[topic=428627/1/25]
ook de bios heb ik inmiddels al gereset
ik ga zometeen nog ff een PCI vidkaart ophalen bij een vriend... kijken of dat helpt...
maar als dat niet helpt, hebben jullie dan misschien nog een idee?
tnx in advance
wat daar allemaal word aangegeven heb ik dus allemaal al geprobeert... hielp allemaal niet...Mn pc werkt niet meer!
Ik had 2 80mm koelers in mn computer maar i had ze niet zo goed vast gemaakt. (voor ongeveer een week, werkte goed, geen problemen dus) maar vandaag had ik ze eruit gehaald (na mn pc uit gezet te hebben natuurlijk) en had ik de draden gesoldeerd. Daarna heb ik er ff wat tape om gedaan om kortsluiting etc tegen te gaan.
Ik heb ook ff mn ide kabels enzo opgeruimd want het was een zooitje. Ik heb ze GOED terug gedaan dus dat is het probleem niet..
Toen heb ik mn koelers dus weer terug in mn pc gezet en mn pc aangezet.
Alles leek te werken maar mn monitor wilde niet van de stand-by mode af. Hij deed dus nix
ff gechecked of mn IDE kabels toch misschien niet goed zaten.. Nog steeds nix
Ik ging maar eens even mn monitor proberen op een andere pc.. Werke prima... Zelfde voor mn videokaart..
Ik heb ook nog mn RAM en HD getest op een andere pc.. Werkte goed.
Ik kreeg geen "beep" toen ik mn pc opstartte ofzo.. Ik denk dat mn AGP slot gaar is
Waarschijnlijk is het niet mn voeding want mn pc zelf start wel op..
ook de bios heb ik inmiddels al gereset
ik ga zometeen nog ff een PCI vidkaart ophalen bij een vriend... kijken of dat helpt...
maar als dat niet helpt, hebben jullie dan misschien nog een idee?
tnx in advance