.
THNX DoMi !!!!!!! Ik probeerde het toch nog maar es (jaja :P ) en nu heb ik in D3D met Vsync aan ( :? raar dat UT !) 140 max en 80 fps min !!!! super, gemiddelde ligt zo rond de 115 fps :D *D --> thnx DoMi.

UT D3D gebruikers let op --> deze tip is goud waard :)

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Mooi ben blij dat het werkt. Graag gedaan btw :)

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 12:53 schreef marzzman het volgende:

[..]

THNX DoMi !!!!!!! Ik probeerde het toch nog maar es (jaja :P ) en nu heb ik in D3D met Vsync aan ( :? raar dat UT !) 140 max en 80 fps min !!!! super, gemiddelde ligt zo rond de 115 fps :D *D --> thnx DoMi.

UT D3D gebruikers let op --> deze tip is goud waard :)
/patsermodus

ik speel ut met gemiddeld 160 fps op 1024x768 met mun voodoo 5 ;)

/patsermodus
Pagina: 1